OFICIAL. Faceţi cunoştinţă cu noul Suzuki Swift Sport!
Suzuki a dezvăluit astăzi noua generaţie a modelului Swift Sport. Modelul de segment B vine cu 136 de cai putere şi un cuplu motor de 160 Nm.
Suzuki şi-a câştigat un număr mare de fani în România cu vechea generaţie Swift. Noul model vine să reediteze succesul predecesorului şi primeşte o mână de ajutor din partea versiunii Sport, proaspăt prezentată astăzi de Suzuki. Fratele rebel al modelului de segment B creşte cu 4 centimetri în lungime, măsurând acum 3.89 metri.
La nivel exterior, mezinul sportiv se remarcă prin folosirea grilei frontale de tip fagure, prin spoilerul faţă restilizat, prin bosajele ceva mai largi şi prin farurile pe fundal negru. Garda la sol a fost şi ea redusă, jantele standard au fost înlocuite cu unele de 16 inch din aliaj, cu design specific, iar spoilerul posterior a fost de asemenea înlocuit.
Modificările estetice sunt însoţite şi de unele mecanice importante, inginerii Suzuki folosind o suspensie mult mai rigidă şi o nouă arhitectură multilink pe puntea spate.
Sub capotă se va regăsi un motor de 1.6 litri, dezvoltat special pentru Swift Sport. Unitatea cu patru cilindri livrează 136 de cai putere la 6900 de rotaţii şi un cuplu motor de 160 de Nm la 4400 de rpm, trăsături specifice unui motor aspirat pe benzină. Resursele sunt superioare celor oferite de vechea generaţie, care garanta doar 125 de cai şi 148 de Nm. Cei 136 de cai vor fi manageriaţi cu ajutorul unei transmisii manuale cu şase rapoarte.
Lista de dotări de siguranţă a noului Swift Sport va include, printre altele, un total de şapte airbaguri şi un sistem ESp disponibil în standard. publicul va putea face cunoştinţă cu versiunea sportivă lună viitoare, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
via | autoblog
-
mog, miercuri, 10.08.2011 18:42pentru cei ca scorpionul...
si cand imi aduc aminte ca nu mai devreme de 2 sapt radeati de 1.6-le aproape identic de pe elantra, in comentariile de dupa test drive. dar na, daca nu e vag e slab.
-
tzenu_bmw, miercuri, 10.08.2011 19:36@ScorpyonVAG
au si nemti si italieni motoare aspirate puternice un exeplu........motorul de pe M3CSL......care acum 10 ani avea 355hp din motor de 3246cc....... deci puterea litrica la acest motor este de 113hp pe cand puterea litrica la acest Swift Sport este de 94.........
-
cici, miercuri, 10.08.2011 21:14@ScorpyonVAG
............ pentru restul exista HONDA !
-
razak, miercuri, 10.08.2011 21:18Swift Club Romania
Suntem cel putin 250 de posesori de Suzuki Swift pe MySwift.Ro :) Multumim de stire Automarket!
-
tds, miercuri, 10.08.2011 22:06
@ScorpyonVAG - pentru ca motoarele aspirate de mare putere nu-si au rostul pe masinile de zi cu zi unde consumul si puterea/cuplu la turatii joase sunt mai importante, spre deosebire de masinile cu valente sportive. Ontopic - m-am jucat putin cu vechea generatie de swift sport si mi-a placut mult, ar fi interesanta un comparativ cu twingo sport.
-
zarnesteanu, joi, 11.08.2011 04:52Motorul asta l-au scos
Dupa ce "au luat la cunostinta de tehnologia VW si (chm) n-au gasit nimic interesant".
-
so, joi, 11.08.2011 07:59
dar ce zici tu de 1.4 tsi care ajunge la 210cp sau chiar mai mult, hmm???? nu-i frumos 150 cp / litru?
-
ScorpyonVAG, joi, 11.08.2011 09:01@
@mog: daca iti amintesti, am zis ca imi place Elantara. Motorizarea 1.6 este prea mica pentru Elantra, insa pe o masina ca si Suzuki Swift, cu o masa scazuta, face minuni o asemenea motorizare.
-
white, joi, 11.08.2011 09:31greutate
ia uita-te putin la greutatea lui swift si la elantra sa vezi ce greutatea au....si tragi dupaia concluzii
-
C-G-C, joi, 11.08.2011 10:29Swift
Uite ca mie nu-mi place. Swift este o masina destul de scumpa pt ceea ce ofera in general, iar noua generatie (sau facelift-ul, nu stiu exact) nu mi se pare ca aduce imbunatatiri estetice considerabile comparativ cu vechea generatie. Bine ca au restilizat interiorul pt ca era jale la acest capitol, desi cred ca s-a pastrat plasticaria de proasta calitate prezenta pe vechea generatie. Referitor la varianta sport, sincer m-ar interesa foare mult pretul, deoarece motorizarea nu ma da pe spate. L.E.: M-am interesat mai atent si in Germania, vechea generatie costa 17.000E. Iar ca si dimensiuni si greutate, noua generatie, concureaza mai mult cu Clio, decat cu Twingo. Varianta in 3 usi are 3.98m lungime (4.03 Clio) si 1480 kg in varianta cu motorizare 1.2.!!! (Clio cam 1100kg). La aceeasi bani (17k), in Germania, exista Clio Gordini cu motorizare 1.6 16v, 130cp si 155 Nm. Tinand cont ca discutam de o masina cu o greutate mai mica cu peste 300 kg, tind sa cred Renault-ul este mai rapid. Ca sa nu mai spun ca pt nici 1000E se poate achizitiona varianta in 5usi, care pe langa ampatamentul mai mare al lui Clio, aduce beneficiile celor 2 usi suplimentare.
