Chevrolet Captiva

2.2D 16v 184CP AWD (7 locuri) M6 LTZ titan leather

Tinuta de drum

3.5
Am avut ocazia de a testa ţinuta de drum a noului Captiva facelift în situaţii diferite, fiind plăcut surprins de comportamentul tracţiunii integrale. Pe asfalt, traseul virajat, croit printre munţii stâncoşi şi acoperiţi de zăpadă, a solicitat intens capacităţile SUV-ului. Fie că vorbim de ace de păr, de curbe accentuate sau cu grad mare de înclinare, sistemul 4x4 a reuşit să menţină o aderenţă bună, transferând eficient cuplul la fiecare traiectorie abordată mai curajos. Ruliul şi-a făcut simţită prezenţa, însă nu atât de propnunţat ca în cazul vechiului model, graţie modificărilor operate de ingineri. De asemenea, şi direcţia a căpătat ceva mai mult răspuns, însă păstrează mici lacune, nefiind încă deosebit de intuitivă. Proba de foc a fost însă traseul pus la cale de organizatori la poalele unui versant înzăpezit. Experienţa off-road s-a întins pe 1.5 kilometri şi a inclus porţiuni de pante abrupte, de viraje strânse şi urcări anevoioase. Tracţiunea integrală s-a achitat bine de funcţii, o rulare adaptată condiţiilor de drum aducând cu sine o stabilitate de invidiat, fără derapaje neaşteptate. În situaţiile în care maşina are de coborât o pantă abruptă, acoperită cu zăpadă, sare în ajutor funcţia DCS. Fără a acţiona frâna sau acceleraţia, şoferul reuşeşte să coboare în siguranţă. Organizatorii au pregătit însă şi un traseu cu obstacole, unde am putut observa intervenţia brutală, dar sigură a sistemului ESP. Tracţiunea integrală şi-a făcut datoria şi aici, până în momentul în care legile fizicii şi-au intrat în drepturi şi au transformat totul într-un spectacol de drift pe zăpadă.
  • Bentley, joi, 17.02.2011 17:48
    Lup flamand

    Aceeasi eroare ca si in cazul lui Outlander... I-au pus un bot de lup flamand, in locul fetei destul de simpatice pe care o avea inainte... Bordul arata totusi bine...

  • gtrazvan, joi, 17.02.2011 19:37

    Pai era mai frumos, dar a lovit un zid inainte de sedinta foto. :P

  • slv83, joi, 17.02.2011 21:35
    WHY?

    De ce si-ar cumpara cineva asa ceva? Calitate slaba a fabricatiei, design corean, cilindree mult prea mare si valoare de revanzare foarte redusa?!

  • Eu2, joi, 17.02.2011 21:46
    slv83

    Pt ca nu vrei Duster si nici sa-ti vinzi o garsoniera sau un apartament ca sa'ti iei un suv nemtesc.

  • Adimo, vineri, 18.02.2011 00:18

    motor de 2.2 inseamna o cotizatie la impozit de 8 milioane anual la jepcarul de stat roman.

  • fny.ro, vineri, 18.02.2011 08:49
    @automarket

    Tanti din poza a doua face parte din echipa voastra?! :) Sau este mesterul deghizat?

  • al, vineri, 18.02.2011 12:12

    1. Cica l-ati testat 2 zile. Pai de ce nu i-ati facut voi pozele si ati luat astea de la producator? 2. Probabil stiti ca aveti un stil foarte diferit de celelalte site-uri auto. Incercati prea tare sa fiti obiectivi, folositi limbaj tehnicist ca sa dati impresia ca stiti mecanica - ori nu cred ca-i cazul sau ca ar fi necesar pentru publicul tinta - si scrieti prea mult in review-uri si putine chestii interesante. Plus ca stilul usor metaforic de eseu literar din liceu mi se pare nepotrivit. 3. Punctajele sunt cam aiurea. Aveti categorii de notare egale ca pondere in nota finala.Ori numai pentru voi par a fi asa. Vizibilitatea, tehnologia moderna (nu prea vad rolul atator gadgeturi dar ma rog), desginul si interiorul cantaresc la fel ca pretul, nu ziceti nimic de intretinere etc, motorul si comportamentul rutier. E oare corect?

  • alinusu, sâmbătă, 19.02.2011 22:58
    filmulet

    n-ar fi rau daca la teste ati face si cate un filmulet de cateva minute,in care sa prezentati masina pe scurt!