Honda Jazz Hybrid

1.3 i-VTEC 88CP CVT Elegance

Design

3.5

Versiunea hibridă a lui Jazz este modificată discret în raport cu felul în care arată maşina standard. Avem o grilă faţă schimbată subtil printr-un plastic transparent care înglobează sigla Honda, o bară de protecţie restilizată pentru reducerea coeficientului aerodinamic, alte stopuri şi câteva sigle care subliniază faptul că Jazz-ul din imagini este un hibrid şi nu o maşină obişnuită.

Honda nu a simţit nevoia să le scoată ochii şoferilor din jurul tău cu faptul că eşti la volanul unui hibrid, iar asta este un lucru bun, deoarece înseamnă că hibrizii încep să devină ceva normal şi nu mai este o chestie atât de "extraterestră" să ai o maşină hibridă. Din păcate, aspectul exterior al lui Jazz are deja patru ani de la restilizare, iar asta nu-l avantajează prea mult pe model, indiferent de versiunea sa de motorizare.

Japonezii au prezentat deja un prototip al următoarei generaţii Jazz în luna octombrie, la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Paris, respectivul model fiind aşteptat să debuteze în versiune de serie undeva în decursul anului 2015. Până atunci, Yaris Hybrid reuşeşte să fie varianta mai agresivă în acest segment, mai ales că hibridul de la Toyota tocmai a primit o nouă generaţie, cu un design pronunţat.

  • Kap, miercuri, 22.10.2014 13:34

    7,3 pe autostrada si intre 7,5 si 8,5 in oras in conditii normale. La un pret de 2 Loganuri TCe care consuma mai putin? Ha!

  • eu, miercuri, 22.10.2014 14:01

    Ok, tehnologia hibrida e scumpa, dar ce-i cu motorul ala de aspirator? Doar 14 cai, cam putin, ca si cum ai ruga o babuta sa-ti dea un branci la plecare. Mai bine pt 2000 euro in plus puneau un motor mai mare si poate o baterie putin mai puternica, care sa faca o diferenta cat de cat fata de modelul normal.

  • Sam, miercuri, 22.10.2014 14:19

    Citroenul Cactus pe care l-ati testat adineaori ar avea un consum mixt mai bun, ii cu vreo 200 de kg mai usor si ii mult mai mare, spatios si practic, la acelasi pret.

  • zero barat, miercuri, 22.10.2014 16:23

    N-o spun in sensul:" bah, Geta-i sormea ,bah..."!!sau pe intelesul tuturor"a mea-i mai buna sau cel putin la fel" ci doar ca sa faceti o comparatie. Fiat Albea,1.4mpi/ Ploiesti-Bucuresti(Unirii) si retur cu "dop" (dimineata la dus)doar de la Mc Donalds Otopeni. Consum mediu 5,4L/100km , mers regulamentar.

  • ShelbyV8, miercuri, 22.10.2014 16:23

    Credeti ca vor vinde mai mult de 3 masini in Romania?

  • ShelbyV8, miercuri, 22.10.2014 16:31

    Si totusi de unde ati scos 4.1 puncte? Mai mult de 2.5 nu prea merita...

  • L., miercuri, 22.10.2014 18:36

    Cei din service chiar trebuie să fie ingineri, pe bune. Mai dă-le în... de tocătoare de bani.

  • redalert, joi, 23.10.2014 08:26

    da

  • sandu, joi, 23.10.2014 09:39

    momentan hibridele nu sunt atat de dezvoltate sa merite in fata unui diesel.

  • unu, joi, 23.10.2014 10:35

    Ce de habarnisti in tara asta si totusi Romania este in ca cat pana peste cap. Cum naiba.