Honda Jazz Hybrid

1.3 i-VTEC 88CP CVT Elegance

Tehnologie

4.0

Senzori de ploaie, senzori de lumină, oglinzi încălzite, reglabile şi pliabile electric, aer condiţionat cu reglare automată, radio CD cu MP3, AUX şi mufă USB, tempomat, geamuri electrice şi închidere centralizată. Nu sunt foarte multe dotări tehnologice, dar ai tot ce îţi trebuie într-o maşină modernă, fie ea hibridă sau nu. Am fi dorit un sistem de pornire fără cheie, să simţim până la capăt avântul tehnologic al lui Jazz Hybrid, dar suntem nevoiţi să ne împăcăm cu o cheie briceag pentru primul hatchback hibrid de clasă mică oferit de Honda.

În raport cu rivalii din segment, Jazz nu aduce nimic special la acest capitol, iar interfaţa sistemului audio, oricât de simplu ar fi aceasta de folosit, nu este tocmai modernă. Am apreciat faptul că tempomatul este accesibil doar de la apăsarea unui buton, cel de +/- de pe partea dreaptă a volanului, o soluţie inteligentă de la Honda care te fereşte de apăsarea unui buton suplimentar pentru a activa acest sistem. Dezactivarea acestuia se face de la un alt buton, montat tot pe volan. Din nefericire, Pe Jazz este prezent şi un limitator de viteză, util în statele europene înţesate cu radare care te taxează pentru fiecare kilometru care depăşeşte limita de viteză stabilită pe segmentul respectiv.

Interfaţa USB a sistemului audio este asigurată printr-o mufă inestetică introdusă în partea inferioară a consolei centrale.

  • Kap, miercuri, 22.10.2014 13:34

    7,3 pe autostrada si intre 7,5 si 8,5 in oras in conditii normale. La un pret de 2 Loganuri TCe care consuma mai putin? Ha!

  • eu, miercuri, 22.10.2014 14:01

    Ok, tehnologia hibrida e scumpa, dar ce-i cu motorul ala de aspirator? Doar 14 cai, cam putin, ca si cum ai ruga o babuta sa-ti dea un branci la plecare. Mai bine pt 2000 euro in plus puneau un motor mai mare si poate o baterie putin mai puternica, care sa faca o diferenta cat de cat fata de modelul normal.

  • Sam, miercuri, 22.10.2014 14:19

    Citroenul Cactus pe care l-ati testat adineaori ar avea un consum mixt mai bun, ii cu vreo 200 de kg mai usor si ii mult mai mare, spatios si practic, la acelasi pret.

  • zero barat, miercuri, 22.10.2014 16:23

    N-o spun in sensul:" bah, Geta-i sormea ,bah..."!!sau pe intelesul tuturor"a mea-i mai buna sau cel putin la fel" ci doar ca sa faceti o comparatie. Fiat Albea,1.4mpi/ Ploiesti-Bucuresti(Unirii) si retur cu "dop" (dimineata la dus)doar de la Mc Donalds Otopeni. Consum mediu 5,4L/100km , mers regulamentar.

  • ShelbyV8, miercuri, 22.10.2014 16:23

    Credeti ca vor vinde mai mult de 3 masini in Romania?

  • ShelbyV8, miercuri, 22.10.2014 16:31

    Si totusi de unde ati scos 4.1 puncte? Mai mult de 2.5 nu prea merita...

  • L., miercuri, 22.10.2014 18:36

    Cei din service chiar trebuie să fie ingineri, pe bune. Mai dă-le în... de tocătoare de bani.

  • redalert, joi, 23.10.2014 08:26

    da

  • sandu, joi, 23.10.2014 09:39

    momentan hibridele nu sunt atat de dezvoltate sa merite in fata unui diesel.

  • unu, joi, 23.10.2014 10:35

    Ce de habarnisti in tara asta si totusi Romania este in ca cat pana peste cap. Cum naiba.