Volvo XC90 R-Design: suedezii ne prezintă o versiune cu look sportiv a noii generaţii XC90
Volvo a publicat primele imagini oficiale ale pachetului R-Design pentru noua generaţie a lui XC90. Acesta va fi expus la Paris alături de versiunea standard a modelului suedez.
Volvo XC90 R-Design reprezintă propunerea mărcii suedeze pentru clienţii care doresc o versiune cu aspect mai sportiv a noului lor SUV. Pachetul R-Design îl face pe XC90 să fie mai agresiv pe partea estetică, schimbând aspectul exteriorului şi al interiorului. Gama de motorizări a lui XC90 rămâne neschimbată, cei de la Volvo considerând că versiunile oferite de modelul standard, care ajung să livreze şi 400 CP, sunt suficiente pentru moment în această gamă.
Noul Volvo XC90: toate informaţiile şi galerie foto completă
Modificările aduse de pachetul R-Design la exterior includ o nouă grilă frontală, o bară faţă modificată, un finisaj special pentru rama geamurilor, capace noi pentru carcasele oglinzilor, bare longitudinale de amarare pe plafon de culoare argintie şi două modele de jante R-Design din aliaj. Habitaclul se bucură de scaunele sport Contour, volanul şi nuca schimbătorului sunt îmbrăcate în piele perforată, ornamente R-Design la interior, covoraşe speciale, pedale sport, praguri ilumintate şi o telecomandă dedicată R-Design îmbrăcată în piele. Sistemul multimedia al modelului, echipat cu un afişaj de 12.3 inch, integrează o interfaţă specială pentru versiunea R-Design.
Volvo: "Proiectul noului XC90 trebuie să funcţioneze. Nu există a doua şansă"
Pachetul R-Design este oferit alături de echiparea Momentum şi este gândit încă de la început ca o versiune de vârf a lui XC90. De la echiparea Momentum, clientul poate porni în două direcţii diferite: sportivitate sau eleganţă. În funcţie de acestea, un Volvo XC90 poate fi configurat ca să asigure o experienţă de lux, aferentă echipării Inscription, fie pentru o experienţă cu accente sportive, care va purta denumirea R-Design. Versiunea R-Design a lui Volvo XC90 este a doua pusă în vânzare după seria limitată "First Edition", oferită în doar 1.927 unităţi.
Volvo XC90 First Edition: cele 1927 de exemplare vândute online s-au epuizat în 47 de ore
Via Volvo
asa parca mai merge; sincer, fata nu-mi placea la modelul de baza.