Ultima Ora: Logan MCV facelift, anuntat la Paris!
Surpriza standului Dacia de la Paris va fi versiunea restilizata a modelului Logan MCV.
Standul Dacia de la Salonul Auto de la Paris va gazdui noul Logan MCV facelift. Versiunea restilizata a break-ului Dacia isi va face aparitia in showroom-uri la dupa evenimentul parizian.
Anuntul a fost facut de directorul general Dacia, Francois Fourmont, intr-un interviu acordat agentiei Mediafax. Fourmont a precizat ca Salonul Auto de la Paris este un eveniment important, motiv pentru care merita sa ne asteptam si alte surprize.
Presedintele Dacia a refuzat sa dea detalii daca Sandero Stepway va fi prezent, de asemenea, in standul romanesc al salonului international.
Logan MCV facelift nu prezinta mari surprize. Partea frontala este xeroxata, asa cum era de asteptat, dupa Logan sedan facelift, interiorul se anunta a fi la fel, singurele noutati fiind asteptate la partea posterioara. Vorbim, in primul rand, de bara din spate, care se anunta a fi usor modificata si vopsita in culoarea caroserie. In plus, catadioptri au fost inlocuiti si repozitionati.
Asteptam prezentarea oficiala de la Paris pentru a afla toate detaliile legate de faceliftul modelului Logan MCV.
Via | Mediafax
-
Dan, joi, 25.09.2008 09:26MCV
Turcia e plina de MCV-uri. Am fost vara asta acolo si am vazut mai multe decat la noi. Adevarul e ca turcii sunt mici afaceristi si se folosesc cu succes de variantele Loganului Break. Eu personal am calatorit cu un Logan berlina, full option, cu motor de 1.6 imprumutat de la cineva, deoarece masina mea se defectase inaintea plecarii. Inainte de aceasta calatorie eram reticent asupra capabilitatilor acestei masini, dar pot sa va spun ca a facut fata cu succes unui drum de 3000 de km incarcata la maxim si cu aerul conditionat pornit (repet, motor de 1.6). Consumul mediu scos pe acesta distanta si in conditiile date(caldura mare, 4 persoane adulte si portbagajul plin ochi)a fost de fix 7 la suta. E drept ca anumite comenzi de la bord m-au scos din sarite cu neeficienta pozitiei lor, dar per total am fost placut surprins si multumit de prestatia acestei masini.
-
mihai, joi, 25.09.2008 10:33logan
Nu stiu de ce huiduiesc toti aceasta masina, eu personal am 2 masini, un logan laureatte 1.4,2006 si un opel corsa C 1.3 cdti tot 2006, si vreau sa spun ca termenul de "caruta" i se potriveste mai mult opel-ului, in afara de motor, care este net superior celui de la logan, nu stiu daca s-a meritat diferenta de 2400 euro in plus pentru opel, (si era si la oferta, se scotea din productie), tinuta de drum este mai buna la logan, si surprinzator are si zgomote mai putine la interior, asa ca cei ce critica dur logan-ul trebuie sa tina cont si de faptul ca totusi este o mijloc absolut decent de a te deplasa din punctul A in B, fara absolut nici o problema, ca sa nu mai zic de intretinere, mi-a mancat viata opel-ul asta, cea mai ieftina revizie, cu ulei si filtre, 790 lei,o data la 10.000 km, si cum a iesit din garantie(2ani, logan-ul are 3) au inceput sa cam pice diferite componenete(debilmetrul, un rulment de la alternator), la logan 0 probleme, prima revizie a fost gratuita, si oricum se fac la 15.000, asa ca la fiabilitate nemtzii cred ca mai au si scapari........in final daca vrei o masina pentru a deplasa in limite legale, fara costuri mari, cred ca un logan pana in 8000 euro isi merita banii..........toate bune
-
Ion Creion, joi, 25.09.2008 10:38MCV
MCV-ul este o masina faina. Are mare succes afara, poate chiar mai mare decat la noi, unde esentialul inca e sa ai o masina noua si cat se poate de ieftina si unde multi s-au aruncat la berlina. Varianta pe care o conduc dispune de toate optiunile mai putin jantele din aliaj (ca la drumurile noastre nu am considerat necesar deocamdata) si pot sa va spun ca e o foarte mare diferenta la spatiu si stabilitate intre MCV si Loganul berlina. E de inteles de altfel datorita diferentei de dimensiuni. Un alt lucru frumos este ca locurile de pe al treilea rand de scaune sunt (consider eu) mai confortabile decat cele de pe randul doi si prin comparatie ofera o pozitie mai placuta decat la Zafira si Touran (variantele cu 7 locuri pe care le-am incercat eu). E din nou o parere personala, dar motorul diesel de 85 cp se comporta foarte frumos la drum cu un consum mediu care la mine pe bord a variat de la 2.6% (am mers ca pensionarul 400km) pana la 6.1% (intre 140 si 180km/h). Inauntru cei care au condus Clio Symbol isi dau seama ca masina e aproape identica. Acelasi buton de reglaj la oglinzi, aceleasi butoane la geamuri, aceleasi materiale la bord si in rest. Clio mai are insa cateva optiuni care ii ridica insa si pretul. Eu consider ca MCV-ul e o masina reusita pentru un european fara inhibitii (am vazut chiar in Elvetia si in Austria) sau mari pretentii si pentru banii pe care ii dai pe ea. Un singur lucru ar fi binevenit cu adevarat la aceasta masina: tractiunea integrala.
