Ferrari "schimbă" numele monopostului în F150th Italia

Publicat joi, 10.02.2011 15:57 de Daniel Popescu

Ferrari a reacţionat rapid la procesul intentat de Ford împotriva sa: echipa va schimba numele monopostului din F150 în F150th Italia.

La numai câteva ore după ce constructorul auto Ford a dat în judecată Ferrari pe motiv că utilizează pentru monopostul pentru sezonul 2011 un nume identic cu cel al unui popular pick-up american, italienii au reacţionat şi au anunţat o uşoară schimbare a acronimului.

Potrivit unui comunicat oficial de presă, numele monopostului Ferrari pentru sezonul 2011 este F150th Italia şi va fi dezvăluit vineri în cadrul unui eveniment de presă ce va avea loc la Maranello şi va fi transmis pe site-ul oficial al echipei.

În comunicatul de presă, Ferrari nu a făcut nicio referire la procesul intentat de Ford, iar preşedintele Luca di Montezemolo susţine că schimbarea vine să evidenţieze patriotismul Scuderiei cu ocazia împlinirii a 150 de ani de la unificarea Italiei.

"Ferrari este expresia excelenţei, talentului şi creativităţii italiene. Toţi bărbaţii şi toate femeile care pun atâta efort şi pasiune în munca de la Maranello împart mândria şi responsabilitatea de a reprezenta ţara noastră în jurul lumii şi, în acest spirit, alegem să dedicăm acest monopost unui eveniment atât de important în istoria Italiei", a precizat Montezemolo.

Ferrari a modificat numele monopostului din F150 în F150th Italia în toate ştirile publicate pe site-ul oficial din 25 ianuarie până în prezent, precum şi numele secţiunii speciale dedicate maşinii.

Via | Ferrari

  • Mavric, joi, 10.02.2011 16:15
    Ferrari

    Si-au dat seama ca cei din instanta nu vor fi niste "trimisi ai lui Dumnezeu" ci simpli oameni care ne dau de inteles atat in tara noastra cat si-n altele ca si-n justitie se fura

  • ivan, joi, 10.02.2011 16:16

    bravo Ferrari ati aratat din nou mult bun simt cat despre americani vai de caciulita lor !!!!!!

  • Mavric, joi, 10.02.2011 16:44
    @ivan

    Au procedat f corect, ma bucur si-i felicit ca n-au stat cu gandul sa se lupte cu niste "mistreti" ci sa ramana pe drumul lor!

  • ivan, joi, 10.02.2011 16:48
    Mavric

    da asta e, nu ai ce face oricum au alte lucruri de facut acuma nu sa se certe cu mistreti cum ai precizat tu foarte bine

  • yoyo, joi, 10.02.2011 17:43

    mistreti au fost cei de la ferrari ! postez acelasi comment "de la telefoane mobile(apple vs cisco), procesoare de ultima generatie, denumiri de sucuri samd IDENTITATEA DE MARCA a primiat pt orice producator de RENUME! Chiar daca sunt sau nu pe acelasi segment brandul trebuie protejat pt a nu crea precedente in primul rand! CA O COMPARATIE : CE URAT FAC ROMANII CAND SUNT CONFUNDATI CU ROMANES !!!! Ford comercializeaza F150 de 30 ani este logic sa actioneze astfel, greseala sta in dreptul celor de la ferrari care ar fi trebuit sa se astepte la aceasta reactie!.... Cei 100k USD sunt simbolici atat timp cat " În 2010, constructorul de peste Ocean a obţinut un profit net de 6.6 miliarde de dolari, cu 3.8 miliarde de dolari mai mult decât în 2009. De asemenea, rezultatul exerciţiului financiar încheiat la finele lui 2010 este cel mai bun din ultimul deceniu al companiei.""

  • Mavric, joi, 10.02.2011 17:51
    @yoyo

    La fel ca si cei de la Ferrari nu ne vom mai pierde timpul cu voi lasandu-va sa guitati in continuare :))

  • Mavric, joi, 10.02.2011 17:51
    @yoyo

    La fel ca si cei de la Ferrari nu ne vom mai pierde timpul cu voi lasandu-va sa guitati in continuare :))

  • ccmax, joi, 10.02.2011 17:57
    asocieri

    Acum nu sunt eu specialist in marketing dar nu cred ca este cea mai revolutionara idee de marketing sa asociezi o masina supersport cu o camioneta. Sunt doua produse distincte si care nu concureaza unul impotriva altuia. Mai degraba mi se pare imprudent din partea italienilor ca au ales un asa nume.

  • yoyo@mavric, joi, 10.02.2011 18:02

    cine guita? nici macar nu sunt un fan al marcii ford, ceea ce am spus este perfect logic si este ceea ce se intampla dealtfel pe orice piata ! cand vei intelege cat de greu se construieste identitatea unei marci atunci vei intelege de ce nimeni nu acepta compromisuri la nivelul asta! fanatismul nu a creat nimic bun niciodata! te las sa "guiti" ion continuare....

  • vw-tr, joi, 10.02.2011 19:20
    @yoyo

    Bravo, bine punctat. P.S.: Nu te agita prea tare, ala e un cretin.

  • mobius, joi, 10.02.2011 22:04
    respectand ne respectam

    Consider si eu ca Ferrari au gresit, faptul ca au schimbat imediat denumirea monopostului, dovedeste ca si ei au recunoscut acest lucru si sper ca aceasta schmbare sa stinga conflictul. Constat cu parere de rau ca suntem in stare sa ne jignim intre noi pentru niste lucruri, dupa mine, foarte clare.

  • vw-tr, joi, 10.02.2011 22:25
    @mobius

    Vezi tu, si mie mi se pare foarte clar ca numele F150 nu trebuia folosit. Sincer nu ma intereseaza cum o sa se termine povestea asta. Din pacate, printre noi traiesc si cei carora nu li se pare foarte clar ca a copia un brand, un nume, o marca este o greseala (mai mult - raspunsul oficial este unul ironic...). Traim in Romania, patria marinarului ales, cum sa nu existe dinastia? Am mai zis ca in ultimul timp mi se pare ca Ferrari sunt macaronari de 2 bani, vad ca nu m-am inselat. Puteau foarte bine sa spuna ne pare rau, o sa schimbam numele imediat si toate astea nu de frica sutei de mii de euro (care by-the-way nu imbogatesc Ford, n-aveti teama) ci doar din respect pentru toata lumea.