BMW desfundă țeava cailor putere pentru M3 și M4. Pachetul Competition le aduce 450 de cai
BMW a dezvăluit pachetele Competition pentru M3 și M4. Modelele beneficiază acum de noi accesorii estetice, dar, cel mai important, și de mai mulți cai putere sub capotă.
Respectând tradiția celorlalte modele dezvoltate până în prezent de divizia de performanță M, cei de la BMW au dezvăluit astăzi și pachetul Competition pentru M3 și M4.
Disponibil din această primăvară, kitul le va oferi clienților jante de 20 de inch cu un design unic și un sistem de evacuare M cu țevi de culoare neagră. Tot la nivel estetic, pachetul Competition include detalii de culoare neagră Individual Shadow la nivelul grilei frontale, a oglinzilor și a conturului suprafeței vitrate.
Interiorul primește scaune sport M, extrem de ușoare, și centuri de siguranță speciale, personalizate și ele cu litera diviziei de performanță.
Cele mai importante noutăți apar sub capotă, acolo unde motorul TwinPower Turbo de 3.0 litri a fost modificat să livreze 450 de cai putere, adică cu 19 cai în plus față de versiunea de serie. Mulțumită noilor resurse, și M3 și M4 pot accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 4 secunde atunci când sunt echipate cu transmisia cu dublu ambreiaj creată de BMW M.
În cazul variantei decapotabile M4 Convertible, sprintul până la 100 de km/h se face în 4.3 secunde. Asta înseamnă că pachetul Competition îmbunătățește sprintul 0-100 km/h al oricărui membru din gama M3 și M4 cu 0.1 secunde.
Pe lângă aportul de cai putere, Competition Package presupune și o suspensie adaptivă M cu amortizoare noi, un diferențial Active M, un sistem Dynamic Stability Control ceva mai permisiv și moduri de rulare (comfort, sport și sport+) reconfigurate.
via BMW
-
Madalescu_Georgian, vineri, 15.01.2016 02:13
@Dram. Ai tot respectul meu amice. Esti plin din cap pana-n picioare de ''aprecieri'' . La care Lexus te referi ? La Lexusul asta cumva care a castigat doua premii in cadrul Salonului Auto ? http://www.carscoops.com/2016/01/lexus-lc-500-receives-two-eyeson-design.html https://lexusenthusiast.com/2016/01/13/lexus-lc-500-wins-award-for-best-production-car-at-detroit-auto-show/ Sau la viitorul LC F care va avea un aspirat V8 de 600 CP ? https://lexusenthusiast.com/2016/01/14/what-will-the-lexus-lc-f-look-like/ PS: LC si nici LC F nu-s concurenti directi cu M4 ( cu atat mai putin M3 ) . Ele sunt Gran Turismo. Mai precis ele concureaza cu Maserati GT Sport si Aston Martin DB9. Ca performante ? LC500 bate motorul de 4.7 V8 AT6 460CP de pe Maserati .
-
Dram, vineri, 15.01.2016 08:41
:))) raspuns clasic . Eu ziceam de performante nicidecum de design. Argumentezi ca de obicei , pe langa. Pentru segmentul care l-ai spus sunt performante f slabe. O sa vedem in comparative.
-
noname00, vineri, 15.01.2016 19:10
@madalescu - http://fastestlaps.com/comparisons/nj1nzg2j0bgb Lexus RC-F de 477 CP vs. BMW M4 431 CP. Este adevarat ca Lexus are 300 Kg in plus, dar cele doua masini sunt din aceiasi clasa si se bat pentru aceiasi clienti. Nu vreau sa iau in calcul designul, care pana la urma este subiectiv (mie sincer imi plac ambele, si imi plac si RS5 + C63 AMG). Dar strict ca performante, Lexus este mai slab. Cat despre cei 19 CP in plus - poate ca Mercedes C63 AMG S cu cei 510CP i-a determinat sa faca asta. Iar jantele de 20 inch nu mi se par in ton cu "Competition". Ar fi trebuit unele de maxim 19. (jante mari => anvelope cu talon mic => presiune mai mare in anvelope => suprafata de contact mai mica => aderenta mai slaba pe circuit).
