Volvo: "In 2020 vom face masina 100% sigura!"
Suedezii de la Volvo promit ca, pana in 2020, ocupantii modelelor sale nu vor mai suferi rani, indiferent de accident.
Volvo anunta oficial ca vrea sa revolutioneze piata auto pana in 2020, dezvoltand un pachet de sisteme care va reduce la zero riscul unor rani si al decesului in cazului unui accident, oricat de grav ar fi acesta. Suedezii vor sa scada astfel numarul total de accidente mortale care au loc in fiecare an la nivel mondial, 1.2 milioane de oameni pierzandu-si viata anual din aceasta cauza.
Declaratia ii apartine lui Jan Ivarsson, seful departamentului de siguranta Volvo, si a fost realizata intr-un interviu pe care acesta l-a acordat jurnalistilor de la Reuters. Primul pas va fi realizat de compania suedeza atunci cand sistemul Pre-Safe de prevenire automata a accidentelor va intra in serie si va deveni un aliat al pasagerilor in cazul iminentei unui impact. Unul dintre pachetele care fac parte din Pre-Safe, denumit City Safety, a fost deja lansat si chiar premiat, acesta adjudecandu-si premiul "Traffic Safety Achievement Award" in cadrul unui simpozion legat de siguranta auto care a avut loc la New York.
Conform declaratiilor oficialului citat de Reuters, Volvo isi doreste ca masina sa formeze un spoiler gigant in jurul ocupantilor pentru a-i proteja perfect in cazului unui accident. "Cred ca, in viitor, comunitatile nu vor mai accepta accidentele mortale. (...) In situatia iminentei unui accident, atunci cand multi soferi se blocheaza pur si simplu, sistemele de siguranta ale masinilor Volvo din 2020 vor fi in masura sa preia complet controlul asupra directiei si a franelor pentru a evita impactul. Studiile arata ca reducerea cu 15% a vitezei in cazul accidentelor din toata lumea ar injumatati numarul mortilor", sustine Jan Ivarsson.
Conform aceluiasi oficial, sistemele Volvo din 2020 nu vor fi decat o piesa din puzzle-ul final, al carui scop va fi ca masinile sa nu se mai ciocnesca niciodata una de alta, indiferent de cauza. "In viitor nu vom mai accepta accidentele. De ce am face-o?", spune Ivarsson.
via | Reuters
-
1923, sâmbătă, 03.05.2008 04:02doamneee
va dati seama cati oameni sub influenta alcoolului vor fi a volan !?
-
boss, sâmbătă, 03.05.2008 05:19:)
sant cei mai buni pun siguranta pe primul loc cinste lor
-
gabrielstan, sâmbătă, 03.05.2008 05:39eu stiu
sincer nu cred, daca 2 masini se ciocnesc frontal si au ambele peste 130km/h nu cred ca un spoiler in jurul pasagerilor va face diferenta, ar fi ok ca masina sa fie 100% sigura, dar cum spunea 1923 multi alcoolici la volant, mult tineret cu prostii in cap, ce mai, joci gta cu god mode
-
liviu, sâmbătă, 03.05.2008 09:30soferi bauti la volan
Eu cred ca ganditi gresit in privinta faptului ca vor fi multi soferi sub influenta alcoolului la volan. Vor fi sisteme care vor impiedica acest lucru (daca nu gresesc, deja exista unul sau e pe cale sa fie implementat)
-
Corneliu, sâmbătă, 03.05.2008 09:42beti la volan??? nu se poate
ai dreptate liviu.... am auzit si eu de acest sistem... ca daca se suie soferul beat la volan... niste senzori ai masinii i-l detecteaza si masina nu va porni.. dar nu mai stiu daca s-a montat in serie sau optional.. dar stiu ca exista. Deci "betivii" vor sta la volan doar sa-si faca poza, nu sa conduca.
