Prețuri Renault Kadjar în România: SUV-ul compact al francezilor pleacă de la 18.200 de euro

Publicat miercuri, 10.06.2015 10:36 de Sebastian Toma

Renault a anunțat prețurile noului său SUV compact pe piața din România, Kadjar. Cea mai ieftină variantă pleacă de la 18.200 de euro cu TVA inclus.

Renault Kadjar, fratele de platformă al lui Nissan Qashqai, pleacă de la 18.200 de euro pe piața din România. Constructorul francez a anunțat prețurile noului model în cadrul evenimentului de lansare internațională, derulat în Spania, cu ocazia primelor sesiuni de test drive, la care a luat parte și un membru al echipei Automarket. Gama Kadjar are prețuri de pornire ale variantelor cuprinse între 18.200 și 27.750 de euro. Cea mai performantă motorizare din oferă livrează 130 CP, nivel atins încă de la entry-level, în timp ce oferta include și dCi-uri de 110 CP. Astfel, cel mai ieftin diesel din oferta Kadjar pleacă de la 20.000 de euro.

Kadjar este oferit în trei niveluri de echipare, cu transmisii manuale și automate, iar unele variante sunt disponibile și cu tracțiune integrală. Mai precis, motorizarea Energy dCi 130 CP de 1.6 litri este singura oferită cu tracțiune integrală, dar fără să fie posibilă comandarea acesteia și cu transmisie automată. Între timp, unitatea Energy Tce 130 CP este disponibilă cu transmisia EDC cu două ambreiaje a concernului francez, dar nu poate fi comandată și în variante cu tracțiune integrală. Doar echiparea medie și cea de vârf din gama Kadjar pot fi comandate cu transmisie automată sau cu tracțiune integrală.

O selecție din lista de dotări standard, aferentă echipării Life, include jante din aliaj de 17 inch, aer condiționat cu reglare manuală, unitate audio cu Radio, USB și Bluetooth, tempomat și limitator de viteză, geamuri laterale cu contur cromat, lumini de ceață, oglinzi laterale încălzite și reglabile electric, stopuri cu LED și lumini de zi cu LED. În contrast, vârful gamei, echiparea Intens, are în standard sistem iluminare full LED (inclusiv faza de întâlnire și faza de drum), sistemul R-Link 2, oglinzi laterale pliabile electric, pachetul de modularitate, jante din aliaj de 19 inch, tapițerie mixtă textil/piele ecologică, cameră de marșarier și pachetul complet de sisteme de asistență șofer. Dintre acestea, enumerăm asistentul de fază lungă, sistemul de citire a semnelor de circulație, asistență la depășirea benzii de rulare, asistență la parcare și funcție de parcare automată ”mâini libere” și monitorizare unghi mort.

Renault Kadjar vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Renault Kadjar
1.2 TCe Life 4x2 MT6
131 5.6 10.1 18.200
Nissan Qashqai
1.2 DIG-T MT6
115 5.6 11.3 18.690
SsangYong Korando facelift
2.0 e-XGI 2WD STD
149 7.5 n/a 19.290
Hyundai ix35 facelift
1.6 GDi 2WD Comfort
135 6.8 11.1 20.786
Suzuki S-Cross
1.6 2WD Start
120 5.5 11 15.300
Kia Sportage
1.6 2wd Classic
135 6.8 11.1 18.166
Volkswagen Tiguan
1.4 TSI 122 CP Trend&Fun Bluemotion
122 6.5 10.9 23.646
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • Andy, miercuri, 10.06.2015 10:51

    Preturile sunt bune insa nu inteleg ce cauta ASX in tabel. ASX e un SUV din clasa mica (gen Captur) pe cand celelalte sunt din clasa compacta...

  • Dudu, miercuri, 10.06.2015 11:06

    Pentru numele lui Dumnezeu ce-i cu pop-out add-ul de la Renault care nu se paote inchide ?!

  • Azazel, miercuri, 10.06.2015 11:28

    Nu stiu in ce masura ar fi mai ok decat o mazda CX-3 care e cu aproape 3000 de euro mai ieftina. Daca mai adaugam si Rabla + ceva oferte ale dealerului, pretul de pornite ar fi undeva in jur de 13000 de euro. PS: ASX este un SUV compact.

