Volkswagen a lansat Amarok în varianta cu cabină simplă

Publicat miercuri, 22.09.2010 17:04 de Bogdan Mirică

Constructorul german a lansat astăzi la Salonul Auto de la Hanovra o nouă variantă a modelului Amarok. Pick-up-ul german vine acum cu o cabină simplă şi o benă mai generoasă.

Salonul Auto de la Hanovra, dedicat vehiculelor comerciale, atrage atenţia presei aproape la fel de mult cum o va face evenimentul de la Paris, de peste două săptămâni. Constructorii europeni au acordat o importanţă deosebită evenimentului, Volkswagen aducând în faţa publicului primul derivat de caroserie al pick-up-ului Amarok: varianta cu cabină simplă.

Modelul german renunţă la locurile de pe bancheta din spate în favoarea unei suprafeţe de încărcare mult mai mari. Lungimea benei creşte astfel de la 1555 de mm la 2205 mm, ceea ce favorizează obţinerea unei suprafeţe de încărcare de 3.57 metri pătraţi.

Noul Amarok cu două locuri va fi disponibil începând cu 2011, sub capotă urmând să se regăsească doar versiuni diesel. Vorbim mai exact despre propulsorul 2.0 TDI în variantele de 122 şi 163 de cai putere, asistate de o tracţiune 4x2 sau de binecunoscutul sistem integral 4Motion.

În prezent fratele mai mare al variantei cu două locuri, abia lansată, se descurcă bine la capitolul vânzări, Volkswagen reuşind să înmatriculeze 8000 de exemplare şi să adune 40.000 de comenzi la nivel global.

via | Volkswagen

  • Stanila, miercuri, 22.09.2010 17:29

    masina de vis

  • @stanila, miercuri, 22.09.2010 17:48

    ...visand la ce?!...la marfa sau la ce?cum ar fi sa mergi la o nunta cu ea?

  • eee, miercuri, 22.09.2010 17:49
    duster?

    ce faruri de Duster i-au tras ...

  • ian, miercuri, 22.09.2010 17:51

    ...da e ...ok...ce nu va fi ok e pretul care va spun sigur va fi peste concurenta tind sa cred ca va fi ca pret peste navara...iar ca performante...bineinteles sub,,,dar ma rog la ce preturi au vag-oanele...nimic nu-i de mirare........

  • edi80, miercuri, 22.09.2010 18:17
    mare dreptate ai ian

    ne-am obisnuit cu preturile premium ale vag-oanelor....

  • Mario, miercuri, 22.09.2010 18:32
    @ eee

    Chiar seamana cu Dusterul!!! Cel putin la blocurile optice fata... clar!

  • men, miercuri, 22.09.2010 18:37

    nelipsitul edi care nu uraste tot ce e legat de vag!

  • Ripper, miercuri, 22.09.2010 19:26
    @ @stanila

    Cand iti iei o astfel de masina nu o iei sa te dai mare cu ea la o nunta. O iei pentru carat marfa. Este o masina practica, daca vor avea si preturi decente. Daca vrei ceva cu care sa impresionezi la o nunta iti iei un Passat CC sau eventual un Touareg.

  • p-george, miercuri, 22.09.2010 19:35
    @ edi

    "În prezent fratele mai mare al variantei cu două locuri, abia lansată, se descurcă bine la capitolul vânzări, Volkswagen reuşind să înmatriculeze 8000 de exemplare şi să adune 40.000 de comenzi la nivel global." Trebuia doar sa citesti stirea...

  • Ivanoff, miercuri, 22.09.2010 20:19
    The worst nightmare for VW --> TOYOTA

    Il va manca inca din fasa Toyota Hilux !!!

  • andrey11, miercuri, 22.09.2010 20:28
    Pick up made by VW

    Masina pare ok. Dar ..... DE UNDE AU SCOS NUMELE ASTA???????? Se fabrica cumva in Maroc?? sau se vinde doar in Maroc...:|

  • @ andrey11, miercuri, 22.09.2010 20:58
    In limba inuit, Amarok se traduce lup . VW Amarok se produce exclusiv in Argentina .

    The name 'Amarok' was developed and researched by branding agency Interbrand on request from Volkswagen. Revealed to the public on 4 June 2009, Amarok, which translates into Wolf in the Inuit language, also means "he loves stones" in Romance languages of South America, and "tomorrow" in Irish . The new Amarok, the first pickup from Volkswagen Commercial Vehicles, was presented to the general public in Argentina on the 7th of December 2009 .

  • rolf, joi, 23.09.2010 19:23
    ??

    Nu inteleg de ce atata discutie pentru o utilitara!! Cand s-au lansat Mitsubishi L200 sau Mazda BT-50 a fost liniste si pace. Acum nu, ca doar este vorba despre multiubitul VW. Nu o spun rautacios, intradevar este o marca indragita, dar parca cu prea multa incrancenare.