Consum

4.0

Versiunea GT AWD este disponibilă doar cu bateria mare, adică o capacitate totală de 98.7 kWh, compusă din 376 celule litiu-ion. Capacitatea utilă a bateriei este de 88 kWh.

Cum se încarcă Mustang Mach-E GT AWD:

La 2.3 kWh - 230V / 1x10A – necesare 45 ore, rată încărcare de 9 km/h

La 16A(3.7 kWh) - 230V / 1x16A – necesare 28 ore, rată încărcare de 15 km/h

La 32A(7.4 kWh) - 230V / 1x32A – necesare 14 ore, rată încărcare de 29 km/h

La 16A(11 kWh) - 230V / 3x16A – necesare 9.5 ore, rată încărcare de 43 km/h

La 32A(22 kWh) - 230V / 3x32A – necesare 9.5 ore, rată încărcare de 43 km/h (limitat de computerul mașinii)

La 50 kW DC – putere maximă 50 kW, putere medie 45, necesare 86 minute, rată medie de încărcare - 200 km/h

La 100 kW DC - putere maximă 100 kW, putere medie 75(limitat de computerul mașinii), necesare 52 minute, rată medie de încărcare - 330 km/h

La 150 kW DC - putere maximă 150 kW, putere medie 90 (limitat de computerul mașinii), necesare 43 minute, rată medie de încărcare - 400 km/h

În altă ordine de idei, Ford anunță o autonomie de 500 km și un consum mediu WLTP de 20.6 kWh/100 km. Și într-o cu totul altă ordine de idei, când ne-am urcat, la prima oră, la volanul lui Mustang, într-o Varșovie destul de friguroasă, pe bordul mașinii era afișată o autonomie de 233 km, deși bateria arăta 100%.

Ideea este că mașina își asumă și ceea ce s-a întâmplat cu ea înainte. Adică avea în memorie un consum mediu de 34 kWh, așa a fost ea testată de colegii de breaslă care au prins uscat în Polonia. Noi ne-am rezumat la un consum mediu de 26 kWh, adică mizam pe o autonomie de minim 330 km, în acele condiții. Marea majoritate a timpului am mers în limite legale, dar am făcut și câteva plecări, să vedem cât de viguros este acest Mach-E GT. Plus aer condiționat, încălzire în scaune, deci nu pot spune că am menajat mașina.

Pe cine aduc în poveste pentru a vedea cât de bine și-au făcut sau nu temele cei de la Ford. Am zâmbit puțin când am descoperit că unul dintre cei mai apropiați rivali ar fi Porsche Taycan 4 Cross Turismo. Apoi, am mai invitat în horă Audi e-tron S Sportback quattro și BMW iX xDrive 50. Cât pe ce să mă las înduplecat să-l primesc în text și pe Volvo C40 Recharge Twin Ultimate, dar m-a deranjat ampatamentul ăla mic și am zis nu.

Porsche Taycan 4 Cross Turismo se laudă cu o baterie cu o capacitate totală de 93.4 kWh, din care 83.7 kWh sunt utili. Consumul mediu declarat este de 22.4 kWh/100 km, iar autonomia declarată este de 456 km.

Audi e-tron S Sportback quattro are o baterie de 95 kW, din care capacitatea utilă este de 86.5 kWh. Consumul mediu declarat este ceva mai mare, de 26.6 kWh/100 km, de aici și o autonomie mai redusă, de doar 368 km.

BMW iX xDrive 50 fură la o încărcare consumul mediu al unei locuințe pe o lună. Pentru că bateria are o capacitate totală de 111.5 kWh, din care utilizabili sunt 105.2 kWh. Consumul mediu declarat este de 19.8 kWh/100 km, iar autonomia de 630 km.

 
  • ds, joi, 23.06.2022 12:24

    Ciudat lucru să nu poți acoperi plafonul de sticlă. Ce or fi avut în minte? Practic te bate soarele-n cap de căpiezi. Iar display-ul ăla central bate lejer în dimensiuni un tv dintr-o sufragerie de nabab...

