Chevrolet Captiva

2.2D 16v 184CP AWD (7 locuri) M6 LTZ titan leather

Interior

4.0
Chevrolet are meritul de a fi unul dintre puţinii constructori care, atunci când propune un facelift, are în cap schimbări majore ale vechiului model. Aşa s-a întâmplat şi în cazul lui Captiva, care pe lângă noile motorizări şi look-ul proaspăt, se bucură acum şi de un interior evoluat. Defectele vechiului Captiva au fost estompate, Chevrolet încercând să introducă în interiorul SUV-ului toate trăsăturile sedanului Cruze. Influenţele se resimt la nivelul consolei centrale, dar, cel mai important, şi la nivelul afişajului. Americanii au decis să renunţe la culoarea verde, monotonă şi inexpresivă, în favoarea unui albastru plăcut, care a devenit deja tradiţie în interiorul gamei. Instrumentele de bord şi butoanele de pe consola centrală sunt acum scăldate într-o lumină care odihneşte ochiul şi relaxează pe distanţe lungi. Planşa de bord a fost şi ea uşor modificată, adoptând acum fluiditatea specifică celor mai noi membri Chevrolet. Designerii au ales să folosească şi o serie de inserţii cromate la nivelul gurilor de ventilaţie, precum şi un plastic lucios în zona consolei centrale. Ceea ce dezamăgeşte puţin este folosirea unui plastic dur, cu aspect ieftin, în unele zone ale planşei de bord, ştirbind astfel o parte din bucuria unui habitaclu închegat. Spre deosebire de modelul ante-facelift, Captiva oferă acum şi mai multe spaţii de depozitare. La nivelul consolei centrale, subsidiarul GM a ales folosirea unei frâne de mână electronice pentru a obţine spaţiu suficient între scaune. Suportul de pahare ascunde dedesubtul său un spaţiu generos, la care se adaugă şi cel din cotieră, amplasată însă destul de incomod pentru versiunile echipate cu transmisie manuală. Spaţiul este la fel de generos, pasagerii de pe locurile din spate reuşind să călătorească în confort deplin. Spaţiul pentru picioare şi cel pentru cap sunt relativ limitate pe al treilea rând de scaune, ascuns în podeaua portbagajului atunci când este rabatat. Captiva permite până la 16 modalităţi de configurare, ceea ce confirmă spiritul său versatil, comparat cu cel al unui monovolum. În portbagaj pot încăpea, în condiţii normale, destul de multe bagaje, capacitatea acestuia fiind de 477 de litri.
  • Bentley, joi, 17.02.2011 17:48
    Lup flamand

    Aceeasi eroare ca si in cazul lui Outlander... I-au pus un bot de lup flamand, in locul fetei destul de simpatice pe care o avea inainte... Bordul arata totusi bine...

  • gtrazvan, joi, 17.02.2011 19:37

    Pai era mai frumos, dar a lovit un zid inainte de sedinta foto. :P

  • slv83, joi, 17.02.2011 21:35
    WHY?

    De ce si-ar cumpara cineva asa ceva? Calitate slaba a fabricatiei, design corean, cilindree mult prea mare si valoare de revanzare foarte redusa?!

  • Eu2, joi, 17.02.2011 21:46
    slv83

    Pt ca nu vrei Duster si nici sa-ti vinzi o garsoniera sau un apartament ca sa'ti iei un suv nemtesc.

  • Adimo, vineri, 18.02.2011 00:18

    motor de 2.2 inseamna o cotizatie la impozit de 8 milioane anual la jepcarul de stat roman.

  • fny.ro, vineri, 18.02.2011 08:49
    @automarket

    Tanti din poza a doua face parte din echipa voastra?! :) Sau este mesterul deghizat?

  • al, vineri, 18.02.2011 12:12

    1. Cica l-ati testat 2 zile. Pai de ce nu i-ati facut voi pozele si ati luat astea de la producator? 2. Probabil stiti ca aveti un stil foarte diferit de celelalte site-uri auto. Incercati prea tare sa fiti obiectivi, folositi limbaj tehnicist ca sa dati impresia ca stiti mecanica - ori nu cred ca-i cazul sau ca ar fi necesar pentru publicul tinta - si scrieti prea mult in review-uri si putine chestii interesante. Plus ca stilul usor metaforic de eseu literar din liceu mi se pare nepotrivit. 3. Punctajele sunt cam aiurea. Aveti categorii de notare egale ca pondere in nota finala.Ori numai pentru voi par a fi asa. Vizibilitatea, tehnologia moderna (nu prea vad rolul atator gadgeturi dar ma rog), desginul si interiorul cantaresc la fel ca pretul, nu ziceti nimic de intretinere etc, motorul si comportamentul rutier. E oare corect?

  • alinusu, sâmbătă, 19.02.2011 22:58
    filmulet

    n-ar fi rau daca la teste ati face si cate un filmulet de cateva minute,in care sa prezentati masina pe scurt!