Volkswagen Golf 7 facelift, disponibil în România și cu noul motor TSI de 1.5 litri: la fel de puternic ca unitatea de 1.4 litri, dar mai scump cu 500 de euro

Publicat vineri, 31.03.2017 10:57 de Daniel Popescu

Volkswagen Golf 7 facelift este disponibil în România și cu noul propulsor pe benzină TSI de 1.5 litri și 150 de cai putere, care oferă performanțe similare cu unitatea TSI de 1.4 litri, însă prețul este mai mare cu 500 de euro.

Volkswagen Golf 7 facelift a devenit disponibil în România la începutul acestui an într-o gamă variată de motorizări, care a inclus propulsoarele pe benzină 1.0 TSI de 110 CP, 1.4 TSI de 125 CP și 1.4 TSI de 150 CP, în timp ce fanii motorizărilor TDI aveau de ales între 1.6 TDI de 110 CP și 2.0 TDI de 150 CP.

Din lista motorizărilor lipsea însă noul propulsor 1.5 TSI de 150 CP, care a fost prezentat de Volkswagen cu un an în urmă. Iată însă că Volkswagen Golf 7 facelift este disponibil acum pe piața din România și cu acest motor, care oferă un cuplu maxim de 250 Nm și o viteză maximă de 216 km/h, în timp ce consumul mixt oficial este de 5 litri/100 km.

Toate aceste date tehnice sunt identice cu cele ale propulsorului 1.4 TSI de 150 CP, cu aceeași echipare Highline, singura diferență fiind semnalată la accelerația 0-100 km/h. Astfel, cu unitatea de 1.5 litri, Golf 7 facelift ajunge la 100 km/h în 8.3 secunde, cu 0.1 secunde mai încet decât motorul de 1.4 litri.

Prețul unui Volkswagen Golf 7 facelift cu noul motor de 1.5 litri este de 23.157 de euro cu TVA, cu circa 500 de euro mai mare decât cel al versiunii cu unitate de 1.4 litri și putere similare, care costă 22.710 euro.

Versiunea de bază a lui Golf 7 facelift, echipată cu motorul 1.0 TSI de 110 CP și cutie manuală în nivelul de dotări de bază Trendline, costă 15.844 de euro în România.

Via Volkswagen

  • Andrei, vineri, 31.03.2017 11:56

    Am ajuns sa dam aproape 16k pe o compacta cu motor de 1.0l, ce i drept turbo. Si cine stie ce dotari are. Acum 10-15 ani daca gandeai cu voce tare asta iti sarea lumea in cap, ce sa faci cu ascutitoarea aia? Acum vad ca e ceva normal. Nu ma intelegeti gresit, imi place golful, dar nu as alege pe nici o masina (cu exceptia unei masini dedicata numai pt urban), un astfel de motor. Mi se pare ca primesc foarte putina masina pentru banii astia.

  • doncarlo, vineri, 31.03.2017 12:30

    da 250 300 cai putere din motor de 2 litrii e mai bine?

  • Naicul, vineri, 31.03.2017 12:33

    Cam greu de inteles - au scos un motor nou care are aceleasi carecteristici cu cel vechi doar ca putin mai lent dar si mai scump cu 500 euro. Apai cred ca numai VW putea face asa ceva.

  • Nemuritorul, vineri, 31.03.2017 13:03

    eu chiar nu inteleg de ce atata goana dupa cai putere, te poti descurca onorabil cu sa zicem 110 cai fara nicio problema daca nu simti nevoia sa "umilesti" pe nimeni in trafic ... vorba unui prieten "eu nu vreau sa ajung o stire de 3 minute" .. Grow up people!

  • @Naicul, vineri, 31.03.2017 13:57

    Si eu m-am intrebat cum un motor mai nou si cu tot atatia cai are performante mai slabe. Raspunsul cred ca e acesta. Cel putin in perioada Pre-VW-Scandal era un aspect cunoscut de multi ca VW-Audi au in realitate mai multi cai putere decat cei oficiali. De ex 2.0 TSI de 211 CP / 207 BHP avea in realitate 249 BHP, masurati pe dyno. http://www.superchips.co.uk/curves/GolfMk6GTi%20Stage1.pdf In schimb atunci era posibil sa nu respecte normele de poluare. Acum, fiindca nu mai pot folosi softul mincinos, cred ca cei 150 CP declarati sunt reali sau poate chiar mai putini si de aia si performantele sunt mai slabe. Cine vrea sa-mi dea minusuri sa vina cu argumente cum am venit si eu. P.S. Sunt posesor de masina cu motor TSI

  • Andy, vineri, 31.03.2017 14:51

    Dap, cam asta e faza. Noul 1.5 chiar are 150 cp si cuplul respectiv - inlcusiv consumul, fata de vechiul 1.4 care avea specificatiile respective doar cu soft-ul. In realitate (fara soft) probabil ca dezvolta maxim 130-140 cp, iar consumul era cu 15-20% mai mare decat cel declarat.