-
car and driver, joi, 11.08.2011 10:42
1400kg, pe motorisca asta?. dar cu ce e facuta? cu plumb? e o greseala strecurata pe undeva sigur. masini compacte cu motorizare diesel sunt mai usoare. si pline de tehnologie si siguranta de 5 stele standard.(adica acele 6 sau 7 airbaguri) fata de generatia ante-facelift, la exterior arata mai prost acest swift. valabil si la kia ceed. sunt niste incercari nereusite de "improspatare" pentru un motor asa slab, ar trebui sa aiba o greutata considerabil mai mica (1100kg maxim) si un handling criminal. cum era vechiul c2 de la citroen care tot cu 125cp rupea pe zonele virajate
-
C-G-C, joi, 11.08.2011 10:52@car and driver
Nu 1400kg, ci aproape 1500kg !!! Eu banuiesc un sasiu de plumb si caroserie din fonta :D. P.S.: Nu este nici o greseala, pe toate site-urile, inclusiv pe cele oficiale este data greutatea asta. Sa mai precizez ca un M3 cu motor V8 are 1655kg, iar Seria 1 M, doar cu o suta de kg mai mult (1570)!!!
-
mog, joi, 11.08.2011 10:56deci e clar...
masina prea grea pt dimensiunile ei....implicit, desi mototrul pe hartie e ok, performante sportive slabe. logo ul SPORT e cam degeaba in cazul de fata. exact cum banuiam.
-
white, joi, 11.08.2011 11:36nu merge
daca se dorea sport trebuia sa aiba max 1200 kg.sunt masini din clasa medie mai usoare...dar la vale se duce ca "dovleacul" k e grea :)))
-
razz, joi, 11.08.2011 13:35fiesta mea...
...are 1100 de kile, motor de 1.6 cu distributie variabila, si scoate 120CP la 4050RPM / cuplu 152Nm la 6000RPM. si nu e sport, e o masina normala de oras. daca vrei sa scoti un sport dintr-un motor de 1.6 ar trebuie sa-i pui o turbina. altfel, din doua spoilere si o grila e doar un wannabe.
-
Alex Radoi, joi, 11.08.2011 16:10OPRITI ABERATIILE!!!
Asta in fond nu este decat un Swift vechi cu facelift si probabil un ECU resoftat. Swiftul sport vechi are 1050kg aproximativ, deci diferenta nu are de unde sa apara nici cu masina plina cu oameni. Nu mai aberati, e o eroare si gata! E clar!!! Ajunge!!!
-
Alex Radoi, joi, 11.08.2011 16:18@razz
Sa ne mai spui si daca Fiesta ta scoate "suta" in 8.9s cum scoate Sportu' vechi. Si in orice caz, vezi ca Swiftul Sport nu se remarca prin acceleratie sau viteza maxima, ci prin tinuta de cart. Nu o sa stea in toata viata ei o Fiesta (nici macar ST) pe curbe cum sta Sportu', nu mai zic ca momentan NU exista nici macar Fiesta noua cu discuri de frana pe spate :))). Dar daca nu te-ai dat cu una n-ai de unde sa stii... Pacat in schimb ca-ti dai cu parerea... Ca romanu'....
-
C-G-C, joi, 11.08.2011 16:31@Alex Radoi
Ai dreptate, este o greseala. Pe suzuki.de este trecuta inainte masa maxima admisa! Datele corecte: Noul Swift 3 usi 1.2 = 1.020 kg Vechiul Swift Sport = 1.105 kg. Deci probabil ca nici noul Swift Sport nu sare de 1.150 kg. Se pare ca "it was a misunderstanding. if you can read me", dupa cum bine zicea domnul Aurelian Soric. Scuze, greseala mea! P.S.: In continuare cred ca Clio Gordini este o alegere mai buna.
-
gtrazvan, joi, 11.08.2011 17:17@C-G-C
Aberezi, Clio Gordini este ~24000 de EUR, ce treaba are cu masina asta???
