Siguranta
Maserati Levante nu a trecut prin pereții și barierele deformabile ale testelor EuroNCAP, iar asta înseamnă că nu avem un rating oficial al SUV-ului italian la testele oficiale de siguranță pe care industria le ia ca reper în Europa.
Având însă în vedere lista bogată de elemente standard care intră în dotarea lui Levante la capitolul siguranță și istoricul recent al mărcii la teste (sedanul de segment E Ghibli a primit 5 stele în 2013, cu punctaje foarte mari la capitolul siguranța pasagerilor adulți), e foarte probabil ca și Levante să se ridice la nivelul maxim de notare în cadrul testelor.
Levante vine cu șase airbag-uri în dotarea standard, dar și cu o armată de sisteme de siguranță activă care-și fac debutul pe un model al mărcii italiene. Cele mai interesante sunt controlul vectorial al cuplului (disponibil în modul Sport) și pachetele care sunt atente în locul șoferului la ce se întâmplă pe șosea (monitorizarea unghiului mort, cruise controlul adaptiv cu Stop&Go, avertizarea la părăsirea accidentală a benzii de rulare și avertizare la o potențială coliziune cu mașina din față).
De nota 10. Totul.