  • Andrei, vineri, 31.03.2017 15:14

    Eu nu am nici o problema cu cati cai putere ofera motorul de 1l. Nu sunt adeptul cailor putere si nici al vitezei. Ci cu cilindreea am o problema. Mi se pare un motor de 1 litru prea putin pt o compacta de 1,2t, nu mai zic cum e incarcata. O cilindree de 1.4 minim, chiar si turbo, de 100 cp, mi se pare mult mai ok. Nu poti sa faci totul din cilindree redusa, conteaza si ea. Nu stiu cate astfel de motoare de 1l, 1,2l ajung la 150k km fara interventii majore. Ma gandesc cine mai cumpara dupa un astfel de rulaj un motoras de asta? Golfurile 1.9tdi si alte motorizari de mare litraj (pana in 2l) sunt cautate si acum dupa atatia ani si km, dar peste 10 ani mai cumpara cineva un motor de 1.0l cu 110 cai si 200k km? Eu nu prea cred ca se vor imbulzi prea multi. Multi vor avea indoieli in ceea ce priveste fiabilitatea lor.

  • Calingura, vineri, 31.03.2017 15:47

    Eu am auzit ca motorul de 1,5 are reprize considerabil mai bune decat cel de 1,4. Nu am avut inca energia sa caut. Dar ar explica multe.

  • vianu, vineri, 31.03.2017 16:54

    @Andrei si zici tu ca iti cumperi masina de noua in ideea ca peste 200.000km o vinzi frecandu-ti mainile de fericire ca ai scos un ban gramada!? intrebarea e retorica...dar e una dintre cele mai idioate "probleme" ridicate de prea multe ori incat sa nu observ ca am ajuns sa ne cumparam masina in functie de ii place urmatorului proprietar

  • Andrei, vineri, 31.03.2017 17:02

    @vianu, nu vreau sa imi scot banii, sunt constient ca pierd mult la revanzare, dar vreau sa am cui sa o vand, nu sa aud de la fiecare cumparator ca deh.. domle, dar astea au probleme, stiu eu cum sunt 1.2-urile astea de la vw. Au probleme cu lantul. Pe buna dreptate, am fost acolo si am fost patit, desi rulajul nu era foarte mare. E frustrant, nu stiu daca ai fost in situatia asta, si nu e placut cand cumparatorii au o imagine deja creata asupra unui produs, degeaba le aduci argumente ca nu e cum zic ei. Vezi cazul masinilor cu motoare 1.2tsi din prima generatie, cati stau cu ele si se chinuie sa le vanda.

  • doncarlo, vineri, 31.03.2017 17:14

    Andrei: "Eu nu am nici o problema cu cati cai putere ofera motorul de 1l. Nu sunt adeptul cailor putere si nici al vitezei. Ci cu cilindreea am o problema. Mi se pare un motor de 1 litru prea putin pt o compacta de 1,2t, nu mai zic cum e incarcata". Daca e sa fie vreo problema asta poate fi de la cai putere raportati la capacitatea cilindrica si nu greutatea masinii la capacitatea cilindrica. Daca motorul poate genera 110 cai in conditii de siguranta si fiabilitate nu are nici o relevanta grautatea masinii atat timp cat puterea e suficienta pt greutatea respectiva. Sa zicem ca se ajunge cu tehnologia ca dintr-un motor de un litru se pot livra 300 CP fara probleme de fiabilitate crezi ca are vreo importanta daca masina are 1000 kg sau 1500kg? VW avea motoare de 80cai la greutate 1400kg asta mi se pare mult mai fortat deact un motor 1L 110 cai la 1200 kg.

  • vianu, vineri, 31.03.2017 18:48

    @Andrei pai stai usor...tu vorbesti de un motor ce a avut probleme de la inceput. O proasta proiectare sau erori de fabricatie. Nu vad legatura cu cilindreea motorului ci cu imaginea acestuia ori aspecte ce priveau fiabilitatea pe termen lung. Pe de alta parte de unde sa stii la momentul achizitiei cu ce te alegi? Sau stiai? In fine, crezi ca un motor de cilindree mai mare te-ar scuti de eventuale costuri si neplaceri; in sensul in care ti se poate garanta asta? Eu cred ca nu. Cat despre preturi....nu stiu daca e prea putina masina. Noi tot avem tendinta sa facem comparatie cu veniturile romanesti...dar atat timp cat motorizarile astea se ofera probabil ca exista o oarece cerere pentru ele. In vest. Si apoi nu e vorba numai despre "putina masina"...acu 10 ani primeai o conserva in care, in caz de accident, deveneai...piftie. Masina nu e doar motor.... Raman la ideea mea....imi iau masina dupa posibilitati, gusturi si nevoi personale.

