Chevrolet Captiva

2.2D 16v 184CP AWD (7 locuri) M6 LTZ titan leather

Calitate / Pret

4.5
Noul Captiva pleacă de la 25.400 de euro cu TVA inclus, însă versiunea testată de noi, dieselul de 184 de cai putere cu tracţiune integrală, transmisie manuală şi şapte locuri, va beneficia de un preţ de lansare de 25.980 de euro cu TVA. Pentru aceşti bani, clientul român primeşte aer condiţionat automat, ESC, TCS, DCS (sistemul de control la coborârea pantelor), HBA (asistare hidraulică la frânare), TSA (asistenţă pentru stabilitatea remorcii), 6 airbaguri, jante aliaj 17 inch, coloană de direcţie reglabilă pe înălţime şi profunzime, volan îmbrăcat în piele, RadioCD MP3 cu 6 boxe, antenă încorporată în lunetă, control infotainment pe volan, interfaţă Bluetooth wireless, faruri ceaţă, senzori de parcare spate, frână de mână electronică, geamuri electrice faţă-spate, oglinzi electrice, încălzite şi pliabile electric, computer de bord, cruise control. Principalul său rival, coreeanul Santa Fe, care s-a bucurat până în prezent de un succes deosebit pe piaţa din România, este oferit publicului cu două motorizări diesel de 2 respectiv 2.2 litri, ce livrează 150 respectiv 197 de cai putere. Versiunea ce rivalizează cu modelul testat de noi pleacă de la 31.484 de euro, un preţ destul de piperat, dar care include transmisie manuală şi tracţiune integrală. Japonezul Mitsubishi Outlander, supus şi el recent unui facelift, oferă ca versiune entry-level un benzinar de 2.0 litri şi 147 de cai putere, care costă 19.509 euro. Preţul urcă proporţional cu resursele motorului şi nivelul de echipare. Astfel, un diesel de 176 de cai putere, tracţiune integrală, ajunge să plece de la 28.155 de euro, preţ valabil pentru primul nivel de echipare, Invite. Fratele de concern, germanul Opel Antara, la rândul său revizuit recent, pleacă de la 21.515 euro cu TVA, preţ valabil pentru versiunea pe benzină de 170 de cai putere, cu tracţiune faţă. Pentru un diesel de 183 de cai putere, tracţiune integrală şi nivel de echipare Enjoy, publicul va plăti 28.655 de euro.
  • Bentley, joi, 17.02.2011 17:48
    Lup flamand

    Aceeasi eroare ca si in cazul lui Outlander... I-au pus un bot de lup flamand, in locul fetei destul de simpatice pe care o avea inainte... Bordul arata totusi bine...

  • gtrazvan, joi, 17.02.2011 19:37

    Pai era mai frumos, dar a lovit un zid inainte de sedinta foto. :P

  • slv83, joi, 17.02.2011 21:35
    WHY?

    De ce si-ar cumpara cineva asa ceva? Calitate slaba a fabricatiei, design corean, cilindree mult prea mare si valoare de revanzare foarte redusa?!

  • Eu2, joi, 17.02.2011 21:46
    slv83

    Pt ca nu vrei Duster si nici sa-ti vinzi o garsoniera sau un apartament ca sa'ti iei un suv nemtesc.

  • Adimo, vineri, 18.02.2011 00:18

    motor de 2.2 inseamna o cotizatie la impozit de 8 milioane anual la jepcarul de stat roman.

  • fny.ro, vineri, 18.02.2011 08:49
    @automarket

    Tanti din poza a doua face parte din echipa voastra?! :) Sau este mesterul deghizat?

  • al, vineri, 18.02.2011 12:12

    1. Cica l-ati testat 2 zile. Pai de ce nu i-ati facut voi pozele si ati luat astea de la producator? 2. Probabil stiti ca aveti un stil foarte diferit de celelalte site-uri auto. Incercati prea tare sa fiti obiectivi, folositi limbaj tehnicist ca sa dati impresia ca stiti mecanica - ori nu cred ca-i cazul sau ca ar fi necesar pentru publicul tinta - si scrieti prea mult in review-uri si putine chestii interesante. Plus ca stilul usor metaforic de eseu literar din liceu mi se pare nepotrivit. 3. Punctajele sunt cam aiurea. Aveti categorii de notare egale ca pondere in nota finala.Ori numai pentru voi par a fi asa. Vizibilitatea, tehnologia moderna (nu prea vad rolul atator gadgeturi dar ma rog), desginul si interiorul cantaresc la fel ca pretul, nu ziceti nimic de intretinere etc, motorul si comportamentul rutier. E oare corect?

  • alinusu, sâmbătă, 19.02.2011 22:58
    filmulet

    n-ar fi rau daca la teste ati face si cate un filmulet de cateva minute,in care sa prezentati masina pe scurt!