Volkswagen Tiguan primeşte la toamnă un diesel de 110 CP

Publicat vineri, 25.06.2010 18:18 de Sebastian Toma

Tiguan va apărea la Salonul Auto de la Paris alături de o nouă motorizare - un TDI de 2.0 litri şi 110 CP. Unitatea respectă normele Euro 5 şi emite doar 139 grame CO2 pe kilometru.

Volkswagen doreşte să îl facă pe Tiguan mai accesibil, aşa că va oferi şi un motor de 110 CP pentru acest model. Unitatea respectivă este un TDI de 2.0 litri care dezvoltă 110 CP şi are un consum mediu de 5.3 litri la sută./ Emisiile de CO2 sunt la acelaşi nivel cu versiunea de 140 CP, respectiv 139 grame de CO2 pe kilometru. Aceste valori reduse sunt disponibile graţie tehnologiei BlueMotion şi al sistemelor Stop&Start şi sistemului de recuperare a energiei cinetice pierdute la frânare.

Noua versiune a lui Tiguan va debuta la Salonul Auto de la Paris şi va avea un preţ de 25.990 de euro în Franţa. Cea mai ieftină versiune a lui Tiguan disponibilă în România la acest moment costă 23.071 euro cu toate taxele incluse. Modelul respectiv este echipat cu un motor 1.4 TSI de 150 CP şi 240 Nm. La fel ca versiunea 2.0 TDI de 110 CP a lui Tiguan care va debuta la Paris, modelul entry-level pe benzină are tracţiune faţă. Cea mai ieftină versiune diesel a lui Tiguan disponibilă în ţara noastră costă 24.965 de euro cu toate taxele incluse şi dezvolta 140 CP şi 320 Nm.

Unitatea 2.0 TDI de 110 CP cu care este echipată versiunea entry-level a lui Tiguan respectă normele Euro 5 graţie tehnologiei Common Rail. Motorul dezvoltă un cuplu motor maxim de 250 Nm şi este echipat cu o transmisie manuală cu şase rapoarte.

Via | Cartech

  • Ivanoff, vineri, 25.06.2010 18:34
    Smart thinking

    Si regresul este o solutie... Tot e bine ca nu i-a pus arhaicul 1.9 TDI :) sau 1.6 MPI ca de obicei versiunile din reclamele de genul 9.999 au motoare din vremea golfului 3 ... Dar te mai uiti,sa mergi cu branza dimineatza in piatza e bun?...

  • ian, vineri, 25.06.2010 18:56

    las ca 1,9tdi au fost motoare adevarate....si vorbesc de ceea ce spun mecanici adevarati...care nu stau la povesti ca noi ci fac si desfac motoare la greu...si in RO...mecanicii chiar umbla la motoare ca...romanu trage de ele pana mor de 10 ori...cat despre acest 2L si 110cp...nu inteleg....plus pretul ala...pt. ce ?!ca-i vw?!consumul daca e in regim 4ori4 ....nu cred.

  • werewolf3, vineri, 25.06.2010 20:06
    Cata prostie

    Ori astia de la vw sunt de o prostie incomensurabila , ori in articol este o eroare.In timp ce ford prezinta ultimul lor diesel TDCI de 2.2 litri şi 200 CP cretinii astia vin sa ne arate un 2.0 de 110cp?Cum sa te lauzi ca motorul tau de 110 cp are aceleasi emisii de 139 g\/km cat motorul de 140cp?"Aceste valori reduse sunt disponibile graţie tehnologiei BlueMotion şi al sistemelor Stop&Start şi sistemului de recuperare a energiei cinetice pierdute la frânare" ??????????????Poate nu inteleg eu prea bine dar de obicei te lauzi cu un motor mai puternic atunci cand are aceleasi emisii cu unul de putere mai mica si nu invers????????????

  • Hadouken, vineri, 25.06.2010 20:27
    @warewolf3

    totusi e un cross-over, asa ca e o performanta obtinerea unui astfel de consum, iar atata vreme cat motorul e menit sa fie economic nu vad de ce l-ar forta pana la 90cp/l. Nu e vorba ca nu ar putea, dar nu e cazul. @ivanoff... tu ai ramas tot in anii 90 nu?

  • Praf in ochi, vineri, 25.06.2010 21:57
    TDI

    Nu inteleg de ce nu au pus TDI ul de 1,6 cu 110 CP pe el .......In loc sa scazi puterea la unul de 2,0 litri , mai bine pui unul mai mic de aceeasi putere.....Concurenta foloseste motoare de 1,5 sau 1,6 ....ei hop cu cel mai problematic motor TDI pe care l-au avut , montat si cu putere mai mica .....probabil imi scapa mie ceva din logica lor.....

  • werewolf3, vineri, 25.06.2010 22:30
    @hadouken

    Pai colegu, cands ai 26.000 euro sa dai pe titiul asta , te mai intereseaza ca ia 5l/100 in loc de 7.5?Pai atunci de ce nu au facut motorul de 50 cp , ca asa poate consuma 2.5 la suta.Si cand ma gandesc ca mai radeau unii de duster cu 110 cp pe 1300kg.......

  • ian, vineri, 25.06.2010 22:34

    da...si numai cu 1,6L...deci 0,4Lvw ii cara asa...

  • ian, vineri, 25.06.2010 22:36

    ...pardon scz.1,5...deci cara 0,5...asa...

  • edi80, vineri, 25.06.2010 23:36
    lolll

    de toata jena au ajuns sa nu mai vb ca intampina probleme f mari,defectiuni chiar cineva zicea in seara asta k la 28 de mii i s-a dus pompa de frana si la 66000 un injector...de tot rasul pt o masina de asemenea calibru.(jetta)

  • cozappz, duminică, 27.06.2010 21:44
    Asta nu scrie Golf pe el ?!?

    Ca daca scria Golf, imediat sareau unii care-si ipotecau apartamentul, numai sa aiba si ei! Nu va mirati ca o sa-l vedem si pe asta cu instalatie de gaz pe el: http://www.majore.ro/Instalatii_Gpl_Diesel.html Cati fraieresteni s-au aruncat la passate si la Jette si baga motorina de la gazari s-apoi plang dupa injectoare. Dau in gropi de ... ce sunt si se plang ca se duce suspensia dar au jenti de 17. Acum cateva zile se plangea un fraie....amarastean ca i s-au dus placutele de frana dar ultima reparatie o facuse nea Jenel in spatele blocului. Hai ca suntem jenanti. Drum bun si aveti grija.