Calitate / Pret
Aerul costă. În plus, niciodată nu-ți vei cumpăra această mașină pentru treburile de zi cu zi decât dacă mai ai una în garaj. Deci cheltuiala este una adițională, dacă vreți. Diferența e că în cazul lui 135i Cabriolet plătești din plăcere. Pură. Toate simțurile îți sunt incitate, iar asta se plătește bine în lumea auto.
Vestea bună e că, pentru a pune mâna pe un Seria 1 Cabriolet, îți sunt destule 31 de mii de euro pentru a pune mâna pe 118i. Vestea proastă e că obrazul subțire se șține cu cheltuială, deci un 135i Cabriolet se ridică la sume destul de semnificative: 47.000 de euro. Plus elementele adiționale precum pachetul M, farurile cu xenon, navigația GPS, sistemul audio Harman Kardon și altele de acest tip, care te vor ridica la vreo 60-65 de mii de euro.
Pe de altă parte, ești sigur că nu găsești pe piață un cabriolet compact la fel de potent, deci cu banii ăștia nu doar că stai în față, ci mai mult: privești coada de sus, de la tribuna oficială.
La 63000 de ieuro imi iau la dastari si emceveuri de ma plictisesc si ajung si din A in B ca si beamveu asta.