Design
Aici, Hyundai nu mai punctează la fel de bine ca în cazul lui ix35, fratele mai mic al lui Veracruz. Se vede că Veracruz e masiv şi aparţine unei familii care a plecat de undeva din Asia, a trecut prin Statele Unite ale Americii şi acum a poposit şi în Europa. Singurele elemente rotunjite ale caroseriei au scopul de a face modelul mai aerodinamic şi să reducă impresia de "contondent" pe care ţi-ar lasa-o un model de talia lui Veracruz dacă nu ar fi fost desenat atât de cuminte. Fiind un model de familie, cei de la Hyundai s-au gândit să nu sperie copii proprietarilor atunci când ajung la maşină, alegând un aspect cuminte, care nu te scoate cu nimic în evidenţă. Este adevărat, nici nu are sens să ieşi în evidenţă cu acest model, Veracruz fiind departe de a putea fi considerat un SUV "de fiţe". Modelul coreean este mai degrabă un SUV de familie orientat spre călătorii lungi şi relaxante.
Noul model de la Hyundai este clar o evolutie pentru ei. In schimb pierd foaste mult la taxa de aproape 5000 de euro, care apropie pretul de versiunea entry level a noului Touareg,deci mai raman 4000 de euro plus cateva optionale sa zicem 3000 de euro, in total 7000 de euro. La acesti bani obtii o masina mult mai evoluata din toate punctele de vedere. Multi vor spune ca este o diferenta mare, dar aceasta diferenta de 7000 de euro se va vedea in pretul de revanzare al masinii, un aspect important dupa parea mea atunci cand cumparam o masina noua.