Jaguar lansează trei motoare noi: 240 CP, 340 CP şi 380 CP
Jaguar a introdus la Salonul de la Beijing trei motoare noi: o unitate de 2.0 litri de 240 de cai şi un V6 de 3.0 litri, disponibil în două variante de putere: 340 şi 380 de cai.
Jaguar nu putea lipsi de la Beijing. Cu ocazia celui mai mare salon auto din China, britanicii au introdus o nouă gamă de motoare, orientate către linia actuală de modele. Scopul constructorului este acela de a-şi reduce media de emisii şi consum cu ajutorul tehnologiei de downsizing. Motiv pentru care, noile propulsoare prezentate la Beijing vin să înlocuiască motoare mai mari.
Motor pe benzină de 2.0 litri şi 240 CP
Primul pe lista britanicilor este un agregat pe benzină, cu patru cilindri, de 2.0 litri. Unitatea, derivată din cea existentă în prezent pe Range Rover Evoque, este capabilă să dezvolte 240 de cai putere la 5500 de rotaţii şi un cuplu motor de 340 Nm, livrat pe o plajă generoasă de turaţii, disponibilă între 1800 şi 4000 de rotaţii.
Resursele sunt exploatate cu ajutorul unei transmisii automate cu opt rapoarte, iar consumul este ţinut în frâu de un sistem start-stop. Noul motor de 2.0 litri vine să ia locul vechii unităţi de 3.0 litri AJV6 chiar din această vară, pe modele ca XJ şi XF.
Motor V6 de 3.0 litri cu două versiuni: 340 CP şi 380 CP
Al doilea motor expus de Jaguar la Beijing este un propulsor V6, tot pe benzină, de 3.0 litri, disponibil cu două variante de putere. Prima oferă 380 de cai şi 460 de Nm şi va fi oferită exclusiv pe noul F-Type, modelul sportiv pe care Jaguar îl va prezenta în toamnă la Paris.
Cea de-a doua versiune de putere a unităţii de 3.0 litri oferă 340 de cai şi 450 de Nm. Ea va fi destinată modelelor XF şi XJ, planul britanicilor fiind acela de a înlocui astfel vechiul motor V8 de 5.0 litri, începând cu sfârşitul acestui an.
Adrian Hallmark, directorul global de brand Jaguar, a declarat: "Compania noastră deţine în acest moment produse pentru viitorii ani. Creşterea noastră depinde de două lucruri: îmbunătăţirea imaginii şi lărgirea gamei de produse pentru a putea câştiga un număr mai mare de public în pieţele dezvoltate şi emergente. Introducerea acestor motoare pe benzină face parte din acest plan ambiţios."
via l carscoop
da ,de laudat aceste tendite...dar sa nu cumva sa credeti ca lucrurile vor ramana asa...taxele si impozitele si asigurarile cu ale lor grile se vor schimba si ele ca doar n-or sta cu mainile-n san.parca ii vad ca pun la cale noi strategii de luat banii....va spun ....si cred asta ....ca si motoarelor electrice or sa le gaseasca taxe usturatoare bine inteles nimic nu le va justifica hotia dar ce mai conteaza ........DACA-I LEGAL........IN CURAND SE VA TAXA SI MERSUL PE BICICLETA SI...DE CE NU MERSUL PE JOS