Fiat 500L

1.4 Benzina 95CP Man6 Pop

Tehnologie

4.5

Fiat şi-a dorit să facă din 500L un etalon în segment. Destul de greu, având în vedere că are de înfruntat o concurenţă acerbă, venită din partea francezilor şi coreenilor.

Nimic nu pare să-i sperie pe peninsulari, care mizează pe o mulţime de accesorii intersante.

Începem mai întâi cu sistemul audio, dezvoltat în colaborare cu cei de la Beats, deveniţi celebri într-un timp foarte scurt în Statele Unite. Cum este rezultatul colaborării? Foarte bun. Comparativ cu ce auzeam în trecut pe Fiat, trecerea este ca de la felinar la becul cu filament. O claritate îmbunătăţită chiar şi la volum mare, fie că redai melodiile de pe un CD sau de pe un suport USB.

O altă noutate este sistemul multimedia, cu un ecran tactil de 5 inch, care facilitează folosirea funcţiilor şi ajută la simplificarea ergonomiei.

O bilă albă şi pentru sistemul de climatizare, care a fost de asemenea simplificat, este uşor de utilizat şi are un aspect plăcut, încadrat bine în planşa de bord.

Şi pentru că italienii sunt mereu cârcotaşi, Fiat s-a decis să le închidă rapid gura. A venit cu un accesoriu care va face deliciul tuturor iubitorilor de cafea. Împreună cu Lavazza, Fiat a dezvoltat un aparat de cafea espresso ce poate fi montat pe cotiera centrală.

Aşadar, în timp ce aşteptaţi culoarea verde a semaforului sau fluidizarea traficului, vă puteţi delecta cu o cafea bună, proaspăt livrată în maşină.

  • DGBE, miercuri, 11.07.2012 18:35

    Asa se spune acum: spatiu emotional? Nu ar suna mai bine: masina urata cu spume?

  • real value, miercuri, 11.07.2012 20:12

    bravo fiat ! imi place :) italienii au nevoie de un 1.2 turbo sau 1.1 turbo, trebuie umplut golul dintre twinair si 1.4 multiair

  • Sharks, miercuri, 11.07.2012 22:03

    Asteptam si un Fiat 500MW*. Ar fi chiar util, in ambuteiajele parintelui care isi duce copilul la scoala, sa serveasca micul dejun direct in masina. :P --------------------- *MW = MicroWaves (cuptor cu microunde)

  • JULIANKKK, joi, 12.07.2012 09:29

    epoca motoarelor de 1.4 aspirate a apus,pentru volumul ei o consider submotorizata ...si foarte urata

  • gtrazvan, joi, 12.07.2012 11:04

    14000-15000 eur varianta de baza este enorm, nu mult. Varianta asta nici macar nu are farmecul fratiorului mic iar la banii astia exista alternative foarte serioase pe piata.

  • Alex, joi, 12.07.2012 11:49

    Foarte faina, distincta, unica. In trafic mi se par printre singurele masini mici dupa care intorci capul. In categoria asta mai intra Mini Cooper, Skoda Fabia RS (cea bicolora) si paote Lancia Ypsilon. Bandoul ala lateral e de mare efect si se imbina perfect cu grila inferioara frontala. La fel de bine ii sta cu partea superioara a portierelor si acoperisul vopsite in negru. La 14 mii nu e ieftina dar uitandu-te la spatiul interior, la echipari si la look, nu e chiar scumpa. Categoric nu e o masina de volum, dar nici una in care treci neobservat si poate pe asta se mizeaza, pe imagine. In viitor sigur v-a avea un diesel si torbo-ul de 0.9 litri si 115 cai. Versiunea Abarth v-a avea si turbo-ul de 1.4 litri cu 140-180 cai.

  • Sharks, joi, 12.07.2012 17:59

    @Alex, respect opinia altora, dar asta nu inseamna ca sunt de acord cu ele. Comentariul tau indica fie ca ai un Fiat, fie ca "iarba" ta era expirata... PS: citez "In viitor sigur v-a avea un diesel ..." Si nu o data, ci de 2 ori... Deci, tine minte: in contextul indicat mai sus, "s-a" se scrie legat. Va = apare în conjugarea verbului la viitor: va scrie, va citi, va merge etc. V-a = V-ul este forma neaccentuată a pronumelui vouă, iar a este parte a conjugării unui verb la perfect compus: v-a adus, v-a trimis, v-a citit etc. Ergo: "In viitor sigur va avea un diesel ..." OK?

  • MRC, duminică, 15.07.2012 22:42

    @Sharks Nota 10 pentru comentariu si pentru lectia de gramatica; dar nu inteleg de ce trei persoane au votat negativ....Chiar nu se mai tine cont de parerea celuilalt? Mi se pare o forma de violena votul negativ la un asemenea comentariu....