Mihai Marinescu renunţă temporar la participarea în Formula Renault 3.5
Mihai Marinescu a decis să nu participe la etapa de la Monaco din cadrul competiţiei Formula Renault 3.5 pentru că echipa sa a refuzat să modifice condiţiile financiare ale contractului.
Pilotul român Mihai Marinescu ar fi trebuit să participe la sfârşitul acestei săptămâni la etapa de Formula Renault 3.5 programată pe circuitul stradal de la Monaco.
Braşoveanul în vârstă de 24 de ani a decis însă să renunţe la participarea în această etapă după ce echipa sa, Zeta Corse, a refuzat propunerea de a-i acorda despăgubiri financiare pentru defecţiunile tehnice din primele două etape ale sezonului.
"Sezonul lui Mihai Marinescu în Formula Renault 3.5 a fost marcat de probleme tehnice, iar pilotul român a solicitat echipei renegocierea contractului în sensul responsabilizării echipei, inclusiv financiar, pentru calitatea serviciilor tehnice furnizate. Până la această dată nu s-au convenit noi termeni, iar Mihai a declinat participarea sa în cursa din principatul Monaco", precizează reprezentanţii pilotului într-un comunicat de presă.
Marinescu a fost nevoit să abandoneze în ambele curse din etapa precedentă de pe circuitul Aragon din Portugalia din cauza unor defecţiuni tehnice mecanice şi, respectiv, la suspensii, după ce în runda inaugurală a sezonului de la Monza terminase ambele curse în puncte, pe locurile opt şi 10. Sezonul braşoveanului a fost însă marcat şi de prestaţiile modeste din calificări, cea mai bună clasare pe grila de start a celor patru curse fiind un loc 20 la Aragon.
Marinescu va continua negocierile pentru modificarea contractului şi în zilele următoare, iar în cazul unui acord va fi prezent la etapa de la Spa-Francorchamps programată în perioada 1-2 iunie.
UPDATE: Zeta Corse a anunţat linia completă de piloţi pentru etapa de la Monaco. Aceasta va fi formată din Carlos Sainz Jr, coechipierul lui Robert Vişoiu la MW Arden în GP3, şi Nick Yelloly, care în trecut a mai câştigat curse în această competiţie.
În plus, echipa a precizat într-un comunicat de presă că speră să găsească piloţi cu buget suficient care să participe la următoarea etapă de la Spa-Francorchamps. Acest lucru sugerează practic că Marinescu nu mai este în cadrul echipei din cauza propriilor probleme de natura financiară, şi nu a conflictului generat de defecţiunile tehnice ale monopostului.
Via Mihai Marinescu
Daca voi credeti ca in acest fel ii faceti un serviciu lui Mihai va inselati. Comunicatul asta de presa nu trebuia trimis. Tampenia asta cu probleme tehnice este o exagerare. Doar la noi a aparut informatia cum ca Mihai a abandonat din cauza unor probleme tehnice. Italienii l-au acuzat ca a omorat masina. Si inca ceva - uitati-va cine vine in locul sau la Zeta Corse. Cred ca in prezent Zeta are cel mai bun grup din FR3.5, Carlos Sainz si Nick Yelloly