-
dulica, sâmbătă, 03.05.2008 10:05siguranta ?!
shi io stiu ca VOLVO are pe primul loc SIGURANTA. da'...... cat de sigura poate sa fie?na' dak ar merge cu peste 100 km/h si intra frontal n-are cum sa nu pateaska nik. dar pan in 2020 cine stie c poate fi???bvo voua "VOLVO" ;)
-
Xulescu, sâmbătă, 03.05.2008 10:11oare asa se rezolva o problema majora?
o problema majora se rezolva cel mai bine si sigur eliminand cauzele ce o provoaca. Nu e gresit ce vor cei de la Volvo, insa in acest caz se incearca rezolvarea consecintelor si nu a cauzelor. Cred ca accidentele mortale nu sunt neaparat din cauza ca nu avem masini mai bune acum decat inainte, ba chiar din contra. Problema este stilul neglijent de conducere, teribilismul si inconstienta soferilor. Parerea mea e ca mai bine s-ar lucra la partea asta umana decat sa se produca o masina stil tanc sau blindata pentru rezolvarea consecintelor. De ce nu mergem toti atunci cu tancuri sau Hummer-uri?? sa fim siguri ca nimeni nu ne loveste si ca nu vom muri???Bineinteles oamenii prefera ca tehnologia sa faca totul pentru ei dar ei pe langa faptul ca nu trebuie sa mearga pe jos ci lejer in masina, cea mai mare parte a soferilor nici nu vor sa isi asume resonsabilitatea la volan!!!
-
diana, sâmbătă, 03.05.2008 10:29volvo si siguranta
interacţiunea dintre diversele sisteme şi funcţii de siguranţă, şi nu componentele individuale, sunt cele care determină nivelul de siguranţă al automobilului. La Volvo, siguranţa reprezintă efectul unei soluţii complete, integrate. Această viziune holistică a fost de la bun început baza concepţiei Volvo Cars asupra siguranţei şi aşa a rămas până în prezent.Dezvoltarea soluţiilor de siguranţă de către Volvo Cars se bazează pe trei aspecte principale: autovehiculului, traficul şi omul.• Alcoguard: un sistem integrat ce depistează prezenţa alcoolului cu ajutorul tehnologiei avansate a celulei de combustibil, care este atât uşor de utilizat cât şi foarte fiabil.• Funcţia de avertizare pentru şofer (DAC): o tehnologie unică pentru avertizarea şoferilor obosiţi şi neatenţi. Acest sistem monitorizează deplasarea autovehiculului între marcajele benzii de rulare şi avertizează şoferul în cazul în care stilul său de conducere este neregulat sau uşor necontrolat. Astfel, şoferul este avertizat cu mult înainte ca pleoapele să i se închidă, şi, de asemenea, şi în alte condiţii în care atenţia poate să-i fie distrasă, precum convorbirile telefonice.• Pilotul automat adaptiv (ACC): un pilot automat adaptiv care foloseşte senzori radar pentru monitorizarea continuă a autovehiculului din faţă. Acesta reglează în mod automat viteza pentru a menţine o distanţă prestabilită faţă de autovehiculul din faţă.• Sistemul de informare pentru unghiul mort (BLIS): ajută la detectarea autovehiculelor din unghiul mort atât în timpul zilei cât şi pe timp de noapte. Şoferul este atenţionat prin aprinderea unei lămpi de avertizare de pe oglinda retrovizoare exterioară.• Sistemul de avertizare asupra părăsirii benzii (LDW): avertizează şoferul cu un uşor semnal sonor în cazul în care autovehiculul depăşeşte unul dintre marcajele şoselei fără vreun motiv evident, cum ar fi utilizarea semnalizatoarelor de direcţie. Astfel, funcţia contribuie la prevenirea accidentelor în care este implicat un singur automobil precum şi a coliziunilor frontale provocate de distragerea temporară a atenţiei.• City Safety: această tehnologie unică de la Volvo poate ajuta şoferul să evite coliziunile frontale la viteze mici. Dacă şoferul este pe punctul de a se ciocni cu partea din spate a autovehiculului din faţă şi nu reacţionează la timp, autovehiculul va frâna automat. City Safety este introdus în premieră mondială ca dotare standard pentru noul model Volvo XC60. • Sistem de avertizare asupra coliziunii cu frânare automată (CWAB): o funcţie care mai întâi emite un avertisment audio şi vizual, apoi acţionează plăcuţele de frână pentru a reduce timpul de răspuns al sistemului de frânare, înainte de a frâna în mod automat, dacă coliziunea frontală cu un autovehicul staţionar sau în mişcare este iminentăTOATE ACESTE SISTEME EXISTA DEJA PE UN VOLVO IAR PRETURILE UNUI VOLVO NU SUNT EXAGERATE.
-
ferr, sâmbătă, 03.05.2008 10:47cam bombastica declaratia
cam bombastica declaratia si comerciala, e mai mult raclama decit adevar...
-
Andrei, sâmbătă, 03.05.2008 11:33sistemul lui VOLVO !?!?!?!?
