Performante
Pentru a stoarce tot ce este mai bun din Cooper S, trebuie ales modul Sport. Atât pentru motor, suspensie cât şi pentru cutia de viteze automată. Cercul din jurul imensului display central se colorează în roşu, iar pe ecran apare un Mini stilizat alături de o rachetă. Astfel, Cooper S extrage şi ultimul căluţ din motorul turbo de 2.0 litri. Cutia duce motorul până în zona roşie, treptele sunt schimbate mai repede decât aş putea eu, iar acul vitezometrul atinge 100 km/oră în 6.7 secunde. Viteza maximă este de 233 km/oră. Sunetul gros se înteţeşte, iar când ridicăm piciorul de pe acceleraţie, dinspre eşapament se aud pocnituri, la fel ca la o maşină de competiţie. Mini-ul a rămas o jucărie perfectă din punctul de vedere al perfomanţelor şi nu va dezamăgi.
Cooper S are însă un ghimpe în coastă: noul Audi S1, model de 231 de cai putere care face 0-100 km/h în doar 5.8 secunde. Teoretic, acest S1 (singurul model cu tracţiune integrală în segmentul ăsta) va avea rival direct versiunea JCW (John Cooper Works) a lui Mini, dar prezenţa noului model Audi trebuie menţionată. Până la urmă, îl detronează pe Cooper S din poziţia de lider al performanţelor în segment.
Minunatia aia de reclama video ford, aterizeaza perfect peste poze, minunat, felicitari, galeria voastra nu poate fi vizualizata civilizat.