Interior
O incursiune în lumea lui C4 Picasso poate fi asemănată cu o călătorie cu avionul. Scaunele, cu cotiere pentru ambii pasageri faţă şi o susţinere gentilă, sunt extrem de confortabile. Te fac să uiţi că ai călătorit peste 800 de kilometri fără oprire. Cobori din maşină fără dureri de spate sau de picioare. Pasagerii de pe al doilea rând de scaune se simt la fel de bine. Spaţiul pentru picioare este similar celui regăsit pe culoarul ieşirii de urgenţă, iar scaunele cu reglare individuală caută să satisfacă cererile şi celor mai pretenţioşi.
Ajungem şi la materialele care îmbracă livingul. Totul este căptuşit cu materiale moi, capitonat cu piele sau alcantara, iar plasticul ţine să răsfeţe simţul tactil. Finisajele sunt şi ele demne de luat în seamă, unind discret fiecare linie şi fiecare material.
Planşa de bord păstrează afişajul central al instrumentelor de bord. Ochii şoferului se vor obişnui rapid să nu mai privească sub volan ci către partea mediană superioară a planşei. Ergonomia este însă ceva mai specială. Vei avea nevoie de timp să te obişnuieşti cu comenzile climatizării în partea stângă a volanului.
Într-un model familist portbagajul are un rol bine definit. În cazul lui C4 Picasso acesta înghite bagajele unui concediu prelungit, graţie celor 500 de litri, şi oferă o iluminare ce poate fi folosită şi ca lanternă.
" Ce maşină îţi poate oferi asta? Doar una: MercedesBenz S600 " .. C4 Picasso este un "inlocuitor" de S ;)