
Calitate / Pret
Cel mai ieftin BMW X4 pe care îl poţi cumpăra în România costă 47.000 de euro. Versiunea xDrive30d, cea pe care am testat-o noi, pleacă de la 57.000 de euro. Diferenţa de 10.000 de euro îţi aduce, printre altele, o transmisie automată şi un motor cu 68 CP şi 160 Nm mai puternic.
În raport cu versiunile echivalente ale modelelor rivale, X4 se dovedeşte a fi mai ieftin decât Porsche Macan Diesel, dar mai scump decât Audi Q5 3.0 TDI şi Mercedes-Benz GLK 350 CDI, ca să nu mai vorbim despre Volvo XC60 facelift cu cea mai puternică motorizare diesel din ofertă.
Exemplarul testat de noi avea o listă lungă de echipamente opţionale, iar din aceasta răsfoim cele mai scumpe elemente, printre care se numără sistemul de navigaţie BMW Professional, afişajul Head-Up, sistemul audio surround sound Harman Kardon, jante din aliaj de 19 inch cu anvelope M+S (1.000 de euro), scaune faţă reglabile electric cu încălzire şi memorie, faruri adaptive şi multe altele. În total, echipamentele opţionale alese au ridicat drastic preţul de achiziţie al exemplarului testat, doar acestea costând 22.217 euro cu TVA inclus, mai mult decât un hatchback compact cu echipare medie şi motor diesel. La fel ca în cazul multor altor maşini de test echipate extrem de bine, se poate trăi la volanul acestora şi cu mult mai puţine opţionale, dotările selectate pentru acest X4 fiind prezente şi în scop demonstrativ pentru a le ilustra funcţionarea.
În total, exemplarul din imaginile alăturate costă 79.250 de euro cu toate taxele, o valoare care ar fi fost suficientă şi pentru achiziţia unui X6 la mărime întreagă.
Pe cat de frumos este seria 4,5 si 6 pe atat de urat e X4 si X6.