Audi RS Q3 facelift

2.5 TFSI 340CP 4x4 Aut

Tinuta de drum

5.0

Nu vei găsi foarte multe SUV-uri pe piaţă care să-ţi ofere o ţinută de drum şi o direcţie mai reuşite decât cele pe care le prezintă noul RS Q3. Cu ajutorul unor suspensii RS noi care coboară garda la sol cu doi centimetri şi cu opţiunea de a alege în plus ceea ce Audi numeşte RS Sport Suspension Plus, un upgrade destinat celor care vor să-şi transforme noul SUV într-un vehicul care pare că pluteşte pe şine în viraje, Audi RS Q3 este pur şi simplu fantastic la nivelul stabilităţii, al răspunsului direcţiei, al feedback-ului pe care ţi-l oferă roţile şi al eleganţei cu care trece de obstacolele virajate care apar în calea sa.

Dar pentru că nu ai nevoie în fiecare moment al vieţii de suspensii ţepene, sistemul Drive Select te ajută - ca pe roice Q3 - să-ţi transformi maşina dintr-un glonte cu garda la sol ceva mai ridicată într-o adaptare ceva mai confortabilă a ideii de sportivitate. Pentru ca drumurile româneşti să nu fie imposibile pentru o astfel de maşină.

Evident, în acest tablou fantastic un rol decisiv este jucat de tracţiunea integrală quattro, care se regăseşte standard pe RS Q3 şi care ne-a dovedit, încă o dată, că un 4x4 permanent performant pus la locul lui are o utilitate sportivă cel puţin la fel de apăsată precum cea pe care o are un astfel de sistem în off-road. Un punct bonus şi pentru frânele speciale, care pe faţă au etriere cu opt pistoane şi ale căror discuri sunt tăiate în formă de valuri pe exterior, pentru ca eficienţa să fie mult mai ridicată.

  • initialState, miercuri, 26.11.2014 12:01

    referitor la introducere... motoarele cu ardere interna consuma si aer, mult aer...

  • boldfrank, miercuri, 26.11.2014 14:01

    Exista preturi pt GLA45 AMG pe site la Mercedes, am vazut si o masina inmatriculata in Bucuresti, si a avut si Importatorul o masina pentru presa care a aparut in doar citeva publicatii....

  • Iulian, miercuri, 26.11.2014 14:31

    Astept sa vad si test cu GLA AMG. Pana atunci, din ce inteleg e cam cel mai bun suv compact de pe piata. Cam scump totusi.

  • redalert, miercuri, 26.11.2014 15:52

    Nu înţeleg dacă sunt diferenţe estetice faţă de Q3 normal. Măcar o ţeavă în plus să-i fi pus la eşapament sau o culoare dedicată . Totuşi cred că este de două ori mai scump ca Subaru Forester WRX la aceleaşi dotări. În rest are superperformanţe bune de ofticat pe oricine.

  • edi80, joi, 27.11.2014 15:20

    e ca si pun ai pune un motor de ferrari pe un tractor!! total neadegvat! q3 nu e o masina de viteza cu multi cai putere...in rest no comment!

  • MDA, vineri, 28.11.2014 22:20

    60 de k de euro si 340 de cai si totusi din spate pare o versiune 2.0 tdi de 110 cai cu tipsul ala penibil intr o singura parte. Macar puteau incerca ceva chiar de hot hatch si sa l puna pe mijloc ca la focus st. Nu inteleg de ce nu are evacuare dubla , arata jalnic asa ii strica mult din sportivitate la nivel de design si interiorul este extrem de spartan pentru o asemenea suma, parca e inspirat de la renault fluence. pacat

  • vabis, duminică, 30.11.2014 15:40

    Arata ca dracu din fata.Mult mai calumea versiunea pre-facelift.Iar spatele trebuia stilizat mai mult.Insa e prima masina la care îmi plac butoanele "de aragaz" pt reglarea climei.Audi chiar face interioare, nu gluma