Consum
Am ajuns şi la capitolul care justifică cel mai mult prezenţa unei unităţi diesel în gama singurului constructor premium care miza, până nu de mult, doar pe performanţele motoarelor pe benzină. Este fără îndoială un pas important, fişa tehnică indicând pentru prima dată un consum mai mic de 15 litri/100 de km în mediul urban. Ba chiar valoarea este una destul de mică, de numai 11.2 litri/100 de kilometri. Traficul real şi iarna geroasă te pot aduce lejer la 12 litri/100 de km, însă chiar şi aşa este un pas înainte, comparativ cu pretenţiile versiunilor pe benzină. În afara oraşului, o rulare mai alertă poate aduce un consum uşor mai mare de 9 litri/100 de kilometri, deşi cartea tehnică promite 7.8 litri/100 de kilometri. Valoarea oficială poate fi însă atinsă cu multă răbdare şi cu multă stăpânire de sine. Comparativ cu rivalii din segment, dieselul instalat pe FX30d pare ceva mai lacom, valorile promise de X5 şi Q7 fiind cu mult mai optimiste. Doar Mercedes ML se apropie de cifrele japonezului.
v-am prins !! nu v-ati spalat pe maini inainte sa trageti de pedalutzele alea frumoase de schimbat vitezele :) frumusica masina . . . dar totusi reprezinta o "era" a opulentei si a consumului . . . dar cum romanu' tre sa o aiba mai mare . . . of, ce tara avem :(