  • MV, joi, 23.06.2022 13:28

    Parca m-au mirosit baietii de la AM cu testul asta ca a aparut imediat dupa ce am comentat la articolul cu Focus, unde ziceam ca toate Fordurile sunt tomberoane, cu exceptia astuia electric. Cum ziceam si acolo, pretul lui Mach-E mi se pare mult prea mare.

  • MV, joi, 23.06.2022 14:53

    @MHG27: bate vantul prin showroom si de plictis ai iesit asa tare la mine cu arogantele? Nu am sa-ti dau apa la moara, m-ati pacalit deja de doua ori, acum puteti sa-mi vindeti si luna de pe cer ca eu nu mai cumpar de la voi nici macar un surub.

  • MHG27, joi, 23.06.2022 15:25

    @MV Lucrez in IT, nu am habar de ce zici tu acolo. Orice brand are rateuri, dar are si masini bune. Dar sa generalizezi asa tot brandul, e similar cand spun vesticii ca totii romanii sunt tigani.

  • Seriff, joi, 23.06.2022 16:00

    Probleme au toate masinile, ce credeti ca la Toyota in service e gol? Au si alea probleme, Honda si Suzuki la fel, in general orice masina care a fost prost condusa, prost intretinuta va avea probleme, eu am avut 2 Forduri Focus, nu am avut nici o problema cu nici unul. On topic, masina mai urata ca Mustang E asta nu am vazut, bine exceptand Toyota Prius care o bate totusi.

  • @Sheriff, joi, 23.06.2022 16:29

    Precizeaza ca alea doua Focusuri au fost de la munca si nu ale tale personal.

  • @MHG27, joi, 23.06.2022 17:54

    pai omu a zis ca toate fordurile sunt tomberoane (si cam asa le merge buhul peste tot ncsf) cu exceptia lu' mach-e asta electros, deci dupa cum vezi, nu a generalizat deloc. aia ca toti romanii sunt tigani e trasa rau de par. daaaaar da, toti romanii care fac infractiuni in afara sunt tigani, sau ma rog 99,99% din cazuri :)) tot cam cum gasesti si cate un ford fara probleme: 1 din 1000. exagerez un pic, mai glumim si noi ca (inca) nu e interzis, doar ca realitatea intr-acolo bate. adevarat mai serifule toate masinile au probleme, dar ma jur ca am fost la toyota bucuresti nord in service in urma cu fix o saptamana si la posturile de lucru erau doar masini de alte marci, toyote 0 (zero) si doar 1 singur lexus. am ajuns acolo sa fac o verificare unei rav-4 pe care pusesem ochii dar pan' la urma a picat gheseftul, spre paguba mea fiindca vanzatorul a vrut sa ma faca la bani miseleste.

  • 5G, joi, 23.06.2022 22:04

    https://dailydriven.ro/cele-mai-bune-12-motoare-din-lume

  • Seriff, vineri, 24.06.2022 09:05

    Nu au fost de munca geniule, au fost personale, au fost masini foarte ok, chiar fiabile, probleme au toate masinile, poti avea probleme si cu Toyota si cu VW si cu Ford, ce relevanta are marca? Depinde de cum a fost intretinuta si exploatata masina, atat.

  • zagado26, vineri, 24.06.2022 19:14

    Ford Mustang e doar unul şi în nici un caz ăsta, oricât am încerca metafore.

  • Mircea Badea, duminică, 26.06.2022 04:45

    arata ca un focus cocotat.. si in "dive" se baga multi bani dar asta nu inseamna ca si valoreaza atat..

  • Mustang, sâmbătă, 17.12.2022 12:32

    Comentarii de la cand vulpea nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii. Detin un astfel de model de o luna, e o incantare pentru pretul ei. Si sta langa un BMW seria 5 de doi ani, pe care am platit 85000E. Nu se compara la niciun capitol. Asa ca carcotasii, treceti printr-un dealership Ford si gratuit va vor lasa sa va uitati la exterior si sa simtiti interiorul.