Performante

4.0

MG ZS nu este un model sportiv și nici nu pretinde că ar fi. Sprintul 0-100 km/h este realizat în 8.7 secunde, iar viteza maximă se oprește la 168 km/h. Dar accentul cade clar pe eficiență și rafinament, nu pe performanță brută. Așa cum spuneam, sistemul mașinii dezvoltă în total 197 CP și un cuplu motor maxim de 465 Nm.

Rivalii din acest segment nu stau neapărat mai bine. Astfel, Dacia Duster are un motor pe benzină cu 4 cilindri, de 1.6 litri, care dezvoltă 140 CP. Prin urmare, sprintul de la 0 la 100 km/h se face în 10.1 secunde, iar viteza maximă este de 160 km/h.

Honda HR-V are la baza sistemului hibrid un motor de 1.5 litri și în total 131 CP. Sprintul până la 100 km/h se face în 10.6 secunde, iar viteza maximă este de 170 km/h.

Hyundai Kona folosește tot un sistem hibrid la baza căruia se află un motor de 1.6 litri. Puterea totală este de 129 CP. Pentru a ajunge la 100 km/h, Kona are nevoie de 12 secunde, iar viteza maximă este de 165 km/h. Prin urmare, putem spune că la capitolul performanță, MG ZS se descurcă mult mai bine decât rivalii.

  • Jian de la Calafat, sâmbătă, 05.07.2025 12:15

    Intr-adevar, d-le Irimia. Cine nu are memoria istoriei, musai ca risca sa o repete, iar Dacia, cu Duster, se afla azi in aceiasi situatie in care se gasea Armata a 6-a a Wehrmacht-ului pe final de '42 la Stalingrad. Asa-i in toate razboaiele. Atunci cand nu reusesti sa-ti domini, sa-ti surprinzi decisiv inamicul, sfarsesti in a fi inconjurat si rapus de acesta. Renault Group detine arsenalul necesar pentru a-si anihila inamicii, o arma de ultima generatie ale carei caracteristici ar inclina decisiv balanta in favoarea Duster. Numai astfel, cu o strategie matura si vigoare perfect dozata la conditiile reale identificate pe campul de lupta, Dacia poate avea validarea deplina ca-i declarata victorioasa. 1.7 dCi cu 150 CP si 2.0 dCi cu 190 CP. Dacia se afla la un moment de rascruce, acela de a stabili planul optim pentru ultimul asalt. Ce-o sa aleaga Dacia ? ....In aceste momente critice ii raman doua optiuni: "Get Busy Living or Get Busy Dying"

  • dan_grc, sâmbătă, 05.07.2025 12:24

    MG nu va avea vânzări mai mari în Romania, față de Dacia, niciodată, doar dacă dispare Dacia din alte motive, s-o vândă Renault, preluare nefericită, etc, dar nu este cazul deocamdată, cu toate că Geely este implicat deja la Renault-Dacia, dar acolo mai este și statul francez care sper că va fi o nucă tare .

  • @jenel de la Bălăceanca, sâmbătă, 05.07.2025 18:29

    Te caută tanti asistentă.

  • @dan_grc, sâmbătă, 05.07.2025 22:10

    are dreptate omu doar prima parte...motivul e altul. Imbecilii nu au stoc disponibil si fac parte din grupul de distributie de tepari (cu jeep, fiat, alfa, si altele) Am fost mai acu vreo 2 luni de curiozitate sa vad fix masina asta pt rabla. Domne, aveau numarate pe degetele de la o mana si ma forta vanzatorul repede repede ca deja sunt pre-vandute toate. Aveau dosarele pe masa pt rabla. Mi-e mila de saracii oameni care si-au facut credite in banca, au dat si avans si rabla... plua. Eh in cazul de fata doar vreo 2500 euro, dar nah, si aia sunt bani. Revenind la mg, cu practicile comerciale aplicate, nu vor vinde, ca se umfla in pene, se simt mare brand, mare mare, si clientul ar fi sluga lor. De aia nu vor vinde mult,. ca nu au ce sa vanda

  • @sărăkie, duminică, 06.07.2025 11:03

    dealerii MG nu sunt MG. Mai ieși din Vaslui!