Citroen C4 Picasso

2.0 HDi 150 Exclusive

Interior

5.0

O incursiune în lumea lui C4 Picasso poate fi asemănată cu o călătorie cu avionul. Scaunele, cu cotiere pentru ambii pasageri faţă şi o susţinere gentilă, sunt extrem de confortabile. Te fac să uiţi că ai călătorit peste 800 de kilometri fără oprire. Cobori din maşină fără dureri de spate sau de picioare. Pasagerii de pe al doilea rând de scaune se simt la fel de bine. Spaţiul pentru picioare este similar celui regăsit pe culoarul ieşirii de urgenţă, iar scaunele cu reglare individuală caută să satisfacă cererile şi celor mai pretenţioşi.

Ajungem şi la materialele care îmbracă livingul. Totul este căptuşit cu materiale moi, capitonat cu piele sau alcantara, iar plasticul ţine să răsfeţe simţul tactil. Finisajele sunt şi ele demne de luat în seamă, unind discret fiecare linie şi fiecare material.

Planşa de bord păstrează afişajul central al instrumentelor de bord. Ochii şoferului se vor obişnui rapid să nu mai privească sub volan ci către partea mediană superioară a planşei. Ergonomia este însă ceva mai specială. Vei avea nevoie de timp să te obişnuieşti cu comenzile climatizării în partea stângă a volanului.

Într-un model familist portbagajul are un rol bine definit. În cazul lui C4 Picasso acesta înghite bagajele unui concediu prelungit, graţie celor 500 de litri, şi oferă o iluminare ce poate fi folosită şi ca lanternă.

  • unckle, miercuri, 26.10.2011 20:13

    " Ce maşină îţi poate oferi asta? Doar una: MercedesBenz S600 " .. C4 Picasso este un "inlocuitor" de S ;)

  • George, joi, 27.10.2011 10:01

    Francezii fac intr-adevar monovolume de familie foarte confortabile, apreciate in vestul Europei. Din pacate insa, la noi nu a prins prea bine aceasta categorie de vehicule. Romanii prefera sedanurile ce, in mintea lor, le arata statutul social.

  • De stiut, joi, 27.10.2011 10:34
    Renault a inventat monovolumul

    Grand Scenic incepe de la 15.700 pana la 21.400 euro pentru full-option privilege diesel

  • de asemenea de stiut, joi, 27.10.2011 12:09
    si motorola a facut primul telefon mobil si acum e undeva departe in mijlocul plutonului

    reno e low-level. in plus scenic e concurent in clasa cu picasso, caci grand scenic are corespondend grand picasso.

  • io, joi, 27.10.2011 13:17
    @de asemenea de stiut

    Ce treaba are sula cu prefectura? sunt stupide comparatiile astea intre electronice/ telefoane si autovehicule... scenic e "low-level"?!? esti sigur ca stii ce inseamna? sau te-ai incurcat in engleza ta de balta? inainte sa scrii aberatile astea, urca intr-un scenic si citeste review-urile presei de specialitate. Grand Scenic are varianta si cu 5 locuri, nu numai cu 7. Deci se incadreaza cu C4 Picasso. Apelativul "grand" se refera la varianta de sasiu alungita. Nu vad nimic rau in a oferi mai mult la un pret rezonabil.

  • io, joi, 27.10.2011 13:56
    @Automarket

    La rubrica "Am testat în acelaşi segment" includeti si Renault Scenic cu punctaj 4.2 http://www.automarket.ro/test-drive/renault-grand-scenic-19-dci-28260.html#

  • persinaru, vineri, 28.10.2011 12:38
    e mai bine cu cutie automata

    Nu, Citroen nu are vreo grozavie de cutie automata. Dar faptul ca e o cutie lenta, te face sa adaptezi un alt stil de condus in aceasta masina. Eu am condus varianta cu cutie automata si mi-a placut la nebunie. Cu aceasta masina nu vrei sa conduci agresiv, nu vrei sa abordezi viraje ca la raliu, vrei doar sa te relaxezi. E bine si pentru masina, si pentru tine. Totusi, cand am avut ocazia sa-mi cumpar una, mi-am luat un Mondeo hatchback :) Nu stiu de ce.

  • ccmax, miercuri, 02.11.2011 09:56
    Citronelul

    Felicitari pentru acuratetea informatiilor prezentate. Intr-adevar este o masina cu adevarat conformtabila. Dupa 90 000 de km pot mentiona urmatoarele: - cutia automata schimba "normal" - rezultatul este extrem de confortabila de condus. - vizibilitatea este fantastica dar vine cu un cost major: a trebuit sa schimb parbrizul o data si sa il repar de cateva ori din cauza pietelor de pe drumurile noastre - pozitia de condus si pozitionarea comenzilor este aproape perfecta: totul se afla acolo unde ai nevoie. - spatiul este suficient pentru toti pasagerii plus bagaje cat incape - recomand motorizarea diesel. In concluzie este o masina confortabila dar care vine cu un cost de utilizare mediu spre mare.