
Interior
BMW X4 te primeşte la bord cu două scaune frontale bine profilate şi îmbrăcate în piele de calitate. Şoferului i se pune în faţă un volan gros, cu design sportiv, echipat cu padele şi multe butoane, reglabil electric pe înălţime şi profunzime. Toate materialele de la bord sunt atent finisate şi aranjate. Comenzile sunt şi ele amplasate ergonomic şi un şofer care a mai urcat într-un BMW lansat în ultimii ani va găsi cu siguranţă tot ce are nevoie.
Diferenţa dintre un X4 şi un X3 la interior este foarte subtilă, cam la fel cum este cea dintre un Seria 4 şi un Seria 3, de exemplu. Remarcăm o poziţie la volan ceva mai joasă în cea mai mică setare, plafonul uşor plonjat în spate îţi lasă impresia că eşti într-un fel de coupe mai ciudat. Şi de fapt asta şi este X4: o versiune "coupe" a lui X3, dar fără toate "neplăcerile" impractice aduse de această schimbare, cum ar fi eliminarea a două uşi, lungirea portierelor din faţă (lucru deranjant într-o parcare aglomerată) şi alte schimbări care te încurcă puţin doar ca maşina să arate mai bine.
În ciuda faptului că bancheta din spate pare mică sau greu de accesat, X4 este aproape la fel de practic precum un X3 şi la acest capitol. Bancheta poate să acomodeze trei adulţi fără probleme, dar o călătorie mai lungă ar fi mai confortabilă dacă vor fi doar doi pasageri în spate. Portbagajul asigură 500 de litri capacitate şi are un hayon cu o deschidere generoasă, deci nici aici nu există vreun compromis.
Pe cat de frumos este seria 4,5 si 6 pe atat de urat e X4 si X6.