Interior
Dacia Lodgy a fost o surpriză plăcută în materie de habitaclu. Am avut ocazia să urc în modelul de serie încă de la lansarea de la Salonul Auto de la Geneva, când am ocupat pe rând, cu entuziasm, toate locurile din dotare. Şase luni mai târziu am urcat la bordul lui Lodgy cu aceleaşi intenţii. De data aceasta, am împărţit experienţa cu încă şase prieteni, pentru a-l explora pe Lodgy la maxima sa capacitate. Cei de la Dacia nu s-au încurcat când au spus că există o versiune cu şapte locuri a lui Lodgy, toate scaunele fiind adecvate pentru adulţi.
Lodgy a adus o schimbare semnificativă în gama Dacia - o nouă planşă de bord. Aceasta a ajuns să fie folosită, în diverse forme, pe Dokker, Dokker Van, Logan şi Sandero, fiecare model primind o versiune uşor modificată. Spre deosebire de viitoarele Logan 2 şi Sandero 2, Lodgy are butoanele care comandă geamurile electrice pe feţele de uşi, nu pe consola centrală, chiar dacă claxonul este actionat tot prin apăsarea butonului dedicat de pe maneta de semnalizare.
Ne-a plăcut în mod special faptul că Lodgy oferă o serie de spaţii de depozitare la bord, cu toate că nu am înţeles nici până acum poza oficială care ilustrează un ananas în spaţiul de depozitare de pe bord. Ergonomia comenzilor este bună, inginerii Renault fiind concentraţi pe simplitate, iar toate elementele vitale sunt în locurile în care aştepţi să le găseşti. Scaunele pot fi rabatate destul de uşor, nefiind necesară forţa lui Schwarzenegger pentru a le muta din loc, dar sistemul de rabatare necesită folosirea ambelor mâini pentru manevrarea sa.
Portbagajul are un volum de 207 litri în versiunea cu şapte locuri, la fel de încăpător ca în cazul lui C4 Grand Picasso şi al lui Renault Grand Scenic. La acest capitol, Lodgy punctează serios în faţa lui Orlando, care oferă doar 89 de litri în configuraţia cu şapte locuri, dar are un sistem mai bun de pliere a scaunelor de pe cel de-al treilea rând.
Sunt multumit de Dacia in acest moment ! Este pe drumul cel bun !