Vizibilitate
Manevrele cu spatele se vor dovedi o adevarata corvoada daca nu obisnuiti sa utilizati oglinzile laterale si cea centrala atunci cand cuplati marsarierul. Asta pentru ca montantii posteriori foarte grosi, care reprezinta practic o continuare a plafonului inspre stopurile alungite pe lateral, impiedica o privire larga asupra obstacolelor din jur. Nici montantii parbrizului nu dau pe dinafara de subtiri, insa formele alese de designerii Ford il avantajeaza pe sofer. Una peste alta, apreciem vizbilitatea ca fiind una de nivel mediu. Marele avantaj al masinii este insa reprezentat de dimensiunile reduse, care elimina la maximum riscurile la manevrele de parcare.
5.3L/100 in oras pentru varianta pe benzina? ce e asta, o gluma sau o greseala??? Apoi, am condus acest motor pe un Fiat GrandePunto. La turatii joase (sub 1700 turatii/minut) este mort, in special la plecarea de pe loc. Poti apasa pedala al podea si nu se intampla nimik pana nu atingi cel putin 2000 de ture. Deci nu inteleg cum va placut voua acest motor. Ca si consum, pe autostrada (viteze de 130-150 cu rare portiuni de 100, dar si varfuri de 170km/h) masina a consumat 5.5L/100 km. In oras (Sainte-etienne) consumul a fost de max 6, iar combinat (25% oras restul afara, dar mers nu f constant si cu maxim 90, ca deh, au multe sense giratorii unde trebuie sa incetinesti). Ca si consum mi s-a parut destul de ok, tinand cont ca i-am dat si super talpi cu schimbat in intervalul 3500-4000 ture.