  • Japonezul, miercuri, 10.06.2015 11:45

    Nu imi place interiorul....in rest pare ok. AAA...si pretul....e putin cam mare pt. un RENAULT !

  • Moldovean, miercuri, 10.06.2015 11:50

    ASX pozează ca SUV compact, dar de câte ori îl văd mi se pare incredibil de mic ca dimensiuni exterioare. Are aproape 4,30 m lungime. Qashqai are 4,37 m, Tiguan 4,43. Și totuși, ASX mi se pare incredibil de mic comparativ cu dimensiunile oficiale, mai mic decât e de fapt. De aceea Andy a crezut că e de clasă mică. Ciudat.

  • Andy, miercuri, 10.06.2015 12:00

    @Azazel CX-3 e suv din clasa mica (4.275 m lungime) in timp ce Kadjar e din clasa compacta (4.449 m lungime). De aici si pretul mai mic la Mazda. CX-5 e omologul Kadjarului (4.555 m lungime) insa costa considerabil mai mult,

  • Titi Duru, miercuri, 10.06.2015 12:09

    Yeti are ca si lungime 4.2 si este suv compac,Dusterul are aceleasi dimensiuni cred ca 2-3 cm in plus.ASX este chiar suv compact(crossover) si culmea ca portbagaj si spatiu pentru locurile din spate sta foarte bine in clasa lui

  • kim_vl, miercuri, 10.06.2015 13:10

    Intamplator (sau nu) detin un ASX, un Qashqai si un Captur si pot sa spun ca cel putin la spatiul interior Capturul e semnificativ mai mic decat celelalte doua. A si Q sunt perfect comparabile. Asi Q, variantele noi, mi se pare ca s-au scumpit mult fata de cand le-am luat eu. Kadjar-ul pare mai cu picioarele pe pamant. Eu caut acum un SUV nou 4x4 cu cutie automata, motor diesel pana in 2000 cmc, garda la sol min. 20 cm si pana in 30000 Euro si nu gasesc. Ceva idei ?

  • omega, miercuri, 10.06.2015 13:41

    Ca posesor de Nissan Qashqai generatia 2015, pot spune ca nu ma asteptam sa fie mai ieftin cu cateva sute de euro decat fratele sau nipon. Totusi, eu la Nissan , am obtinut Qashqaiul la un pret de 13,800 euro cu tot cu reducere + tichet rabla. Sunt tare curios daca Renault va oferii un asemenea pret de cumparare pt Kadjar. Masina arata ok.

  • Andy, miercuri, 10.06.2015 14:10

    @Omega Cat era pretul de catalog (fara nicio reducere) al variantei tale? Poti sa ne spui si ce motorizare/echipare are?

  • @Automarket, miercuri, 10.06.2015 14:12

    Mi-a aparut si mie un pop-out add care nu se putea inchide, de la Rompetrol... Foarte neplacut

  • Tibi, miercuri, 10.06.2015 14:19

    Imi puteti explica, va rog, diferenta in piata intre Kadjar si Qashqai? Sau Juke si Captur? Ambele Nissanuri pun mare accent pe estetica, sclipici, lifestyle. Credeam ca aici trebuia sa fie Renault.

  • Tibi, miercuri, 10.06.2015 14:21

    instalati-va AdBlock in IE si Chrome si va blochesza toate reclamene. Veti fii incredebil de relaxati/multumiti.

  • Omega, miercuri, 10.06.2015 14:35

    Salut Andy! Desigur ! Modelul procurat de mine este versiunea de baza ( entry-level), cu un pret de lista asemanator cu cel al lui Kadjat ( 18.700 daca ), reducerea comerciala a fost de doar 3.500 euro + tichet rabla de 1.400 euro . Asadar, este vorba de 1.2 turbo benzina 115 CP. Din pacate observ ca Renault Kadjar ofera ceva mai multe dotari fata de Qashqai, gen : proiectoare ceata si inca cateva chestii ( probabil fiindca e mai nou aparut ), pe care Qashqai in varianta de baza nu le are . Spre exemplu la mine A/C-ul este manual, cu reglaj clasic, iar la Kadjar in configurator am vazut ca A/C-ul chiar daca e manual e cu ecran monocrom ( un plus de rafinament ), ceea ce te duce cu gandul la sistem de climatizare ''auto'' la prima vedere, insa nu e. E un sistem de A/C manual clasic doar ca se regleaza de la display monocrom, ceea ce imi place ca au mizat si pe acest detaliu, reducand din butoane. Acum sunt curios daca tinuta de drum este mai buna decat Qashqai. Mie Qashqai mi se poare foarte bine antifonat si silentios in varianta pe care eu o detin. Per ansamblu, imi place mult si Kadjar, probabil Renault poate ofera o reducere la fel de considerabila ca si Nissan , daca DA, atunci Kadjar e foarte posibil sa ajunga la pretul de 13-14 mii euro in varianta entry-level , ceea ce e destul de rentabil avand in vedere ca dezvolta 15 cai in plus fata de fratele nipon, cu acelasi 1.2. O zi buna !

