Motor / Transmisie
Avem de a face cu un motor V6 diesel de 240 CP, creat integral în centrul Hyundai din Namyang şi unicul motor alături de care este oferit Hyundai ix55 în România. Unitatea dezvoltă puterea maximă la 3.800 rpm, iar cuplul motor maxim este de 451 Nm şi este oferit încă de la 1.750 rpm. Pana aici sună bine, iar odată urcaţi la volan am descoperit că sunetul este chiar plăcut, iar motorul se comportă impresionant de bine. Cu atât mai impresionaţi vor fi conducatorii auto pe care îi veţi depăşi, mai ales când vor vedea marca autoturismului care trece pe lângă ei (în unele cazuri) atât de repede. La fel ca motorul, transmisia este dezvoltată tot de cei de la Hyundai. Dar, fiind prima automată construită cap-coadă de coreeni, aceasta nu este la fel de bine legată precum motorul. Mai exact, reacţiile ei pe modul manual sunt destul de lente, iar la apăsarea pedalei la podea se simte că motorul salvează aparenţele când vine vorba de comportamentul dinamic al acestui model. Pe scurt, transmisia acestui model şi motorul acestuia fac echipă bună pentru un automobil destinat călătoriilor lungi în care nu ai nevoie de zvâcul propriu rulării citadine.
Noul model de la Hyundai este clar o evolutie pentru ei. In schimb pierd foaste mult la taxa de aproape 5000 de euro, care apropie pretul de versiunea entry level a noului Touareg,deci mai raman 4000 de euro plus cateva optionale sa zicem 3000 de euro, in total 7000 de euro. La acesti bani obtii o masina mult mai evoluata din toate punctele de vedere. Multi vor spune ca este o diferenta mare, dar aceasta diferenta de 7000 de euro se va vedea in pretul de revanzare al masinii, un aspect important dupa parea mea atunci cand cumparam o masina noua.