Aloooo! Volvo ! TREZIEA ! ia aruncat un ochi (de unde v-ati inspirat) la sistemul de siguranta LEXUS ! care in caz de pericol preia controlul asupra masinii? daca apare un obstacol in fta il depaseste/ocoloeste(in functie de caz); folosindu-se de radar, sistem infrarosu, etc, toate acestea preluand controlul ajustand viteza si directia.Ca un bun exemplu, lexus (uitati-va la 600HL) parcheaza automat datorita senzorilor si sistemelor de detectie detinute ! Asta e un nimic, un bun exemplu pentru ce face in caz de accident ! asa ca volvo .... lasa-ne ca nu sunteti voi primii cu sistemul asta ! si o asemenea masina Lexus 600HL (H- hybrid L - Luxury)pe langa faptul ca e luxoasa/luxurianta, limuzina, e si hibrid consuma ffffoarte putin si polueaza pe masura.
-
~!~TEXAN~!~, sâmbătă, 03.05.2008 11:38crima asta ...
Yo cred ca a vinuit ceva sefu de la FolFo ... ci zlbz masina 100% sigura... un impact la 200 la ora in orice masina , si cat de sigura ar fii ea ... deja nu mai alege nimic din tine
-
tont, sâmbătă, 03.05.2008 11:58
in 2020 si procu meu o sa zboare
-
mb 814, sâmbătă, 03.05.2008 12:38volvo
volvo tot volvo ramane chiar daca uni nu cred asta dar asa e volvo a scos cele mai multe sisteme de siguranta de directie sau franare . multi nu stiu asta dar asa e printre cunoscatori volvo a fost,este si va fi cea mai sigura masina de familie pt.ca volvo la asta se refera.BRAVO LOR SI LA MAI MULTE SISTEME REVOLUTIONATE
-
dominic, sâmbătă, 03.05.2008 13:42Volvo cea sigura ...
Parca Dumitru Tinu - era , Dumnezeu sa-L odihneasca , intr-o fatidica dimineata de 1 ianuarie , in "cea mai sigura masina - Volvo ?????
-
Archibald, sâmbătă, 03.05.2008 13:53Volvo cea sigura
Stai linistit ca D. Tinu era mort inainte sa se rastoarne masina. Si era si fara centura.
-
Costi, sâmbătă, 03.05.2008 14:29100% sigura?
O masina 100% sigura nu va exista vreodata...Si un Trabant poate fi 100% sigur daca-l tii doar in garaj :) - si nici macar nu rugineste Trabantul fiind facut din carton presat = 100% sigur si pentru natura.
-
astra, sâmbătă, 03.05.2008 14:41tanc
prefer un tanc, cu blindaj cat mai gros, senile serioase (nici nu mai arunc banii pe cauciucuri) ceva proiectile sa-mi curete drumul de resturi, sistem giroscopic in interior daca se rastoarna, full options cu sistem de detectare si anihilare a carutelor si...
-
audist, sâmbătă, 03.05.2008 14:47volvo
sunt multe masini mai puternice si mai frumoase ca volvo: lexus, audi, mercedes.... dar.... nici o firma nu si-a facut din siguranta o filozofie de viata. si au facut din asta filozofie pt a-si putea vinde automobilele. sistemele de siguranta marea lor majoritate au fost inventate de ei de la centura de siguranta la banala bara de protecie la ranforsarile din usi. sincer 100% vor fi pana la o anumite viteza. dupa care riscul creste. dar sunt sigur ca vor face ca in orase sa nu mai existe victime decat in cazuri extreme. GO VOLVO.
-
IONUT, sâmbătă, 03.05.2008 15:12nu cred
nici eu nu cred ca va exista vreodata o masina sigura sa fim serios la un impact frontal si la viteva de peste 100 si 2 tancuri se fac praf,dar cine stie pana in anul 3456:D:D
-
maniak, sâmbătă, 03.05.2008 17:55volvo pe dracu
sunt sigure pe dracu, sau mai bine zis sunt prea sigure, am o cunostinta care a facut un accident frontal cu un volvo pe la 90 km/h si nu s-au deschis air-bag-urile. el in spital 3 luni si sotia decedata, minciuni iordinare din pmdv. sa auzim de bine
-
clarkson, sâmbătă, 03.05.2008 18:00siguranta
Intr-adevar e posibil ca dupa un accident la 200 kmh sa scapi intreg... pe dinafara. Inauntru vai de organele tale care la o deceleratie mare se fac praf, creier, ficat, inima... Concluzia e ca in bancu' ala: "uite, asta care a purtat cenura, oarca-i viu!".