-
Madalescu_Georgian, sâmbătă, 16.01.2016 01:40
@Dram, eu doar te-am intrebat la care Lexus te referi ;) Pe ce anume te bazezi cand spui ca LC500 are performante slabe ? Pe segmentul pe care ''l-am spus eu'' ? Multumesc ! Am aflat tot ceea ce aveam nevoie de la tine. Anume : Nu ai nici o legatura cu domeniul automobilistic. Oficialii Lexus au decist in ce ''liga'' va concura LC-ul, iar ''matale'' ca un adevarat pasionat cu ''performante'' ideale in domeniul auto ai fi trebuit sa cunosti pe ce fel de segment activeaza acest model. Cat despre ''performante slabe'' . Nu ai adus un argument, care sa-ti sustina teoria conform caruia ''este cel mai slab'' . Eu am adus, si voi mai aduce din nou, poate mai rumegi niste idei. Maserati GranTurismo Sport 4.7 V8 AT6 460CP > 0-100 > 4,8 sec / Viteza maxima CONSTRUCTIVA 298 km/h Lexus LC500 V8 5.0 467 CP > 0-100 >4,5 sec / Vit. max CONSTRUCTIVA 316km/h Aston Martin DB9 Coupe 5.9 i V12 48V 450CP > 0-100 > 5,1sec /Vit. Max. CONSTRUCTIVA 300km/h Asadar de unde pana unde este cea mai ''slaba din segment'' ? Ia zii maestre ? Si asta poate un LC normal. Curand asa cum am aratat va aparea LC F varianta de performanta, care va eclipsa orice GT . Daca mai pun si un TRD atunci, concurenta directa nu mai are sanse. Probabil si prima cutie cu 10 trepte din LUME care schimba precum una cu dublu-ambreiaj este secretul in performantele lui LC.
-
Dram, sâmbătă, 16.01.2016 03:08
@mada spui asa: Dram, eu doar te-am intrebat la care Lexus te referi ;) Porma spui: Pe ce anume te bazezi cand zici ca LC500 are... Faci pe prostul? Vad ca stii la care lexus m-am referit. Esti prea previzibil..parca ai 10 ani. In rest eu zic ca @noname ti-a raspuns iar eu nu-mi pierd timpul sa vorbesc cu un baietas care incearca de fiecare data sa aiba dreptate debitand aberatii.
-
zarnesteanu, sâmbătă, 16.01.2016 05:59
@Dram, pari mai nou pe-aici pe site. In caz ca nu stiai, @mascarescu e de departe cel mai idiot de pe site-ul asta. O sa te convingi foarte repede de asta daca o sa incerci sa ai o discutie cu el.
-
Madalescu_Georgian, sâmbătă, 16.01.2016 12:54
@Dram, Nu stiu cn face pe prostul. Dar din cate reiese din comentariul tau de mai sus, e clar. Nu aveam de unde sa stiu la care Lexus te-ai referit, dar tu tocmai mi-ai confirmat ....... citez : ''Pentru segmentul care l-ai spus sunt performante f slabe'' . Userul @noname, a raspuns ca deobicei pe langa subiect. Asta in cazul in care aici discutia incepuse cu LC , nici decum cu RC F . Trecand peste aberatia zilnica, @noname a clarificat un lucru CORECT ( lucru ptcare are o apreciere din partea mea ). RC F este mai greu cu 300Kg. Asadar Bembeu nu a inovat in absolut nimic. Doar au facut o masina mai usoara si mai prost ergonomica ( dat fiind acest handicap ). Calculeaza raportul CP/Kg al celor doua masini RC F vs M4 si ai sa intelegi. PS : Ca deobicei, Redactia Automarket doarme, si nu i-a masurile generale pt curatirea site-ului. Drept dovada scursura Zarnestiului e din nou prezenta.
-
mowgli, sâmbătă, 16.01.2016 13:19
Sa invstesti milioane de dolari in CFRP si sa fii primul producator auto care nu doar isi produce propriile componente de CFRP, dar le si incorporeaza in linia de productie de serie, nu-i o inovatie. Nu nu. Madalescu, prostule, greutate scazuta inseamna eficienta. Daca nu crezi asta, ia sa te vad cum dai jos 150 de kg din Nubira ta, mentinand rigiditatea structurala, toate echipamentele masinii si sistemele de siguranta (ma rog, nu ai prea multe). Dar asa esti tu... cand era invers povestea, adica un Lexus sau Toyota erau mai usoare decat concurenta, urlai pe aici "uite ba, astia folosesc componente usoare, nu ca nemtii aia prosti". Internare, de asta ai nevoie. Undeva in subsol 3.
-
zarnesteanu, sâmbătă, 16.01.2016 18:00
@mahalagescu, creier de gagauz imbibat in vodka si indobitocit de sclavie la tzarii de la Moscova. Daca vreodata te trezesti din betie, incearca sa te educi macar putin peste nivelul de porcar. Abia pe urma pune mana pe tastatura. Sictir.