  • LauCalin, miercuri, 10.06.2015 14:40

    Eu nu cred ca ar fi destul de rentabil, ci foarte rentabil si un best buy la acest pret. Iar display-ul acela pentru ac manual am vazut prima data la Peugeot 301 si da, arata mai bine... da o impresie de ceva mai cool. :)

  • Omega, miercuri, 10.06.2015 15:04

    @LauCalin, intr-adevar este si pe Peugeot 301, si pe Toyota Avensis entry-level, si arata mult mai bine decat clasicele butoane-tije-rotite, etc . Mi-ar place ca acest aspect sa fie optat pe toate masinile, de la toti constructorii ( pe cele care nu au climatizare auto in varianta de baza ). O zi placuta !

  • arhitect, miercuri, 10.06.2015 15:11

    @kim_vl: mazda CX5 ( 2.2 l diesel )

  • arhitect, miercuri, 10.06.2015 15:13

    clasele de masini ( mini, mics, compacta, medie, mare, etc) sunt functie de ampatament ( implicit distanta de confort, spatiu int) nu functie de lungime

  • kim_vl, miercuri, 10.06.2015 15:19

    @arhitect CX-5-ul e superb dar ai zis si tu...motor de 2.2...prea mare cilindreea

  • usa, miercuri, 10.06.2015 16:30

    @kim , Jeep Renegade gasesti in banii astia, 2.0 diesel 140 sau 170 cp 4x4, automata 9 trepte, garda la sol 21 cm .

  • sergiu, miercuri, 10.06.2015 16:32

    Din 2017 sau chiar mai devreme ne vom alinia si noi la legislatia europeana si acolo nu mai conteaza cilindreea ci emisiile de CO2 , iar motorul de pa MAZDA sta foarte bine la acest capitol si la consum. Indeplineste conditiile euro6. E o bijuterie de motor...

  • Nelu.Pantofaru, miercuri, 10.06.2015 19:01

    kim_vl nu mai fii troll, oamenii incearca sa fie seriosi pe aici.

  • LUCCI, miercuri, 10.06.2015 20:53

    Este cumva echipare....Bose? Ca mai aveau sa scrie asta pe anvelope!

  • marcel iures, miercuri, 10.06.2015 21:19

    Consider ca daca are pachetul off road va fi mai vandut ca nissanu

  • Qashqai, joi, 11.06.2015 08:17

    @marcel iures E hai sa nu exageram! Sa atace direct locul 1? Nu cred ca asta-i scopul. Daca va depasi Tiguan pe locul 2, e foarte bine. Are cu ce!

  • xxx, joi, 11.06.2015 10:24

    "batalia" va fi in prima faza cu Qashqai, totusi exista sansa sa se canibalizeze. Tiguan este un model care trebuie reinoit

  • @xxx, joi, 11.06.2015 18:05

    Tiguan A FOST reinnoit recent : http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-incearca-sa-tina-pasul-in-segmentul-suv-urilor-compacte-cu-un-63039.html ...si in toamna tot un fel de facelift va fi Nu cred in "canibalizare". Va lua din vanzarile unui Ford Kuga sau Mazda CX-5.

  • massor, vineri, 12.06.2015 15:23

    De pe site-ul renault.ro s-ar intelege ca va exista si o versiune Xmod. Ar putea deveni interesant...

  • xxx, sâmbătă, 13.06.2015 19:41

    În Europa Kuga și CX-5 au vânzări modeste. Când vorbesc de înlocuire la Tiguan VW ar trebui sa facă mai mult (este greu la ei, dar este păcat, vorbind strict de Tguan)