-
ION, sâmbătă, 03.05.2008 18:47No comment
Ce-mi place ! Niste specialisti seriosi, cum sunt cei de la VOLVO, declara ceva, in cunostiinta de cauza, si vin repede niste filfizoni si spun ca nu poate fi asa...
-
steff, sâmbătă, 03.05.2008 21:31conteaza cine e la volan
din cate stiu, volvo fac cele mai sigure maisini, desi in ultima vreme si alti producatori se descurca f bine in privinta asta. nu zic ca sistemele lor nu sunt bune, ba kiar ajuta mult, dar totusi, pot sa faca ei ce vor la o masina, daca esti intr-un accident la 200 la ora cum zicea cineva mai sus, nu mai scapi nici daca ai masina cu 30 de airbaguri si alte N sisteme de protectie. Dupa mine cel mai important e ca cel de la volan sa aiba constiinta si sa nu se creada pe circuit de F1...mai ales la ce strazi avem in RO. Numai bine!
-
bogdyy, sâmbătă, 03.05.2008 22:03volvo
volvo este si va ramine volvo.nu e pentru toti frizerii
-
cristi iasi, sâmbătă, 03.05.2008 23:36100% reclama
pai.. ia sa vad eu in 2020 un volvo care nu asteapta ridicarea barierelor la trecerea cu calea ferata....ce mai fac acele sisteme.... ce control sa mai preia? de aceia zic ca 100% e un termen fortat....100% e absolut...si nu va exista 100% siguranta niciodata in industria auto.Sa limiteze e cu totul altceva....
-
andrei, duminică, 04.05.2008 12:10o idee buna
nu ati citit cu atentie,volvo nu vrea sa construiasca o masina tanc,blindata,ci sa implementeze anuminte sisteme care sa preia total controlul directiei si al franarii in cazul unui accident pentru a-l evita total...e cu totul altceva...
-
Lex, duminică, 04.05.2008 20:48Pentru maniak,dominic si clarkson
@ maniak - Volvo nu si-a adus renumele de cea mai sigura masina din lume din comunicatele directorilor din conducerea firmei, ci prin faptul ca in multe accidente, a salvat vietile multor oameni , datorita sistemelor de siguranta avansate. Din cate stiu, daca nu ai centura pusa, nu iese nici airbagul , pentru ca ar putea sa iti provoace probleme mai mari . Tatal meu a fost lovit frontal de un tir intre Cluj-Turda, el se afla intr-un Volvo V70 , iar accidentul avea viteza cumulata de 140 kmh....inafara de o zgarietura mai adanca la mana dreapta, nimic nu a avut. @dominic - Dumitru Tinu a avut atac de cord inainte sa ajunga cu masina in afara soselei, si la fel, nu avea centura pusa, iar impactul s-a petrecut la sub 60 kmh. @clarkson - Kovalinen la ce viteza a intrat in cauciucuri la marele premiu al Spaniei? La peste 180 kmh....si in urmatoarea cursa va conduce fara probleme ;) Nu conteaza viteza impactului, daca masina poate sa transmita socul in jurul soferului. Conduc Volvo de cand ma stiu, si inca nu am avut ''privilegiul'' sa vad airbagurile in actiune, dar cate persoane stiu, si au fost implicate in accidente cu Volvo, toate au numai cuvinte de lauda pentru masina la acest capitol.
-
Theo, duminică, 04.05.2008 23:13Nuuuuuu, va rooog!!!!
De ce asa de sigura? lasa sa murim si la volan cum mor unii de gripa. Si asa suntem prea multi! Si cum o sa fie asa de sigura? cat de ranforsata? va dati seama ce motor tre sa traga la tancu ala? Si cu emisiile de gaze cum ramane? :D
-
clarkson, luni, 05.05.2008 09:26pentru Lex
Mai sus am scris ca la deceleratie mare te faci praf pe dinauntru; "deceleratie" inseamna "viteza de scadere a vitezei", adica una e sa intri in niste cauciucuri si alta e sa intri intr-un pom, fortele care se exercita asupra organelor interne sunt mult mai mari in cazul opririlor bruste decat in cazul celor amortizate. Eu am vazut la morga intr-un borcan un ficat "explodat" dintr-un accident auto (imi cer scuze pt. imaginea mai putin placuta) si mi-a fost de ajuns.
