Calitate / Pret
Dacă v-aţi dorit dintotdeauna un M6 şi nu aţi apucat să strângeţi decât vreo sută de mii de euro din cele 150.000 pe care le vedeţi pe eticheta oficială, e momentul să bateţi la uşa unui dealer BMW, pentru că se lasă cu reduceri. Şi pentru că ştiţi deja că M6 pleacă de la 138.000 de euro în versiunea de bază, aflaţi că maşina testată de noi - aşa cum o vedeţi în fotografiile alăturate - atinge 149.000 de euro cu ajutorul unei liste destul de scurte de opţiuni adiţionale. Iar jumătate din cele 11.000 de euro diferenţă intră în contul jantelor M de 20 de inch (2000 de euro) şi a sistemului de navigaţie Professional (2600 de euro).
În fişa produsului pe care am primit-o de la importator aflăm însă că există o reducere de aproape 30% pe această maşină, ceea ce face ca cei cu bani strânşi la ciorap să poată să-şi permită o astfel de maşină la un nivel care se învârte în jurul a 100.000 de euro. Deloc rău pentru o zi de muncă, cum ar veni.
În peisajul auto al segmentului, BMW M6 este în zona superioară a preţurilor, doar CL65 AMG stând (destul de sănătos) deasupra.
-
Scorpionul.negru, vineri, 13.12.2013 20:32
Bijuterie tehnica si estetica....dar la 140 de mii prefer 911.
-
Scorpionul.negru, vineri, 13.12.2013 20:33
150 de fapt :)))
-
Andi, vineri, 13.12.2013 20:41
Ai lui 440 CP? ... dar restul unde erau? ... :)
-
GhostDriver, vineri, 13.12.2013 21:24
@Andi : Dacă nu ești în modul ”M” mașina nu va pune la lucru toți cei 560 CP. Felicitări fotografului! Pozele sunt superbe!
-
sapphire, vineri, 13.12.2013 21:59
care-i treaba cu ''pentru că'' ăsta fiindcă e utilizat de mulți ... Genială invenție germană.
-
unckle, vineri, 13.12.2013 22:02
fenomenal titlu :)
-
bmw m6, vineri, 13.12.2013 22:22
Like pentru ca BMW si pentru ca din seria M !:)
-
Gelu, vineri, 13.12.2013 23:01
De banii astia imi iau o masina sport in adevaratul sens al cuvantului. Pretul mi se pare exagerat de mare pentru ce ofera. Pur si simplu nu-si merita banii la ce alternative (chiar mai ieftine) sunt pe piata. Desigur, e o masina foarte buna dar 911 turbo , de exemplu, e intr-o cu totul si cu totul alta liga.
-
Mihael, sâmbătă, 14.12.2013 02:30
Daca ti se pare ca pretul este prea mare pentru ceea ce ofera,esti liber sa alegi ceea ce vrei dar tine cont ca masinuta asta nu e pentru oricine. Ce alternative viabile ai avea tu la banii astia? In gama asta de putere te incadrezi cu 911 Turbo S si din cate stiu modelul respectiv depaseste valoarea lui M6.
-
vianu, sâmbătă, 14.12.2013 09:58
uite ca nu sunt deacord cu tine @Gelu decat intr-o singura privinta: 911 este intr-o alta liga. Dar as corecta: intr-o alta CLASA. Serie 6 e un touring pe cand 911 nu. M6 il poti compara cu un CL63, Bentley GT sau un KX de exemplu. Si in legat de pret, modelul din articol e un M, la "normale" vad ca 911 e mai scump decat un Serie6 http://www.automobilemag.com/am/99/2013/bmw/6_series/640i_coupe/3484/compare.html
-
Laurentiu 29, sâmbătă, 14.12.2013 10:32
Seria 6 este un GT - grand tourer / gran turismo - si evident, nu este in clasa cu 911......porsche nu are reprezentant in clasa asta, ar fi un fel de panamera cu doua usi......e bine sa comparam mere cu mere.......despre masina: nu ma deranjeaza pretul, consumul (asta-i ipocrizie la o masina din clasa asta), dar sint sigur la manevrabilitatea sufera sub impactul masei masinii.....
-
@vianu, sâmbătă, 14.12.2013 12:53
Corect, sunt din clase diferite, dar in aceasi marja de pret. Eu, personal, daca as avea 150.000 de euro sa cheltui pe o masina cu siguranta nu ar fi pe M6, pentru ca nu merita. E o masina deosebita, dar pretul e de-a dreptul exorbitant. De 150.000 mi-as lua http://www.automarket.ro/masini-noi/porsche/911-38-475cp-pdk7-gt3-110281/specificatii.html , deoarece: nu vezi Porsche la fiecare colt de strada, e o masina sport pur sange, se devalorizeaza mult mai greu etc.
-
@gelu, sâmbătă, 14.12.2013 13:07
Ficare cu gusturile lui, Porsche e Porsche, dar sa stii ca nici M6 nu vezi la fiecare colt de strada, asta daca nu-l confunzi cu Bmw-urile obisnuite, de fapt Porsche vinde mai multe exemplare de 911 anual decat vinde Bmw cu M6:).
-
mircea, sâmbătă, 14.12.2013 13:16
@Ruben: Corect, evident :) @Sapphire: Caută titlul pe youtube.
-
Scorpionul.negru, sâmbătă, 14.12.2013 13:20
@Laurentiu 29 Sigur....e un GT. O masina sport orientata spre confort (cat de cat). 911 e sport si atat. Ideea era la 150 de mii ce alternative mai sunt pe piata cu 2 usi sport :)
-
dany, sâmbătă, 14.12.2013 13:53
1. Frumos articol... scris cu tact, umor si o usoara ironie acolo unde trebuie! Felicitari! 2. ”Urmărind firul Dunării înspre cetatea de la Adamclisi, am tras cu ochiul pe computerul de bord şi am văzut că e mai uşor să măsurăm fiecare sută de kilometri în decalitri decât în litri. Vreo doi.” ... Superba fraza. Imi aduce de aminte de expresia ” e BMW! consuma 10 litri si o cantă (găleată)”! 3. La testul cu M5 spuneati ca e zgomotoasa... ca boxele emit continuu un sunet de motor artificial... la M6 spuneti ca e silentioasa... curios lucru! 4. La M5 de asemenea se punea ca e salbatica si greu de controlat... daca sunt scoase sistemele de asistenta electronica... la M6 spuneti ca e relativ domestica... ce reper ati avut? M5 sau ceva de genul Dodge Viper!?
-
dany, sâmbătă, 14.12.2013 14:01
daca ar fi sa puneti banii ce ati prefera? BMW M6 coupe/ cabrio sauMaserati GranTurismo Sport/ GranCabrio Sport?
-
lorinczi.thomas, sâmbătă, 14.12.2013 14:07
Reporter: Tu, din punctul tau de vedere, de ce esti pan Faul... fan Paul Walker? Intervievat: Pentru ca din seria filmelor si pentru ca automobile. :))))))))))))))))))))))) http://www.youtube.com/watch?v=ylYpFh2IBLE
Decilitri sau decalitri? Un decilitru e 0.1 litru. Un decalitru îs 10 litri.