MINI Cooper 3 uși

Interior

4.0

Interiorul va fi cel mai mare subiect de discuţie pentru fanii mărcii. Mini a reuşit să păstreze ambianţa generală cu care ne-am obişnuit de la genraţiile anterioare, dar a modificat serios zona de comenzii, butoane şi gadgeturi. Foarte multe comenzi au fost împumutate de la BMW şi, dacă ai condus de curând un BMW de ultimă generaţie, vei fi foarte familiarizat şi cu comenzile noului Mini.

Turometrul şi vitezometrul sunt acum amplasate direct în faţa celui dela volan, pe coloana de direcţie, Mini renunţând la celebrul vitezometru analogic central de dimensiuni care rivalizau cu ceasul Big Ben din Londra. De asemenea, alte informaţii importante, cum ar fi nivelul carburantului, sunt acum tot în faţa privirii, şi nu pe consola centrală. Celebrul cerc central a fost însă păstrat şi adăposteşte acum un ecran generos care preia informaţii de la computerul de bord şi sistemul de navigaţie. Iar rama acestuia este un caleidoscop de culori care îşi schimbă forma şi culoarea în funcţie de mai mulţi factori. Unora le va plăcea acest sistem colorat, altora li se va părea disco sau deranjant. O altă schimbare majoră este mutarea comenzilor geamurilor electrice pe portieră, Mini renunţând la comenzile în stil avion de luptă pentru geamuri. Pe consola centrală a fost amplasat acum un foarte arătos buton de start care pulsează în roşu înainte să porneşti motorul. 

Există şi câteva materiale plastice care parcă nu fac cinste noului model, dar per total calitatea şi feelingul la bordul unui Cooper S sunt ireproşabile. 

Spaţiul a crescut la interior, iar asta se simte pe bancheta din spate, mult îmbunătăţită şi cu ajutorul unor scobituri strategice interesante pe spătarele scaunelor din faţă. Parbrizul mic dă în continuare o senzaţie de claustrofobie, de care treci însă repede după câteva zeci de minute petrecute în interior. Patru oameni pot călători acum fără mari probleme în noul Mini, dar accesul în spate se face în continuare destul de greoi. Portbagajul este în continuare cel mai mic din segment, doar 211 litri fiind disponibili pentru bagaje. 

  • razvanis, miercuri, 26.03.2014 14:05

    Minunatia aia de reclama video ford, aterizeaza perfect peste poze, minunat, felicitari, galeria voastra nu poate fi vizualizata civilizat.

  • Bloodrave, miercuri, 26.03.2014 14:10

    CooperS la pret de Golf 7 R si Audi S3. Superb pretul. Sa nu mai mentionam ca este la 10k distanta de un GTR sh. Si mai e si clasa mini.

  • mircea, miercuri, 26.03.2014 15:17

    @razvanis Am sesizat şi noi problema. Oricât de ciudat ar părea, nu e vina noastră. Dar insistăm să se rezolve foarte repede. Ne cerem scuze.

  • arhitect, miercuri, 26.03.2014 16:44

    un design superb pt spate ( a touch of Bentley ?) spre deosebire de prototipul viitorului Mini Clubman, prezentat la Geneva luna aceasta, ce are un design "nefericit" al posteriorului

  • gtrazvan, miercuri, 26.03.2014 19:39

    @Bloodrave, srie in articol!: "În ceea ce priveşte performantul Cooper S, acesta are un preţ de pornire de 25.400 euro. Însă lista de opţionale care poate fi bifată este extrem de lungă. În cazul exemplarului testat de noi, aceasta se întinde pe o coală şi jumătate, iar la final preţul total este foarte ridicat: 42.675 euro." Golful R pleaca de la 36.522, adica peste 11k de EURO in plus, iar full dotat trece de 48k euro. Audi S1 full configurat ajunge putin peste 45k euro! Deasemenea Audi S3 PLEACA de la 36.522 euro, ajungand full la peste 68k euro.

  • Gelu, vineri, 28.03.2014 12:19

    O fi masina asta full, dar sa dai 42.000 de euro pe o masina diesel din clasa aceasta, mi se pare ridicol.

  • Gelu, sâmbătă, 29.03.2014 13:29

    *pe o masina din clasa aceasta

  • un oarecare, vineri, 04.04.2014 17:13

    42 000?nu stiu daca sa plang sau sa rad

  • tare, miercuri, 21.05.2014 20:50

    ba eu nu stiu ce sa zic,dar nu prea imi place parerea mea.... nu va suparati..ok? :)