Interior
Pornind de la 57.900 euro, cât cere Ford pe versiunea de bază, în clipa în care ajungi la 80.400 euro cu TVA inclus, preț de bază pentru versiunea GT, aștepți câte ceva în plus. Dacă din punct de vedere tehnic lucrurile sunt clare, este evident ce primești, la interior nu prea regăsești toți banii.
De plus 22.500 euro aș fi așteptat poate ceva mai multă individualizare la interior. În față putem nota scaunele sport noi, frumos desenate, care oferă și o susținere laterală bună, atât pentru spate, cât și pentru șezut. Mai avem un logo GT ”gravat” în pielea cotierei centrale și cam atât.
Cât privește organizarea, avem spații de depozitare din belșug, inclusiv o zonă de încărcare wireless a telefonului.
Locurile spate sunt spațioase până la nivelul în care nu îmi vine să le reproșez nimic. În schimb, nu înțeleg conceptul de plafon de sticlă care nu poate fi acoperit: vara cu pălărie în mașină, iarna cu fes, că așa este când ai sinuzită.
Portbagajul are o valoare de 402 litri, la care mai adăugăm 100 litri de portbagaj sub capota față. Cei 100 de litri din față sunt locul ideal pentru a depozita cablurile de încărcare și restul nimicurilor pe care vrei să le ai tot timpul în mașină. Și aș fi apreciat o soluție ceva mai robustă pentru planșeul care acoperă portbagajul.
Ciudat lucru să nu poți acoperi plafonul de sticlă. Ce or fi avut în minte? Practic te bate soarele-n cap de căpiezi. Iar display-ul ăla central bate lejer în dimensiuni un tv dintr-o sufragerie de nabab...