-
C-G-C, joi, 11.08.2011 18:26@GTRAZVAN
la 24.000E gasesti Clio Gordini RS, motorizarea 2 l. Eu ma refeream la varianta de 1.6 16 si 130cp care in Germania costa fix cat Suzuki-ul de mai sus (adica 17.000E). Si chiar daca, cum spunea si Alex mai sus, Swift este mai "cart", cred ca Clio este o masina mai completa.
-
din franta, joi, 11.08.2011 21:06nu are 1480 de kg
ma , daca chiar nu te pricep C.G.C , macar sa nu te incapatin sa url ca are aproape 1500 de kg, sau macar invat sa citesc o fisa technic, totusi va dati mare specialist in masinile, si nici sa inteleg o fisa technic nu sunteti in stare sa citit , chiar mi se pare penibil
-
krm, vineri, 12.08.2011 13:12@ c.g.c si restul
C.g.c. asta e un fanfaron. . . 95% din comentariile lui sunt pe langa rau. . . sincer nu stiu de ce il luati in seama. . . acum ontopic, daca ai habar cat de cat despre masini, e clar ca va avea o masa proprie de cel mult 1200kg. . . Vechiul Swift Sport se vindea la noi cu 14500 euro, acesta probabil ca va avea un pret ceva mai mare, de 16-17 mii, dat fiind ca este un model nou si ca nu prea are concurent in Romania (c2 e pa, clio de 130 cai nu se comercializeaza)
-
gtrazvan, vineri, 12.08.2011 13:47@C-G-C
Numai ce este facut de Renault Sport se poate numi masina foarte ok, restul este cam la pol opus. Este mare diferenta intre Gordini ala al tau si Suzuki asta: 1- garantie 2-fiabilitate 3-intretinere si ajunge. Gordini ala este o vrajeala, daca nu este RS este marketing ieftin.
-
razz, vineri, 12.08.2011 18:09@alex radoi
N-am pretentii de masina sport, din cauza asta detalii d-astea cu lipsa discuri frana pe spate sau suspensii la Fiesta ma lasa rece. Cred totusi ca o masina sport trebuie sa se remarce si prin acceleratie. Cat despre parerea mea, ar trebui sa mi-o respecti asa cum e ea. Pacat in schimb ca faci pe desteptul... Ca romanu'...
-
Octav72, luni, 15.08.2011 00:52putere, greutate, cuplu, sasiu
Ce-i drept, exista motoare aspirate mai vechi, care pentru 1.6 benzina si 100 CP, ofera un cuplu de 145 Nm la 4000 rpm. Dar cum uneori puterea si cuplul nu sunt totul, cei care nu stiu urmatoarea comparatie, ar face bine sa arunce o privire : http://www.youtube.com/watch?v=0RThnxclE0Q Se pare ca generatia anterioara Suzuki Swift Sport se tine destul de bine pe drum, chiar daca nu are sasiul exceptional al unui Mini Cooper. Noul model va avea putin peste 1100 kg (greutatea actualei generatii este de 1070 kg, conform datelor de pe site-ul Suzuki). Doar cand ne uitam la masina aceasta, ne dam seama ca nu are cum sa cantareasca aproape cat un Subaru Impreza WRX STI... P.S. Se pare ca generatia actuala are de fapt 123 CP, iar cea noua va dispune de 134 CP si sprintul de la 0 la 100 km/h se va realiza intr-un timp tot undeva peste 8 secunde, daca este sa dau crezare unor date intalnite in diverse surse... Imi place cum va arata viitoarea generatie, mi se pare ca vine cu un aspect ceva mai agresiv decat actualul model Swift Sport. Suspensiile mai ferme, noua punte spate si motorul cu valori imbunatatite de putere si cuplu, precum si masa redusa, vor completa restul.
-
Luca, luni, 12.09.2011 23:12@car and driver
"Motorisca" asta este atat de grea pentru ca are ramforsari din otel in usile laterale pentru siguranta. Mai mult, a fost testata pe pista de la Nurbungring. intamplator, am si eu una si pot sa-ti spun ca FUGE. Finisajele sunt impecabile, volan si schimbator din piele, scaune sport, jante aliaj...toate din dotare.E o masina de care te indragostesti la prima vedere. Cu 18.000 E puteam avea cam orice, dar am vrut-o pe asta. Crede-ma ca ma opreste lumea pe strada sa ma intrebe de ea. Partile sal e mai proaste sunt suspensiile rigide (insa franele sunt extrem de ferme) si consumul maricel. Am luat-o mai mult pentru vacante, dar ma dau si prin Bucuresti, unde folosesc mai mult Matizul!:) Sper ca te-am facut cat de cat sa-ti schimbi parearea despre grasunica mea...
-
cezar, joi, 27.10.2011 08:55GREUTATEA E 1040 KG
"Nu 1400kg, ci aproape 1500kg !!! Eu banuiesc un sasiu de plumb si caroserie din fonta :D" Nu 1400, aia e masa totala. E totusi elementar.
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
O masina care o apreciez, si imi place mult. Intrebare: De ce nemtii, italieni, englezii, etc , nu scot motoare asa puternice aspirate ?