MINI Cooper 3 uși

Performante

4.5

Pentru a stoarce tot ce este mai bun din Cooper S, trebuie ales modul Sport. Atât pentru motor, suspensie cât şi pentru cutia de viteze automată. Cercul din jurul imensului display central se colorează în roşu, iar pe ecran apare un Mini stilizat alături de o rachetă. Astfel, Cooper S extrage şi ultimul căluţ din motorul turbo de 2.0 litri. Cutia duce motorul până în zona roşie, treptele sunt schimbate mai repede decât aş putea eu, iar acul vitezometrul atinge 100 km/oră în 6.7 secunde. Viteza maximă este de 233 km/oră. Sunetul gros se înteţeşte, iar când ridicăm piciorul de pe acceleraţie, dinspre eşapament se aud pocnituri, la fel ca la o maşină de competiţie. Mini-ul a rămas o jucărie perfectă din punctul de vedere al perfomanţelor şi nu va dezamăgi. 

Cooper S are însă un ghimpe în coastă: noul Audi S1, model de 231 de cai putere care face 0-100 km/h în doar 5.8 secunde. Teoretic, acest S1 (singurul model cu tracţiune integrală în segmentul ăsta) va avea rival direct versiunea JCW (John Cooper Works) a lui Mini, dar prezenţa noului model Audi trebuie menţionată. Până la urmă, îl detronează pe Cooper S din poziţia de lider al performanţelor în segment.

  • razvanis, miercuri, 26.03.2014 14:05

    Minunatia aia de reclama video ford, aterizeaza perfect peste poze, minunat, felicitari, galeria voastra nu poate fi vizualizata civilizat.

  • Bloodrave, miercuri, 26.03.2014 14:10

    CooperS la pret de Golf 7 R si Audi S3. Superb pretul. Sa nu mai mentionam ca este la 10k distanta de un GTR sh. Si mai e si clasa mini.

  • mircea, miercuri, 26.03.2014 15:17

    @razvanis Am sesizat şi noi problema. Oricât de ciudat ar părea, nu e vina noastră. Dar insistăm să se rezolve foarte repede. Ne cerem scuze.

  • arhitect, miercuri, 26.03.2014 16:44

    un design superb pt spate ( a touch of Bentley ?) spre deosebire de prototipul viitorului Mini Clubman, prezentat la Geneva luna aceasta, ce are un design "nefericit" al posteriorului

  • gtrazvan, miercuri, 26.03.2014 19:39

    @Bloodrave, srie in articol!: "În ceea ce priveşte performantul Cooper S, acesta are un preţ de pornire de 25.400 euro. Însă lista de opţionale care poate fi bifată este extrem de lungă. În cazul exemplarului testat de noi, aceasta se întinde pe o coală şi jumătate, iar la final preţul total este foarte ridicat: 42.675 euro." Golful R pleaca de la 36.522, adica peste 11k de EURO in plus, iar full dotat trece de 48k euro. Audi S1 full configurat ajunge putin peste 45k euro! Deasemenea Audi S3 PLEACA de la 36.522 euro, ajungand full la peste 68k euro.

  • Gelu, vineri, 28.03.2014 12:19

    O fi masina asta full, dar sa dai 42.000 de euro pe o masina diesel din clasa aceasta, mi se pare ridicol.

  • Gelu, sâmbătă, 29.03.2014 13:29

    *pe o masina din clasa aceasta

  • un oarecare, vineri, 04.04.2014 17:13

    42 000?nu stiu daca sa plang sau sa rad

  • tare, miercuri, 21.05.2014 20:50

    ba eu nu stiu ce sa zic,dar nu prea imi place parerea mea.... nu va suparati..ok? :)