Tehnologie
Am găsit o serie de soluţii tehnice interesante la bordul acestui model. Una dintre ele ar fi cheia inteligentă, care porneşte motorul în acelasi mod ca o cheie convenţională şi ne permite să punem contactul la fel ca la un autoturism convenţional, dar nu ne împiedică atunci când avem mâinile ocupate cu bagaje şi vrem să accesăm portbagajul, care este acţionat electric şi poate fi deschis de la interior în aceeaşi manieră. În materie de conectivitate găsim un port USB şi posibilitatea legării unui iPod la sistemul audio al acestui model. Cei de la Hyundai nu s-au "zgârcit" nici la senzori utili pentru şofer, dotând veracruz cu un sistem de aprindere automată a farurilor, senzori de ploaie, un sistem de memorare a poziţiei scaunului faţă şi a oglinzilor laterale, sistem cruise control cu comenzi pe volan, alaturi de comenzi pe volan pentru sistemul audio. Climatizarea funcţionează pe două zone, iar pasagerii din spate işi pot regla şi ei puterea cu care aerul este împins înspre aceştia. Modelul are faruri cu xenon şi un sistem de reglare automată şi spălare a acestora, geamuri faţă şi parbriz atermice, precum şi o magazie cu 6 CD-uri care pot fi scrise şi în format MP3, amplificator şi subwoofer. Deloc rău, nu-i aşa?
Noul model de la Hyundai este clar o evolutie pentru ei. In schimb pierd foaste mult la taxa de aproape 5000 de euro, care apropie pretul de versiunea entry level a noului Touareg,deci mai raman 4000 de euro plus cateva optionale sa zicem 3000 de euro, in total 7000 de euro. La acesti bani obtii o masina mult mai evoluata din toate punctele de vedere. Multi vor spune ca este o diferenta mare, dar aceasta diferenta de 7000 de euro se va vedea in pretul de revanzare al masinii, un aspect important dupa parea mea atunci cand cumparam o masina noua.