
Vizibilitate
Nu am avut probleme cu vizibilitatea în zilele petrecute cu Junior. Am văzut bine atât prin parbriz, cât și prin lunetă. Oglinzile laterale au o mărime potrivită pentru o mașină de aceste dimensiuni.
Doar montantul B este ceva mai gros și pot să spun că te încurcă puțin în unele momente, dar nu îți va crea probleme serioase. Oricum, Junior vine echipat cu senzori și cu un sistem de camere cu vedere la 360 de grade care are o grafică clară.
Designul e respingător, partea frontala parcă a fost desenata de un nevrotic după ce s-a dat cu capul de perete. Linii peste linii in toate direcțiile și o grămadă de detalii în plus. Stellantis și designerul nu au înțeles filozofia de design a Alfa: curat, simplu și emoțional. Dacă asta e limbajul de design pe care vor merge și la viitoarele modele din gamă îmi e teamă că Stellantis va distruge și Alfa cum distrug Maserati. Nu-mi imaginez ca cineva sa cumpere modelul ăsta doar pentru că îi place cum arată, cum se întâmpla de multe ori cu Alfa. Atâția cumpărători au acceptat renumitele probleme de fiabilitate din trecut, atrași fiind de designul emoțional.