  • pe bune?, sâmbătă, 01.04.2017 03:14

    Voi cei care va luati vw nou, mai ales tsi, aveti tv, prieteni sau net acasa? Intreb si eu, uman si umil, fara nici o suparare.

  • iuliohir, sâmbătă, 01.04.2017 07:21

    Mi se pare doar mie sau le fac din ce in ce mai urate? Si vorbesc din prisma unui admirator Golf...

  • @pe bune, sâmbătă, 01.04.2017 08:24

    Da, suntem mult mai informati decat voi. Luati-va voi japoneze cu airbag-uri Takata sa muriti din cauza lor sau frantuzesti care se dezintegreaza dupa primul an de folosire. Hai sictir!

  • vianu, sâmbătă, 01.04.2017 09:15

    @@pe bune foarte interesanta afirmatie, mai ales faza cu "mult mai informati" ...ca de 1 Aprilie :))

  • Coco, sâmbătă, 01.04.2017 10:03

    @ pe bune Nu este nicio supărare întrebarea dvs. Sper că și răspunsul să nu fie nicio o supărare. Răspunsul este DA pentru două simple motive 1. Unii oameni sunt mulțumiți de această marcă, iar când achiziția este de nou sunt chiar recomandate pentru că au garanție suficientă și de poate plati o suma mică pentru post garanție în total ajungandu-se la 5 ani, cheltuieli de întreținere rezonabile și valoare de revânzare/ vandabilitatea de piață ridicată în orice sistem de schimb ( piață liberă, buy back, leasing operațional ) 2. Majoritatea clienților de marcă nu utilizează/dețin un model mai mult de 6 ani sau 200.000 km fie că devine nerentabilă dpdv financiar/costuri ( indiferent de marcă ) fie că apare noul model și nu se mai impune menținerea respectivului auto ( existând oferte de înlocuire care sunt suficient de atractibile ) La toate de adaugă dura realitate conform căreia fiecare decide pentru banii lui ...Indiferent de standardele și părerile celorlalți.

  • LR, sâmbătă, 01.04.2017 10:06

    Oricum, peste 10 ani, mai toți vor căuta hibride și electrice. Iar motorul de 1.0 se potrivește mai bine la Polo.

  • LR, sâmbătă, 01.04.2017 10:10

    Dar diferența de 7 mii și ceva de euro, dintre Golf TSI de 110CP și 150CP, pare enormă!

  • @Naicul, sâmbătă, 01.04.2017 11:07

    Am spus ca cei care imi dau minus/manute rosii sa vina cu argumente. Se pare ca pentru unii e prea greu sa judece si sa gandeasca. Atat pot doar, sa apese click-ul de la mouse

  • @@pe bune, sâmbătă, 01.04.2017 15:02

    Doamne fereste sa iti sara distributia aia la tsi cand esti intr-o depasire pe valea oltului (presupunand ca iti dau parintii bani sa iesi din oras) sau Doamne fereste sa fii intr-o depasire cu vreun 2.0 tdi, orice cod de motor si sa te lase un injector.... Unde duci discutia? Esti sanatos? De unde atata prostie umana? Poti raspunde civilizat asa cum a facut si Coco, nu trebuie sa iti vada toata lumea prostia si cele 4 clase. Dar normal, cand stai in chirie toata viata, de unde 7 ani de acasa...

  • @LR, sâmbătă, 01.04.2017 17:00

    apuca-te de agricultura, la masini nu te pricepi.

  • Seat, sâmbătă, 01.04.2017 22:32

    chiar asa, ce se intanpla daca ti se rupe distributia la un aspirat 16v, se opreste motorul si ramai fara servodirectie/frana??

  • Tudor, duminică, 02.04.2017 13:07

    Culmea e ca cei care critica aceste motoare sunt cei care nu le cumpara, deci fara argumente. Credeti ca inginerii aia habar nu au ce fac? De cativa de cand au inceput sa apara motorasele astea nu am auzit de probleme de fiabilitate, iar cei care cumpara masini cu asa ceva nu se plang. Acel TSI de 1.2 iese din discutie, la acela proiectarea a fost slaba. Ma refer in general la restul.