Audi RS Q3 facelift

2.5 TFSI 340CP 4x4 Aut

Siguranta

5.0

Audi Q3 a primit, aşa cum era normal pentru un SUV premium - fie el şi de dimensiuni mici, un scor de cinci stele la testele EuroNCAP. Iar nota este împrumutată, normal, şi versiunii RS.

Cel mai mic membru al familiei Q de la Audi vine cu şase airbaguri, centuri pretensionate şi sisteme de asistenţă deja obligatorii, cum sunt ABS şi ESP. Pentru cei care îşi doresc mai multe elemente de acest tip pe maşină, există o listă completă de sisteme de asiguranţă active şi pasive care pot fi comandate din lista de opţionale.

  • initialState, miercuri, 26.11.2014 12:01

    referitor la introducere... motoarele cu ardere interna consuma si aer, mult aer...

  • boldfrank, miercuri, 26.11.2014 14:01

    Exista preturi pt GLA45 AMG pe site la Mercedes, am vazut si o masina inmatriculata in Bucuresti, si a avut si Importatorul o masina pentru presa care a aparut in doar citeva publicatii....

  • Iulian, miercuri, 26.11.2014 14:31

    Astept sa vad si test cu GLA AMG. Pana atunci, din ce inteleg e cam cel mai bun suv compact de pe piata. Cam scump totusi.

  • redalert, miercuri, 26.11.2014 15:52

    Nu înţeleg dacă sunt diferenţe estetice faţă de Q3 normal. Măcar o ţeavă în plus să-i fi pus la eşapament sau o culoare dedicată . Totuşi cred că este de două ori mai scump ca Subaru Forester WRX la aceleaşi dotări. În rest are superperformanţe bune de ofticat pe oricine.

  • edi80, joi, 27.11.2014 15:20

    e ca si pun ai pune un motor de ferrari pe un tractor!! total neadegvat! q3 nu e o masina de viteza cu multi cai putere...in rest no comment!

  • MDA, vineri, 28.11.2014 22:20

    60 de k de euro si 340 de cai si totusi din spate pare o versiune 2.0 tdi de 110 cai cu tipsul ala penibil intr o singura parte. Macar puteau incerca ceva chiar de hot hatch si sa l puna pe mijloc ca la focus st. Nu inteleg de ce nu are evacuare dubla , arata jalnic asa ii strica mult din sportivitate la nivel de design si interiorul este extrem de spartan pentru o asemenea suma, parca e inspirat de la renault fluence. pacat

  • vabis, duminică, 30.11.2014 15:40

    Arata ca dracu din fata.Mult mai calumea versiunea pre-facelift.Iar spatele trebuia stilizat mai mult.Insa e prima masina la care îmi plac butoanele "de aragaz" pt reglarea climei.Audi chiar face interioare, nu gluma