Design
Designerii lui 500L au avut o misiune extrem de dificială. Au fost nevoiţi să transpună emoţia lui 500, un model cu tradiţie, trăiri interioare intense şi linii extrem de simple, într-un segment în care e aproape imposibil să nu-ţi iasă o maşină pătrăţoasă.
Cu toate acestea, oamenii de creaţie au luat dalta şi ciocanul, au cioplit macheta din clei şi au reuşit să ofere publicului o maşină cu forme atrăgătoare. Transplantul de emoţie nu s-a făcut întru totul, însă 500L mizează acum şi pe alte atribute, cum ar fi spaţiul interior şi practicalitatea.
Ceea ce se transmite cu succes este posibilitatea de a personaliza exteriorul monovolumului. Aici apare şi prima colaborare a italienilor cu Mopar, divizia de personalizare a partenerilor de la Chrysler, care au reuşit să ofere nu mai puţin de 140 de accesorii pentru monovolumul italian.
Asa se spune acum: spatiu emotional? Nu ar suna mai bine: masina urata cu spume?