Calitate / Pret
Noul Captiva pleacă de la 25.400 de euro cu TVA inclus, însă versiunea testată de noi, dieselul de 184 de cai putere cu tracţiune integrală, transmisie manuală şi şapte locuri, va beneficia de un preţ de lansare de 25.980 de euro cu TVA. Pentru aceşti bani, clientul român primeşte aer condiţionat automat, ESC, TCS, DCS (sistemul de control la coborârea pantelor), HBA (asistare hidraulică la frânare), TSA (asistenţă pentru stabilitatea remorcii), 6 airbaguri, jante aliaj 17 inch, coloană de direcţie reglabilă pe înălţime şi profunzime, volan îmbrăcat în piele, RadioCD MP3 cu 6 boxe, antenă încorporată în lunetă, control infotainment pe volan, interfaţă Bluetooth wireless, faruri ceaţă, senzori de parcare spate, frână de mână electronică, geamuri electrice faţă-spate, oglinzi electrice, încălzite şi pliabile electric, computer de bord, cruise control. Principalul său rival, coreeanul Santa Fe, care s-a bucurat până în prezent de un succes deosebit pe piaţa din România, este oferit publicului cu două motorizări diesel de 2 respectiv 2.2 litri, ce livrează 150 respectiv 197 de cai putere. Versiunea ce rivalizează cu modelul testat de noi pleacă de la 31.484 de euro, un preţ destul de piperat, dar care include transmisie manuală şi tracţiune integrală. Japonezul Mitsubishi Outlander, supus şi el recent unui facelift, oferă ca versiune entry-level un benzinar de 2.0 litri şi 147 de cai putere, care costă 19.509 euro. Preţul urcă proporţional cu resursele motorului şi nivelul de echipare. Astfel, un diesel de 176 de cai putere, tracţiune integrală, ajunge să plece de la 28.155 de euro, preţ valabil pentru primul nivel de echipare, Invite. Fratele de concern, germanul Opel Antara, la rândul său revizuit recent, pleacă de la 21.515 euro cu TVA, preţ valabil pentru versiunea pe benzină de 170 de cai putere, cu tracţiune faţă. Pentru un diesel de 183 de cai putere, tracţiune integrală şi nivel de echipare Enjoy, publicul va plăti 28.655 de euro.
Aceeasi eroare ca si in cazul lui Outlander... I-au pus un bot de lup flamand, in locul fetei destul de simpatice pe care o avea inainte... Bordul arata totusi bine...