Consum
Francezii de la Citroen anunţă un consum urban de 9.4 litri la sută şi un consum extraurban de 5.1 litri la sută. Acestea nu sunt nici pe departe cele mai bune valori din segment, din moment ce concurenţii direcţi stau ceva mai bine la acest capitol. Astfel, Mini Cooper S (184 CP) anunţă un consum de 7.3 litri la sută în regim urban şi de 5.0 litri la sută în regim extra-urban. Alfa Romeo MiTo în versiunea de 155 CP, îl întrece pe DS3 la capitolul consum urban, având 8.5 litri la sută, iar această afirmaţie este valabilă şi pentru Mitsubishi Colt Ralliart, cu 8.6 litri la sută. Audi A1 echipat cu motorul TFSI de 122 CP şi cutia de viteze automată Stronic oferă - oarecum normal - un consum urban de 6.5 litri la sută şi un consum extra-urban de 4.6 litri la sută. Practic, singurii concurenţi direcţi care consumă mai mult sunt Corsa GSi şi Clio RS, care dezvoltă 150, respectiv 200 CP. În cazul lui Clio RS, diferenţa de 1.5 litri e acceptabilă datorită puterii ridicate, dar la Corsa GSi, motor cu aceeaşi putere, avem de a face cu o diferenţă de 0.9 litri în rularea urbană şi 1.3 litri în traseul extraurban.
Ce ne arată realitatea în cazul lui DS3? Modelul consumă 11 litri la sută în traficul urban. Pe de altă parte, dacă rulaţi într-un stil temperat, veţi înregistra un consum urban care va coborî în oraş până la 8.9 litri la sută. Pe autostradă, Citroen DS3 va consuma 8 litri la sută dacă îşi pune muşchii la lucru serios, pe când la o rulare mai relaxată acesta consumă în jur de 7-7.5 litri la sută. Aşadar, deşi nu este cel mai economic model din segment, DS3 oferă un consum de carburant foarte scăzut în raport cu performanţele sale şi foarte apropiat de cel anunţat în fişa tehnică.
Mi se pare mie sau de la spate seamana cu un VW Polo 6? Si LED-urile fata sunt putin supradimensionate. Acum hai, sariti ca vulpea nu ajunge la struguri. Acesta este scopul spatiului de discutii, sa impartim pareri si idei despre masini.