-
eu, luni, 05.05.2008 17:42pt maniak - airbag-uri
tampenia asta cu "nu s-au deskis airbag-urile" am mai auzit-o si cand se vorbea despre alte marci, iar ideea e, k indiferent de mark, in momentul in care masina are 5-10-15 ani iar in tot acest timp airbag-urile au stat in stand-by e logic ca sansele k ele sa mai sara la timp sunt f mici.
-
Sorin, luni, 05.05.2008 17:44100% sigura pentru oamenii responsabli
Bineinteles ca nu e 100% sigura daca te arunci cu masina in fata trenului sau daca intri intr-un copac cu 200 la ora. Ar trebui sa ne intrebam si cat de responsabili suntem noi daca punem problema in felul asta... Ideea e sa previna ceea ce nu putem preveni noi... adica intrebarea corecta este: avem sanse sa scapam cu viata daca un nebun intra in noi cu 200 la ora? In schimb noi ne intrebam daca mai scapa nebunul....Nu e cam ciudat sa privim lucrurile din perspectiva nebunului care vrea sa circule cu 200 la ora si sa scape cu viata la o coliziune frontala?
-
PAX, duminică, 11.05.2008 09:08INCENDIAR
Volvo stim ca te chinui dar stai linistit ca nu are rost.Masina 100% sigura exista demult,se numeste 1310 sau varianta mai noua Logan...daca vrei sa fie si aratoasa baga facelift;;)Poti sa calci si un vierme,daca nu ai mai mult de 100km/h nu patesti nimik.
-
catalin, duminică, 15.02.2009 01:58VOLVO
Asta -mi place la roman! Intotdeauna a fost tare in gura, mistocar si mare comentator.Dupa ce ca suntem paduchii Europei datorita faptului ca suntem singura care avem drumuri de panarama, autostrazi , ioc, mai suntem si cu nasul pe sus.Ce promit cei de la Volvo ptr anii 2030 sau cine stie cand va fi, nu ma intereseaza. Cert este ca Volvo a fost, este si va fi cea mai sigura masina din lume, adica este o MASINA. Dar romanul ,nu stie decat de BMW Mercedes, Audi.....STOP!Noi nici nu avem PE UNDE sa mergem in tara noastra cu asemenea masini dar stim sa comentam.Tot mentalitatea aia sovietica o au unii .....si sunt tare multi. Saab-ul si Volvo sunt masini adevarate, ce faceau nemtii inainte, nu o sa mai vedeti. Volvo a ramas totusi o MASINA si dateaza din 1924 . A batut intotdeauna celelalte marci" celebre" dar nu se recunoaste. Traiesc afara si nu am vazut niciodata reclama la Volvo, in schimb la Mercedes, BMW ,Audi tot timpul. Si inca ceva: tampenia pe care am auzit-o la multi ca "Volvo nu a facut niciodata motoare" e la fel de aberanta ca aia ca "doberman-ul se impusca la 7 ani "ca-i creste creierul prea mare si sare la stapan..etc. Niste tampenii scoase de un cretin si altii pun botul la vrajréala lor . Revenind la Volvo, a ramas totusi singura masina facuta la Göteborg, cele germane se fac prin tarile de est si Turcia. Garantat. Cer scuze daca am deranjat pe cineva!
-
catalin, duminică, 15.02.2009 02:22ptr Lex
Bravo Lex, am citit abia acum articolul tau, si eu am avut si am in continuare Volvo ptr ca am incredere in masina asta. Sunt sofer profesionist de meserie, lucrez in Austria, am lucrat si in Italia si am vazut multe la viata mea in toata Europa. Pot sa zic , ca sunt fan al acestei marci datorita faptului ca cei de la Volvo au demonstrat ca sunt seriosi .Inca un mic comentariu: suntem in 2009 si inca se mai fabrica masini cu tractiune spate dar cu motorul in fata.E ca si cum ai face o masina cu motorul pe spate si tractiunea pe fata.Vorbesc de acele firme celebre, BMW, Mercedes.Sau ca si cum ai merge tot timpul numai cu capul, tractor, fara vagon de la TIR.
