Calendarul Renault pe 2017: Captur facelift în primăvară, Megane RS în toamnă

Publicat miercuri, 07.12.2016 16:10 de Mircea Meşter

Cele două mari lansări Renault de anul viitor sunt facelift-ul operat pe Captur și versiunea sportivă a lui Megane. Între acestea se infiltrează și lansarea de piață a SUV-ului Koleos, care va fi disponibil în noua sa generație în primăvara lui 2017.

După ce în ultimele 24 luni a reușit să aducă pe piață modele care fie au primit generații noi, precum Megane, fie reprezintă nume complet noi în gamă, precum Kadjar sau Talisman, francezii de la Renault se pregătesc de un an 2017 ceva mai liniștit. Însă chiar și așa, noutățile nu vor lipsi din program. 

Cele mai importante modele noi care vor intra în portofoliul Renault în cursul anului viitor sunt Captur facelift și Megane RS, acestora alăturându-se noul Koleos, model pe care Renault l-a prezentat deja în cursul acestui an și care va intra în showroom-uri în primăvara lui 2017.

Deși nu există informații sau fotografii oficiale ale lui Captur facelift sau Megane RS, Renault a scăpat câteva informații preliminare într-un document pe care l-au primit dealerii francezi ai mărcii în comunicarea de final de an. Aflăm, astfel, că Renault Captur facelift va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva, în luna martie 2017, în timp ce pentru Megane RS va trebui să așteptăm până în toamna anului viitor, mai exact în 14 septembrie, atunci când cel mai sportiv Megane din toate timpurile își va face apariția în mod oficial la Salonul de la Frankfurt.

Captur cu "miros" de Clio, Megane RS cu peste 300 CP

Dacă despre Captur facelift putem să ne facem câteva idei privind recent lansatul Clio facelift, cu care SUV-ul de segment B va împărți platforma și detaliile de interior, Megane RS rămâne încă un secret bine spăstrat de divizia RenaultSport.

Totuși, presa franceză mizează pe o nouă generație total schimbată față de anteriorul model, pentru că cel mai puternic Megane ar urma să primească un motor de peste 300 CP și să fie ajutat dinamic de un sistem de tracțiune integrală setat special pentru a face față cerințelor sportive ale modelului compact.

  • demin2609, miercuri, 07.12.2016 21:41

    supozitii

  • flavius, joi, 08.12.2016 20:42

    Ar trebui sa isi regandeasca total politica de marketing si motorizari.Nici cel mai mare dusman nu i-ar sfatui sa mai mizeze un cent pe motoare sub 1 litru in trei cilindri.Sinucidere curata.