Volvo XC90 a atins 24.000 de precomenzi
Suedezii de la Volvo au anunţat că au primit aproape 24.000 de precomenzi pentru noua generaţie a lui XC90. Volumul reprezintă aproape jumătate din vânzările estimate ale lui XC90 pentru primul an de fabricaţie.
Volvo XC90 este încă în faza de lansare comercială, dar constructorul suedez a anunţat înregistrarea a aproape 24.000 de precomenzi. Vorbim despre aproape jumătate din cota de producţie previzionată pentru întregul an 2014, ceea ce marchează o evoluţie impresionantă a primului produs lansat pe noua arhitectură SPA de la Volvo. Primele livări vor demara în primăvara anului curent, acelea reprezentând prima ediţie a lui XC90, vândută pe internet în timp record.
Volvo prezintă Clean Zone, noul său sistem de filtrare a aerului din maşină, care va debuta pe XC90
Volvo XC90 este disponibil şi pe piaţa din România, având un preţ de pornire de 55.882 de euro cu TVA inclus. Preţul este valabil pentru versiunea de bază, Kinetic, echipată cu motorizarea "D5", un diesel de 2.0 litri care asigură 225 CP şi 470 Nm. Încă de la prima versiune, SUV-ul suedez are tracţiune integrală şi transmisie automată cu opt trepte. Noua generaţie a lui XC90 aduce în mare aceleaşi versiuni de echipare cunoscute din gama suedezilor, dar modifică unele lucruri. Kinetic rămâne versiunea de echipare de bază, la fel ca Momentum, care este în continuare versiunea medie, dar vechiul vârf de gamă Summum este înlocuit de Inscription şi R-Design.
Preţuri Volvo XC90 în România: noua generaţie a SUV-ului suedez pleacă de la 55.900 de euro
Volvo XC90 nu este singurul performer din gama suedezilor, întreaga gamă XC întâlnind o creştere a popularităţii în primul sfert al anului. Vorbim despre o creştere de 17% pentru XC60 şi de o creştere de 23% pentru XC70 în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Rezultatele îi încântă pe cei de la Volvo, care se aşteaptă la un an excelent pentru modelul XC90.
La nivel global, Volvo a vândut 107.721 de unităţi în primul sfert al anului 2015. În Europa, pieţele din Regatul Unit şi Germania, cele mai importante în materie de volume, au adus creşteri de 6.7, respectiv 7.1 procente. În cazurile menţionate mai sus, modelele XC60 şi V40 au fost responsabile de creşterea vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cel mai bine vândut model Volvo în primul sfert al acestui an a fost XC60, urmată de V40 şi V40 Cross Country. La egalitate pe locul trei au stat V60 şi V60 Cross Country.
Via Volvo
In Romania nu s-a inregistrat nici o precomanda din cauza lipsei unei steme potrivite pe capota... :)