Volkswagen Eos facelift împrumută "faţa" lui Golf anul viitor
Volkswagen va lansa anul viitor un facelift şi pentru decapotabila Eos, modelul german urmând să preia şi el "faţa" popularului Golf.
În perioada imediat următoare, Volkswagen va căuta să îşi alinieze toate modelele la filosofia de design inaugurată de Golf. După Touran şi Sharan, constructorul german pregăteşte un facelift şi pentru decapotabila Eos.
Pachetul de revizuiri ar urma să debuteze anul viitor şi să includă spoilere faţă şi spate modificate, o nouă grilă pentru radiator şi bineînţeles noi grupuri optice, inspirate de cele ale lui Golf. Interiorul va primi materiale de o calitate îmbunătăţită şi o lista de dotări ceva mai generoasă.
Modificările se pare că vor fi ultima picătură de atenţie pe care o va oferi Volkswagen modelului decapotabil, până la dezvăluirea unei noi generaţii. Un viitor Eos este aşteptat în 2014, însă surse neoficiale susţin că modelul decapotabil va fi botezat Passat. Deşi pare ciudat, germanii vor încerca astfel să lanseze un model decapotabil capabil să evolueze mai bine decât Eos pe piaţa europeană, gata să renunţe la acoperişul hard-top în favoarea unuia din pânză.
Potrivit unor surse din interiorul Volkswagen, constructorul german intenţionează să reintre în forţă pe segmentul vehiculelor decapotabile. Primul pas important îl va face odată cu lansarea noii generaţii Beetle, care va avea şi o variantă cabrio. Nu vor lipsi nici variantele decapotabile ale lui Golf, aşteptat în 2012, şi Polo, acesta din urmă fiind deja în planul de producţie al carosierului Karmann.
via | autoblog
-
ALEX, joi, 12.08.2010 12:18
In pana mea toate au fata lu golf. Audi toate sunt parca la fel . Asa se fac banii ,toate pe aceeasi platforma .
-
@edi80, joi, 12.08.2010 12:23
ptr balauru de mai sus, pai tu stii ce inseamna Porsche si ce istorie are in spate k sa vb.
-
dany, joi, 12.08.2010 12:27@ALEX
design-ul e una...si platforma e alta...platforma se refera la partea tehnica, osatura, organele si musculatura daca vrei, iar caroseria&design-ul este pielea si forma care creeaza aspectul exterior...
-
dany, joi, 12.08.2010 12:29@edi80
porsche are o cultura auto la superlativ, iar design-ul face parte din acea cultura...de aceea nu o schimba, mai ales ca au un succes comercial foarte mare...
-
valy_budascu, joi, 12.08.2010 12:30Declin
Cu asta chiar au dat arama pe fata. La ei totul se rezuma la a face bani. Au vrut sa pacaleasca la inceput ca Eos e un model de sine statator, insa nu e nimic altceva decat Golf CC. E pacat ca nishte simpli afaceristi distrug rand pe rand marci auto cu istorie (Audi, Seat si mai nou Porsche) doar pentru beneficiul buzunarelor lor. Ma bucur nespus ca Dacia nu a fost cumparata de VW in trecut, cand a avut ocazia.
-
edi80, joi, 12.08.2010 12:33:)
bv valy sunt fanul tau:)
-
bulk, joi, 12.08.2010 12:38edi80 =stelian opincaru
Stelian tu nu ai treaba prin curte? Poate ca ar trebui sa vezi daca gainilor le este foame. La munca campului nu mai mergi, ca acum ai net si poti sa arzi gazul lejer nu?
-
edi80, joi, 12.08.2010 12:59@bulk
iese bani si de acolo daca ai cap...;) nu stau ca tine si mananc seminte bulgaresti la scara,ascult manele din bmw cu semnul nike pe spate si discut discutii cu baietii pe tema auto;)
-
yoyo, joi, 12.08.2010 13:26
edi are primul comment bineinteles :)) el nu a auzit de identitatea unei marci...ma intreb de ce de expl italienii (cei mai buni designeri fo so) au creat un brera si un 159 cu aceeasi fata acum vreo 5 ani si de ce acum au realizat un mito si o giulietta dupa chipul si asemanarea 8c-ului????
-
Mario, joi, 12.08.2010 14:09WOOOW!!!
Chiar ma asteptam sa imprumute "fata" lui Polo sau Tiguan sau Touareg sau... stai bai nene ca si celelalte modele au tot "fata" lui Golf. Hahahaha!!! Ce se intampla cu VW? Si-au pierdut toata inspiratia! N-am fost fan VW si nici nu o sa fiu... jalnic!!!
-
I.O.N, joi, 12.08.2010 14:26Incredibili sunt romanii
Daca toata mentalitatea oamenilor din Europa ar fi fost egala cu ce se discuta pe acest site cred ca nu multe marci supravietuiau.Amprenta romanului este unica nu o poti sterge e tiparita in ADN.
