Hyundai Veracruz

3.0 V6 CRDi 4WD GLS Extra auto

Tehnologie

4.0
Am găsit o serie de soluţii tehnice interesante la bordul acestui model. Una dintre ele ar fi cheia inteligentă, care porneşte motorul în acelasi mod ca o cheie convenţională şi ne permite să punem contactul la fel ca la un autoturism convenţional, dar nu ne împiedică atunci când avem mâinile ocupate cu bagaje şi vrem să accesăm portbagajul, care este acţionat electric şi poate fi deschis de la interior în aceeaşi manieră. În materie de conectivitate găsim un port USB şi posibilitatea legării unui iPod la sistemul audio al acestui model. Cei de la Hyundai nu s-au "zgârcit" nici la senzori utili pentru şofer, dotând veracruz cu un sistem de aprindere automată a farurilor, senzori de ploaie, un sistem de memorare a poziţiei scaunului faţă şi a oglinzilor laterale, sistem cruise control cu comenzi pe volan, alaturi de comenzi pe volan pentru sistemul audio. Climatizarea funcţionează pe două zone, iar pasagerii din spate işi pot regla şi ei puterea cu care aerul este împins înspre aceştia. Modelul are faruri cu xenon şi un sistem de reglare automată şi spălare a acestora, geamuri faţă şi parbriz atermice, precum şi o magazie cu 6 CD-uri care pot fi scrise şi în format MP3, amplificator şi subwoofer. Deloc rău, nu-i aşa?
  • Gabi, vineri, 21.05.2010 12:44

    Noul model de la Hyundai este clar o evolutie pentru ei. In schimb pierd foaste mult la taxa de aproape 5000 de euro, care apropie pretul de versiunea entry level a noului Touareg,deci mai raman 4000 de euro plus cateva optionale sa zicem 3000 de euro, in total 7000 de euro. La acesti bani obtii o masina mult mai evoluata din toate punctele de vedere. Multi vor spune ca este o diferenta mare, dar aceasta diferenta de 7000 de euro se va vedea in pretul de revanzare al masinii, un aspect important dupa parea mea atunci cand cumparam o masina noua.

  • slv83, vineri, 21.05.2010 12:55
    d-l Toma

    De ce comparati viteza maxima a unui Pajero cu acest Gogocruz? Pajero este un off-roader veritabil, cu reductor in doua trepte si diferentiale central-spate complet blocabile! Repet......Pajero e din alta clasa!

  • mircea, vineri, 21.05.2010 12:59
    @slv83

    Comparaţia este una pur orientativă. Nu contestă nimeni capacităţile lui Pajero, ba din contră. Dar aici a fost testat Veracruz, iar notele tot ale lui Veracruz sunt. La testul cu Pajero, comparaţiile vor fi cu modelele direct concurente.

  • slv83, vineri, 21.05.2010 13:08
    ok

    Explicatia e pertinenta!

  • Hrn, vineri, 21.05.2010 14:16
    fragilitate

    Am studiat pret de cateva minute un Veracruz. Este Ok, la fel si pretul. Am remarcat negativ amplasarea prea avansata a radiatoarelor de racire la numai 2-3 cm de fragilele grile din fata. Si atunci m-am intrebat la ce-i foloseste tractiunea integrala daca si o simpla ramurica de oras ar avea mari sanse sa-l imobilizeze ? Mi-am zis atunci ca nu toti cofetarii ajung celebrii cu prima prajitura. Gustul bun se creeaza in timp.

  • .............., vineri, 21.05.2010 14:57
    ..............

    consuma prea mult....nu imi place

  • Esan, vineri, 21.05.2010 17:55
    varza!

    Astea toate fiind spuse o masina de c-a-c...at! Ca toate masinile coreene defapt!

  • Esan, vineri, 21.05.2010 17:58

    Urat, ca femeile coreene!

  • Victor, sâmbătă, 22.05.2010 16:34
    Veracruz

    :-?? prostie pe bani putini ca mai toate suv urile de altfel,dc sa iti cumperi un suv cand poti sa faci economie de bani(atat la achizitie cat si intretinere/rulare),si sa iti iei un combi,van,sedan posibil dotate cu tractiune integrala,poate suspensii reglabile(bine daca vrei cu adevarat o masina de teren exista posibilitati pt toate buzunarele de la Lada Niva si pana la Mercedes G),in rest ce sa spun daca chiar esti un complexat si vrei sa fii ceva mai sus decat ceilalti mai bine iti iei un Veracruz decat un X5(asa fitele si prostia pe care le ai in cap t vor costa mult mai putin doar Hyundai este cea mai copetitiva marca la raportul pret calitate de pe piata).