Design
Levante e spectaculos. Văzut din față și din lateral, aduce puțin cu liniile atletice lui Infiniti FX, model care a dispărut din peisajul românesc odată cu retragerea mărcii premium japoneze de pe piață.
Levante este însă ceva mai lucrat, mai musculos, mai finisat, iar alura sa este una ultrasportivă și anunță corect senzațiile pe care le vei avea ceva mai târziu, când te vei trezi că ataci viraje cu viteze și cu un aplomb pe care nu le credeai posibile pe un SUV de dimensiuni mari.
Cel mai important lucru legat de liniile lui Maserati Levante este faptul că italienii ne demonstrează încă o dată că un SUV cu alură de coupe poate să arate și altfel decât cocoșat, așa cum sunt X6 și noul GLE Coupe. Iar pus pe lângă Cayenne, Levante e pur și simplu o operă de artă.
Element de culoare: de văzut unde vor alege importatorii europeni să monteze plăcuțele de înmatriculare pe față, pentru că în testul din Italia am beneficiat de mașini "curate" din punctul ăsta de vedere.
De nota 10. Totul.