-
@I.O.N, joi, 12.08.2010 14:31
thumbs up !probabil ca ne-a lovit prea dur trecerea de la comunism
-
I.O.N, joi, 12.08.2010 14:51
Nu cred ca numai trecerea de la comunism(si altii au trecut de la comunism la capitalism si daca ii vezi zici ca sunt cu 500 de ani inantea noastra) mai sunt si altii factori cum ar fi prostia si spiritul de turma.
-
octav_bmw, joi, 12.08.2010 19:54
daca as fi fost in locul sefului de la volkswagen la cati bani castiga as fi angajat un desinger calumea si nu sa iau primu fraier care-l vad p strada
-
@ octav_bmw, joi, 12.08.2010 21:02Giorgetto Giugiaro si Walter de'Silva lucreaza pentru VW Group
Inainte de a face vreun comentariu, intereseaza-te de Walter de'Silva ( http://www.answers.com/topic/walter-de-silva ) si Giorgetto Giugiaro ( http://www.answers.com/topic/giorgetto-giugiaro ) si de realizarile lor .
-
@ edi80, joi, 12.08.2010 21:13Masinile VW si Porsche au un design atemporal
Italienii de la Quattroruote lauda designul modelelor VW Golf 4 si Porsche Boxster 1, aceste modele avand un design actual si in prezent ( http://quattroruote.it/news/articolo.cfm?codice=264996 ) .
-
dan, joi, 12.08.2010 21:56jalnici
cata lene bai frate....indata vedem si tractoare cu fata "noului golf" mi-e sila
-
viitorul suna a GOLf, joi, 12.08.2010 23:13
Pt toti fanii VW......le urez: "Fata" de golf ...fara numaaar !
-
edi80, vineri, 13.08.2010 08:45mda
toate modificarile ce tin de design costa..si cand scopul tau e sa faci profit indiferent de cum arata si ce calitate are....desingerii astia auto nu cresc pe strada..cei bun deja au contracte cu exclusivitate cu alte companii auto!
-
calin, vineri, 13.08.2010 09:51preturi, costruri,profit,design-VW=0(ZERO)
1. se plangea careva ca e satul de farurile triunghiulare gen Ford Focus etc, etc-in prezent pe toate modelele... Acum pot sa spun si eu ca sunt satul de fata lui GOLF pe toata gama.Mai bine era toata gama cu fata de Passat-glumesc desigur:)) 2. Se pare ca PROFITUL e pe locul 1 la VW -masina poporului. 3. sper sa nu ia si Dacia fata de Logan de model . 4. Alegerea VW prezinta inspiratie dar si risc : la design ii prefer pe italieni-ALFA si pe francezi Peugeot. 5. Daca tot ii dau aceeasi fata si fac economii trebuiau sa taie 2000 euro la pret. O zi buna!
-
...., sâmbătă, 14.08.2010 10:45UN RAHAT
le-au facut pe toate la fel, urmatoare evolutie de design in grupul VAG va fi sa faca un amestec intre toate marcile din grup , de tot rahatul , degeaba il au pe dasilva si giugaro daca filosofia de design este dictata de la contabilitate
-
ivx, sâmbătă, 14.08.2010 14:13design
imi..pare rau..de ce vad pe aici..habar nu avetzi..de ce scrieti, ma refer la cei..care critica ..disighnul..lui wv. ...nici un model ..de la wv ..nu are faruri identice ..doar niste linii comunee..de design..e ceva tipic german..si universal.nu degeaba se zice ca i masina poporului..se adreseaza unei mase mari de consumatori..nu e vorba de costuri ..ca oricum .pentru fiecare model se fac matrite separate... acuma ca voua va plac disignuri futuriste ..modificatile singuri ..sau luattiva ..alta marca de masini..gen ferari.lamborgini..maerati..etc.. .si pana la urma e ilogic sa mergi pe diferite linii de design...toate marcile fac asta ..daca va uitati..mai atent .. doar ca unele sunt mai spectaculoase ..altele nu..dar ..culmea .la toti le plac design ul futurist da tot ..isi cumpara masini wv...
-
GreeN, sâmbătă, 14.08.2010 14:30:))
OFF : Sunt uimit cati specialisti pe metru patrat . Suntem toti ingineri auto,suntem toti designeri,preoti,profesori,medici,tamplari,instalatori. etc..ma rog... Noi sa fim sanatosi !
-
..., marţi, 17.08.2010 01:29uimitor
@ivx - iti recomand un oftalmolog , ai mare nevoie ,nu sunt indentici ci doar asemanatoare (80%) @green - esti tare destept , ar trebui sa mai faci cateva facultati sa ne mai luminezi cu netarmuita ta inteligenta , noi ,, prostimea '' nu trebuie sa fim designeri ca sa ne dam seama de ne place sau nu ne place un lucru
-
JJ, marţi, 17.08.2010 11:17Golf 4 Cabrio
Sa nu uitam celebrul golf 4 cabrio...golf 3 cu faruri de golf 4=))))
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
pai ce rost are sa mai deseneaza una...sa se ia de mana cu cei de laporsche care au cei mai puturosi designeri...de 20 de ani aceeasi fata...