Interior
Chevrolet are meritul de a fi unul dintre puţinii constructori care, atunci când propune un facelift, are în cap schimbări majore ale vechiului model. Aşa s-a întâmplat şi în cazul lui Captiva, care pe lângă noile motorizări şi look-ul proaspăt, se bucură acum şi de un interior evoluat. Defectele vechiului Captiva au fost estompate, Chevrolet încercând să introducă în interiorul SUV-ului toate trăsăturile sedanului Cruze. Influenţele se resimt la nivelul consolei centrale, dar, cel mai important, şi la nivelul afişajului. Americanii au decis să renunţe la culoarea verde, monotonă şi inexpresivă, în favoarea unui albastru plăcut, care a devenit deja tradiţie în interiorul gamei. Instrumentele de bord şi butoanele de pe consola centrală sunt acum scăldate într-o lumină care odihneşte ochiul şi relaxează pe distanţe lungi. Planşa de bord a fost şi ea uşor modificată, adoptând acum fluiditatea specifică celor mai noi membri Chevrolet. Designerii au ales să folosească şi o serie de inserţii cromate la nivelul gurilor de ventilaţie, precum şi un plastic lucios în zona consolei centrale. Ceea ce dezamăgeşte puţin este folosirea unui plastic dur, cu aspect ieftin, în unele zone ale planşei de bord, ştirbind astfel o parte din bucuria unui habitaclu închegat. Spre deosebire de modelul ante-facelift, Captiva oferă acum şi mai multe spaţii de depozitare. La nivelul consolei centrale, subsidiarul GM a ales folosirea unei frâne de mână electronice pentru a obţine spaţiu suficient între scaune. Suportul de pahare ascunde dedesubtul său un spaţiu generos, la care se adaugă şi cel din cotieră, amplasată însă destul de incomod pentru versiunile echipate cu transmisie manuală. Spaţiul este la fel de generos, pasagerii de pe locurile din spate reuşind să călătorească în confort deplin. Spaţiul pentru picioare şi cel pentru cap sunt relativ limitate pe al treilea rând de scaune, ascuns în podeaua portbagajului atunci când este rabatat. Captiva permite până la 16 modalităţi de configurare, ceea ce confirmă spiritul său versatil, comparat cu cel al unui monovolum. În portbagaj pot încăpea, în condiţii normale, destul de multe bagaje, capacitatea acestuia fiind de 477 de litri.
Aceeasi eroare ca si in cazul lui Outlander... I-au pus un bot de lup flamand, in locul fetei destul de simpatice pe care o avea inainte... Bordul arata totusi bine...