
Calitate / Pret
La ora redactării acestui articol, preţurile româneşti pentru TT şi TTS nu sunt încă publice, însă ne vom baza pe cele anunţate de Audi în Germania pentru a stabili o relaţie între noul coupe sportiv al nemţilor şi principalii concurenţi din segment.
Dacă vă hotărâţi să mergeţi pe mâna acestui tip de maşină, preţurile pentru care puteţi pune mâna pe un coupe sportiv compact de peste 300 de cai variază între 50.000 şi 65.000 de euro, în funcţie de origine şi de marcă. Pentru un TTS în echiparea de bază vă puteţi aştepta la un preţ de 40-45 de mii de euro, la care se adaugă apoi diferitele opţiuni necesare pentru a vă satisface dorinţele dinamice, cromatice şi de confort. Partea bună este că în varianta stock ai deja atât sistem de tracţiune integrală quattro, cât şi Drive Select şi Virtual Cockpit, deci deja te afli cu nişte paşi buni în faţa concurenţei. De aici înainte, dacă ţine buzunarul, limitele sunt departe.
Evident că există şi variante mai ieftine, iar cel mai ieftin TT va pleca de undeva de la 35-40 de mii de euro. Sub capotă este acelaşi 2.0 TFSI, dar de această dată în variantă de 230 CP. Dieselul este uşor mai scump decât acesta, dar nu cu mult, deci decizia de alegere între cele două variante va şine mai mult de cât de mult ai de gând să treci ulterior prin benzinării.
Schimbare pe perceptie? Adica nu mai e o masina pentru gay?