-
Madalescu_Georgian, duminică, 17.01.2016 22:39
@mowgli_jungle. Este clar ca pana la tine in jungla lucrul esential din postarea mea nu a ajuns prea detaliat. Asta in ciuda, in care aici era vb despre altceva. Anume, ca M4 este mai uosr decat RC F de asta l-a si batut in comparativ. Nu pentru ca BMW a inovat in propulsoare performante si manevrabilitate cum spun ''creierele spalate'' alde tine. BMW doar a facut o masina mai uosar cu un raport kg/cp mai mic decat al lui RC F, dar cu o ergonomie mai proasta si un spatiu mai mic. Era greu de inteles lucrul asta ? Dupa care, ca deobicei deraiezi de la subiect si mai arunci cate o aberatie de la tine. Prima din ele fiind asta, citez : '' greutate scazuta inseamna eficienta''. Bai esti nebun ? Nu stiam ca la o masina super sportiva aceasta este prioritatea primordiala ?In al doilea rand, ca un frustrat care baleste pe tastatura ar fi fost imposibil sa nu arunci si o alta aberatie de-a ta. Asta in ciuda in care nu am zis niciodata ca Nubira este o masina super sport si nici macar nu-i in clasa cu M4 sau RC F....dar ma rog ca deobicei aberezi. Totusi spre cultura ta generala, daca tot ai deschis discutia. Nubira are bare torsionale pt rigidizarea caroseriei atat pe puntea fata cat si puntea spate ( asta in cazul in care nu stiai ) , pe langa asta 2-ul beneficiaza de un sistem de suspensie total revizuit din aliaje usoare . Intr-un final masina cantareste doar 1270kg ( greutate asemanatoare cu un sedan compact din anul 2015-16 ) .Nu cunosc sedanuri compacte care ar avea 1110kg , asta in cazul in care as scadea ''150kg'' ? Bai esti nebun ?Ca deobicei frustrarea ti-e mare. Masina scotea stock 9s pana la 100km/h , acum dupa chip accelereaza mult mai rapid, si asta cu un motor aspirat 2.0 de 145CP scoate un timp asemanator cu Octavia 1.8TSI 180CP DSG7 . UPSSS.......... dar asta e mai grea cu 75Kg decat Nubira......pai cum vine asta maestre ? Alte masini din clasa sunt mai grele , iar tu spui sa mai scad 150Kg ? Pai vrei sa faca 6sec cu cei 145CP pana la 100km.h dupa aceea ? Mi-ar fi sincer mila de posesorii de Marsadas si Bemveu care au cheltuit suma unui apartament cu 4 camere in Cartierul Dorobanti , dupa aceea . Mai sa fie, dar cum era aberatia aia cu ''cuplul si puterea la roata'' ? Un Bembeu 520i cu 184CP sa accelereze identic cu Nubira ? =))))))....Pai sa nu tragi o burta de ras ? :)))))))
-
Mitica Blajinul, duminică, 17.01.2016 23:09
Cand cineva face misto de tine , si este imposibil sa realizezi treaba asta...........Totusi, cum reusesti sa-ti faci o gramada de timp , ca sa tot dai cu mucii in fasole, pe @autopiata? Bah, sisiful automarket, cat mai rezisti? Un om normal nu arrezista cat rezisti tu. Esti ca un tonomat stricat. Nimic nou,nimic intelligent. Nubira si bare de torsiune? Baba si mitraliera! Dar tot simpatica ramai, bata-te norocul sa te bata! Acum, ca afara ninge, tu te uiti pe geam. Dar daca vine si viscolul,poate ca ai tai sponsori , vor deschide usa ca sa intri in camera!
-
Madalescu_Georgian, duminică, 17.01.2016 23:13
Ma intreb cum redactia acestui site nu i-a masurile generale de banare a acestui individ @zarnesteanu. Observ de la el niste trasaturi pe care le-am mai vazut in traficul citadin de la anumiti posesori ai acelorasi marci ''ghermance'' pe care le pupa in c*r frecvent ( aia care scuipa seminte, arunca pet-uri pe geam, chistocuri de tigare aprinse, scuipa si se comporta inadecvat cu alti participanti la trafic, ca dehhh Bemveurile rupte-n 14 sunt net superioare ''saracului'' cu Logan evaluat la pret de 8 ori mai mare decat ''bijuteria'' lor ''ghermanca'' etc ) , dar in acelasi timp manifestandu-si frustrarile cu impact negativ asupra calitatii site-ului fara ca acesta sa fie blocat. Mai mult decat atat, nu se afla la prima abatere de acest gen, cand limbajul lui grosolan ii este tolerat.
-
Madalescu_Georgian, duminică, 17.01.2016 23:23
@Lache alias Lucian Niculaie fost user dezactivat pt comportament inadecvat. Nu am pretentia ca tu sa ai prea multe cunostiinte. Lasa-mi adresa ta de email si am sa-ti dovedesc despre ce e vorba. Si nu numai.... Am si poze cu masina testata pe dinamometru. Salutarile mele voinicule !
-
Mitica Blajinul, duminică, 17.01.2016 23:57
Cred ca esti ultimul care sa se lege de calitatea site-ului , calitate care a ajuns aici datorita aportului tau. Simpaticule! In decurs de 4 minute, am luat 4 minusuri, iar tu 4 plusuri. Nu-i nimic ciudat aici!