-
Andrei, miercuri, 05.08.2009 15:25Siguranta masinilor vechi
acest link face cat 1000 de cuvinte : http://www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I...siguranta rablelor ( poa sa fie ele si volvo )...concluzia o trageti voi
-
Scandinavia, luni, 09.08.2010 19:13Volvo, Saab, Koenigsegg, SWEDEN
Locuiesc la Göteborg de 8 ani chiar in inma orasului unde se fabrica adevaratul volvo. Volvo este si va ramane cea mai sigura masinå. Desi am scapat cu viatzå dintr-un volvo S80 model 2009 intrand intr-un tir cu 160 km la orå, accidentul sa petrecut spre Göteborg. Nu stiu cati dintre voi stie asa de mult despre volvo, dar am vazut comentari care majoritatea habar nu au doar vorbe in vant. Volvo fabricå motoarele propulsoare ale navetelor de la NASA din SUA. Rachetele de la NASA care zboara pe lunå motoarele sunt fabricate de VOLVO. Si incå ceva, avioanele de lupta sau vanåtoare SAAB - GRIPEN lucreazå la ele 3 companii SAAB, VOLVO si ERICSSON. Volvo fac motoarele, Ericsson se ocupå cu toatå partea electronica computerizatå a avionului, si Saab, face restul de avion. Centura de sigurantzå la automobil a fost inventatå de Volvo. Si sunt precis cå multi dintre voi habar nu au ce masinåri si ce tehnologie de ultima ora au suedezi de Koenigsegg habar nu aveti care este marcå suedezå de automobile care costå peste 1 milion de euro. Peste Ferari si Lamborghini. Koenigsegg este o marcå de automobile suedezå se fabricå in orasul Ängeholm - Suedia. Suedezi stiu ce fac, ei fac lucruri de foarte inaltå calitate. Parerea mea Suedia si Germania sunt cei mai mari exportatori din europa avand lucruri de foarte inalta calitate. LINK: http://www.bytbil.com/bilar/sokresultat_personbilar_i_lager_hos_handlare.aspx?criterias=AUgBEAZM1AAA!
-
Scandinavia, luni, 09.08.2010 19:45
Otelul suedez cel mai tare si cel mai dur otel din lume, care se fabrica multe masinarii cu el, mai ales volvo. etc
-
Scandinavia, luni, 09.08.2010 19:48
VOLVO FOR LIFE
-
Scandinavia, luni, 09.08.2010 20:48iaht suedez
Suedezii produc cel mai luxos iaht din lume costă 20 de milioane de euro, cu o maşină inclusă în preţ. Link: http://www.suedia.se/index.php?c=2673 Link: http://www.strand-craft.com/
Citeste si
-
SIGURANTA | miercuri, 13 iunieDesignul evoluat al maşinilor a salvat un milion de oameni doar în 2008 în SUAUn studiu publicat de NHTSA în SUA arată că evoluţia designului auto din perioada 2000-2008, şi noile tehnologii de siguranţă au salvat vieţile a sute de mii de oameni. Citeste tot
-
SIGURANTA | vineri, 8 iunieSUA: Un profesor de matematică a inventat oglinda laterală fără unghiuri moarteDr. Andrew Hicks, un profesor de matematică din Statele Unite ale Americii, a brevetat o oglindă laterală pentru automobile care oferă un unghi de vizualizare de 45 de grade, de patru ori mai bun decât o oglindă obişnuită. Citeste tot
-
SIGURANTA | luni, 28 maiPremieră istorică pentru Volvo: Primul convoi rutier automatizat a rulat în circulaţie deschisăVolvo şi Proiectul SARTRE marchează o premieră istorică - primul convoi rutier automatizat care a fost introdus în circulaţia deschisă. Cele trei vehicule conduse automat au circulat în Spania, pe un traseu de 200 de kilometri. Citeste tot
-
SIGURANTA | vineri, 18 maiMercedes-Benz va include pe viitoarele modele un sistem care... te adoarme mult mai uşorAţi citit bine. Mercedes trece la următorul nivel la capitolul siguranţă şi vrea să limiteze riscul de accidente pe şosele prin sistemul Active Comfort. Acesta îl va ajuta pe şoferul care s-a oprit să se odihnească să adoarmă mult mai repede prin "calmarea" simţurilor. Citeste tot
-
SIGURANTA | miercuri, 9 maiFerrari face un recall de 206 unităţi 458 Italia şi CaliforniaFerrari a anunţat că va rechema 206 unităţi 458 Italia şi California pentru a remedia o problemă la motor. Fiecare model din lotul respectiv a fost echipat cu un arbore cotit cu un finisaj necorespunzător, care poate provoca o defecţiune. Citeste tot
De la Volvo pleaca mai toate inovatiile in materie de siguranta a pasagerilor :) Desi banuiesc ca o sa aibe niste preturi mai piperate , o sa merite banii . Chiar daca vor mai fi accidentati , macar numarul deceselor sa scada. Bravo Volvo