Audi S1

2.0 TFSI

Siguranta

5.0

Fiind practic aceeaşi maşină pe dedesubt cu fratele mai "simplu" A1, noul Audi S1 moşteneşte de la acesta construcţia şi structura care i-au adus modelului german scorul total de cinci stele la testele EuroNCAP. Mai mult, însă, noul S1 punctează în plus prin pachetul de frâne special concepute pentru a face faţă forţelor la care este supusă o maşină de 231 de cai putere, prin stabilitatea şi siguranţa oferite de sistemul de tracţiune integrală quattro şi prin scaunele cu susţinere laterală mult îmbunătăţită.

În rest, airbag-urile frontale, laterale şi cortină sunt din partea casei, iar sistemele care deja fac parte din logica morală a fiecărui model din zona premium îngroaşă lista opţiunilor oferite de Audi pe S1.

  • Marc, luni, 31.03.2014 20:38

    Nice! Audi face treaba din ce in ce mai buna. Nu m-ar mira sa depaseasca bmw in lume anul asta. Sa bati mini cu o masina care acum doi ani nu exista! Tare.

  • Subotic, marţi, 01.04.2014 12:37

    Bate BMW my ass. Cu ce, cu matriosca? Toate sunt la fel. Au avut nevoie de designer doar sa faca o masina, restul sunt la scara.

  • Superman, miercuri, 02.04.2014 12:18

    Alt articol scris pe genunchi. Cand in germania (audi.de) versiunea cu 2 usi pleca de la 29.950eur cum sa fie la noi peste 40.000. Este penibil ca doar un pasionat cititor de presa de specialitate sa fie mai informat decat voi. Ar trebui sa mearga invers. Daca il iau la puricat multe inadvertete. Gen "este disponibil încă de la 1600 Nm". 1600Nm... e camion?

  • mircea, vineri, 08.08.2014 18:24

    @Superman Preţ de pornire în România: 31.700 de euro. Şi acum, să vedem ce spuneam la lansare, când nu se ştia încă preţul: "consider că ne putem aştepta la un 32.000 elegant pentru noul S1 în versiunea cu trei uşi". Acum, acestea fiind spuse, maşina testată de noi, aşa cum era ea echipată, ajunge la peste 43.000 de euro lejer. Un weekend plăcut.