-
Madalescu_Georgian, luni, 18.01.2016 00:26
Eu cred ca esti mult prea ''apreciat'' de ai primit atatea ''minusuri''....simpaticule. Good job mate!
-
Mitica Blajinul, luni, 18.01.2016 09:15
http://www.samuraisword.com/REFERENCE/making/japanse_swordmaking_process.htm Aici , poate vei intelege, de ce admir japonezii. Este ceva concret si unicat. Sunt multe lucruri pe care le apreciez la japonezi.Tu nu poti sa-i intelegi, indifferent ce ai zice.Nu stiu daca ai pus mana pe o katana autentica.Este ceva deosebit.Numai istorie. Sunt sigur ca nu ai nici un prieten japonez, sau Asiatic. Sunt oameni cu coloana vertebrala. Sunt asiatici, sunt mandri de cultura lor, dar respecta cultura mea. Si eu respect cultura lor. Ar trebui sa inveti ce inseamna sa stii o arta martiala japoneza. Ceva foarte curios. Am intalnit "centuri negre" care au masini europene. Tu esti ca un tigru sau leu. Esti extraordinar de fioros si salbatic, dar vei sfarsi intr-o arena de circ. Ei sunt ca lupii. Cati lupi ai vazut intr-o arena de circ? Poate vei reusi , si vei gasi linistea de care ai nevoie.
-
Madalescu_Georgian, luni, 18.01.2016 14:56
Mai Lache mai. Noi doi am avut o discutie frumoasa mai demult. Dc nu vrei sa intelegi niste lucruri clare ? E atat de greu ? Hai @mowgli , nu mai spui nimic ? ooooo tu, ''a-tot-cunoscatorule-auto'' ?? Pt mai multe detalii, imi poti lasa adresa ta de email ;)
-
Mitica Blajinul, luni, 18.01.2016 19:33
.Pentru tine, totul este greu.Toata lumea a inteles un singur lucru foarte clar, pentru ca nu este greu.Este la mintea gainii.Singurul care nu intelege esti matale. Intr-una behai ca o oaie in calduri, aceleasi ineptii. Ceva nou si cat de cat, inteligent pe anul asta? Pe bune acum.De unde ai atata timp , ca sa bati apa in piua ,toata ziua? Cred ca stiu.Daca nu esti angajatul @automarket, inseamna ca esti pe ajutor social, iar batranii platesc internetul pentru plodul minune. Probabil ca-i si troznesti, cand se mai satura si ei. Nerdie!
Citeste si
-
GENEVA 2016 | luni, 7 martieAudi susţine că şoferii nu sunt impresionaţi de problemele de mediu: "Americanii iubesc motoarele noastre diesel"Audi susţine că a primit cereri pentru a produce mai multe maşini cu motoare diesel în Statele Unite, în ciuda problemelor de mediu declanşate de scandalul Dieselgate. Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieVW renunță temporar la lupta cu Toyota pentru prima poziție în vânzări: "Singurul nostru scop în 2016 este recâștigarea încrederii clienților"Criza Dieselgate a schimbat polul priorităților în cadrul Grupului VW, iar cucerirea primei poziții la vânzări în daune celor de la Toyota nu mai e pe primul loc în planurile germanilor: "În condițiile actuale nu putem să ne gândim la faptul că vrem să devenim primul constructor auto al lumii". Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieConstructorii se tem de dispariţia spaţiului Schengen: "Ar fi oribil pentru producţia de maşini"Opel, Ford şi Daimler sunt îngrijorate că posibila dispariţie a spaţiului Schengen va conduce la întârzieri de producţie, întrucât fabricile se aprovizionează cu componente auto de la furnizori din numeroase ţări europene. Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieGoodyear a reinventat roata la Salonul de la Geneva: Eagle-360 este un pneu sferic care nu are nevoie de suspensiiViitorul anvelopelor va fi cu adevărat hi-tech. Americanii de la Goodyear ne oferă o mostră SF prin pneurile Eagle-360, care au formă sferică și se țin de mașină și pe asfalt folosind levitația magnetică. Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieRenault: "Problemele software ale maşinilor autonome vor fi asemănătoare cu cele ale unei centrale nucleare"Renault compară funcţionarea aplicaţiilor software pentru maşinile autonome cu utilizarea unei centrale nucleare, din cauza numeroaselor probleme care pot apărea în trafic în urma bug-urilor de programare. Citeste tot
Na belea aceste M3 M4 de 450 CP scot 4 sec 0-100. Plexus lc500 467CP scoate doar 4.5 sec. Intra acum mascariciul de serviciu sa ne explice cum e cu kg etc. Sunt sigur ca plexus va costa si mai mult. Porma ne intrebam de ce nu se vinde iar de ce BMW este pe primul loc in segmentul premium.