Consum

4.5

MG ZS Hybrid+ promite eficiență, iar în oraș chiar o oferă. Consumul mediu oficial este de 5.1 l/100 km, dar în testele noastre, pe un traseu urban aglomerat, am înregistrat o medie de 5.4 l/100 km, cifră mai mult decât decentă pentru un SUV citadin de 1.4 tone.

În afara orașului, consumul crește ușor către 5.8 l/100 km, în special dacă vitezele sunt mari și motorul electric nu mai poate contribui prea mult. Pe autostradă, la 130 km/h, ne-am stabilizat în jurul valorii de 6.7 l/100 km.

Cu un rezervor de 41 de litri, te poți apropia fără probleme de 600 km autonomie reală, în regim mixt.

Desigur, cel mai mare rival pentru MG ZS este Dacia Duster, dar la prețul acesta ne putem uita și la unele variante ceva mai micuțe, precum Hyundai Kona. Totodată, luând în calcul dimensiunile, Honda HR-V poate fi considerat un rival.

Prin urmare, Dacia Duster, în versiunea hibrid, are un consum mediu de 5.0 l/100 km, în timp ce Honda HR-V se laudă cu un consum mediu de 5.4 l/100 km. La acest capitol, Hyundai Kona se descurcă cel mai bine, având un consum mediu declarat oficial de 4.7 l/100 km.

  • Jian de la Calafat, sâmbătă, 05.07.2025 12:15

    Intr-adevar, d-le Irimia. Cine nu are memoria istoriei, musai ca risca sa o repete, iar Dacia, cu Duster, se afla azi in aceiasi situatie in care se gasea Armata a 6-a a Wehrmacht-ului pe final de '42 la Stalingrad. Asa-i in toate razboaiele. Atunci cand nu reusesti sa-ti domini, sa-ti surprinzi decisiv inamicul, sfarsesti in a fi inconjurat si rapus de acesta. Renault Group detine arsenalul necesar pentru a-si anihila inamicii, o arma de ultima generatie ale carei caracteristici ar inclina decisiv balanta in favoarea Duster. Numai astfel, cu o strategie matura si vigoare perfect dozata la conditiile reale identificate pe campul de lupta, Dacia poate avea validarea deplina ca-i declarata victorioasa. 1.7 dCi cu 150 CP si 2.0 dCi cu 190 CP. Dacia se afla la un moment de rascruce, acela de a stabili planul optim pentru ultimul asalt. Ce-o sa aleaga Dacia ? ....In aceste momente critice ii raman doua optiuni: "Get Busy Living or Get Busy Dying"

  • dan_grc, sâmbătă, 05.07.2025 12:24

    MG nu va avea vânzări mai mari în Romania, față de Dacia, niciodată, doar dacă dispare Dacia din alte motive, s-o vândă Renault, preluare nefericită, etc, dar nu este cazul deocamdată, cu toate că Geely este implicat deja la Renault-Dacia, dar acolo mai este și statul francez care sper că va fi o nucă tare .

  • @jenel de la Bălăceanca, sâmbătă, 05.07.2025 18:29

    Te caută tanti asistentă.

  • @dan_grc, sâmbătă, 05.07.2025 22:10

    are dreptate omu doar prima parte...motivul e altul. Imbecilii nu au stoc disponibil si fac parte din grupul de distributie de tepari (cu jeep, fiat, alfa, si altele) Am fost mai acu vreo 2 luni de curiozitate sa vad fix masina asta pt rabla. Domne, aveau numarate pe degetele de la o mana si ma forta vanzatorul repede repede ca deja sunt pre-vandute toate. Aveau dosarele pe masa pt rabla. Mi-e mila de saracii oameni care si-au facut credite in banca, au dat si avans si rabla... plua. Eh in cazul de fata doar vreo 2500 euro, dar nah, si aia sunt bani. Revenind la mg, cu practicile comerciale aplicate, nu vor vinde, ca se umfla in pene, se simt mare brand, mare mare, si clientul ar fi sluga lor. De aia nu vor vinde mult,. ca nu au ce sa vanda

  • @sărăkie, duminică, 06.07.2025 11:03

    dealerii MG nu sunt MG. Mai ieși din Vaslui!