În plin scandal al emisiilor, șeful Mercedes nu-și pierde speranța: „Merită să luptăm pentru diesel”
Dieter Zetsche, președintele Mercedes, este convins că vremea dieselului nu a trecut. Oficialul crede că motoarele au în continuare potențial pentru emisii reduse.
În plin scandal pe piața din Germania, marii constructori fiind acuzați că au complotat în crearea unei infrastructuri comune pentru utilizarea tehnologiei AdBlue, și după ce chiar Mercedes a anunțat că va rechema în service trei milioane de mașini pentru a le regla valorile emisiilor, Dieter Zetsche, președintele Mercedes, continuă să creadă în diesel.
În cadrul conferinței de presă care anunța rezultatele comerciale după jumătate de an, Zetsche a afirmat că era dieselului nu s-a încheiat și că motoarele actuale pot fi îmbunătățite pentru a reduce emisiile de CO2. E nevoie de păstrarea lor până la popularizarea mașinilor hibride.
„Merită să luptăm pentru diesel. Suntem convinși, la fel ca ceilalți jucători din industria auto, că ne îndreptăm cu pași repezi către mobilitate electrică. Însă, până când vom ajunge acolo, reducerea emisiilor de CO2 trebuie să se facă tot prin motoarele cu ardere internă. Iar aici dieselul va juca un rol important”, a declarat Zetsche.
Tot el a afirmat că rechemarea celor trei milioane de mașini este de fapt o investiție de 26 de milioane de dolari în sistemele de evacuare pentru a preveni emisii ridicate în viitor. Inevitabil, Zetsche a fost întrebat dacă Mercedes s-a aliat cu BMW, Audi și Volkswagen pentru a fixa dimensiunea rezervoarelor AdBlue.
Oficialul e evitat întrebarea: „Industria auto naște multe titluri de prima pagină, iar majoritatea nu sunt unele pozitive. Cunosc o mulțime de oameni care își doresc mai multă claritate acum, dar nu pot comenta pe marginea speculațiilor.”
via automotivenews
asa...pe dupa deget. Mustaciosu nu mi-e neaparat simpatic dar sper ca Mercedes sa nu se fi coborat pana la nivelul "sub-zero" promovat de conationalii aia de se jurau pana'n panzele albe , pardon, innegrite de la fumigenele promovate ca Clean Diesel PS. cacofonie identificata mai sus? e cam ce au mancat clientii "informati" si devotati ani de zile