Siguranta
Testat în 2007 de organizaţia EuroNCAP, Captiva a obţinut doar patru stele pentru protecţia pasagerilor adulţi. Rezultatul, nu foarte bun nici la acea perioadă, s-a datorat riscului de rănire a şoferului şi pasagerului, la nivelul femurului, în cadrul testului de impact frontal. De asemenea, în cadrul testului de impact cu stâlpul, airbagul de tip cortină nu s-a deschis complet, iar modelul a fost penalizat. Trebuie să precizăm că faceliftul nu aduce schimbări majore la acest capitol, ci vine tot cu şase airbaguri în standard şi centuri pretensionate. Sistemele de siguranţă activă nu lipsesc, integritatea SUV-ului fiind păzită atent de ABS, ESP, controlul tracţiunii şi asistenţa la frânare.
Aceeasi eroare ca si in cazul lui Outlander... I-au pus un bot de lup flamand, in locul fetei destul de simpatice pe care o avea inainte... Bordul arata totusi bine...