-
Dan, joi, 25.09.2008 10:48Facelift MCV
... ii monteaza si o cruce in bot... arata ca un dric in rest...
-
Sandel, joi, 25.09.2008 11:28Remarca
As vrea sa stiti ca si in Italia sant multe Loganuri..Chiar asa...de ce este atat de huiduita aceasta masina??Si tocmai de romani....
-
Sandel, joi, 25.09.2008 11:34Urare
Catre cei de la Pitesti..Tine-ti randurile stranse si mergeti inainte caci sunteti pe drumul cel bun...Aparitiile anuale cu noi modernizari la automobile nu face altceva decat ca atentia sa fie marita catre voi...Priviti inainte,viitorul va apartine...Succes!!
-
alecu, joi, 25.09.2008 11:53De ce?
De ce e batjocorita masina asta? Mai bine ar trebui sa ne intrebam cine face misto de masina asta. Nimeni altcineva decat niste oameni total needucati care considera ca doar masinile nemtesti sunt bune. Omul prost care nu intelege un lucru nou incearca sa-l distruga. E o neincredere tipic romaneasca bazata pe ideea ca tot ce e romanesc e prost. E in firea lucrurilor. Numai ca nu mai e demult un lucru romanesc. Iar francezii au dat clasa la capitolul vanzari cu aceasta masina. Dupa ei toti se lupta sa iasa pe piata cu masini cat mai ieftine. Pana acum nu a ajuns nimeni sa-i egaleze cu o masina atat de ieftina si de mare ca loganul. Si face-lifturile sunt potrivite si bine gandite cand sa apara. Francezii astia chiar dau scoala de marketing.
-
fulgerica, joi, 25.09.2008 11:56?
Nu stiu daca e urita sau nu dar daca arata ca in poza mie mi se pare ca ceva nu este in regula, ceva nu se potriveste... Nu pot spune ca Loganul e o masina proasta ci doar ca pretul este cam mare, nu cred ca este vreun service, de la orice marca, care sta degeaba...Eu personal am o masina nemteasca dar asta nu inseamna ca trebuie sa vb Loganul de rau, desi nu e o masima foarte buna Loganul e totusi acceptabila.
-
george.b, joi, 25.09.2008 12:23Nea alecu ...nea alecu...tunde.....
nea alecu si daca masinele nemtesti=germane nu sunt bune atunci care ar fi acestea dupa parerea matale?Eu personal am avut logan chiar atunci cand s-a lansat...na ce s-ai faci pe vremea aia nu erau bani si sincer nu as mai cumpara unu in veci si acum ii multumesc lu ala ca l-a cumparat!
-
Kap, joi, 25.09.2008 12:47Vulpea si strugurii acri
Sa vezi coincidenta, cei doi comentatori antiLogan reprezinta perfect cele doua categorii de hulitori: -pasagerii de tramvai/autobuz/maxi care fara carnet sau bani de Logan strimba din nas si asteapta in statie; -"Hakkinen"-ii nascuti in Passat/Audi/BMW (nou sau sh) pe banda a treia, carora li se termina risul la service sau in primul pom. Pe restul nu vad ce i-ar deranja o masina decenta, superspatioasa, ieftina si care se vinde in draci aici si in Europa.
-
stefan, joi, 25.09.2008 12:55panarama romaneasca
ce sa i faci frate la dacie sa arate bine ?? simplu iei orice alta masina ca asta numai masina nu e ... PANARAMA ROMANEASCA
-
traveler, joi, 25.09.2008 13:08cit dai, atita face
Kap, atitudinea asta a ta e cel putin ciudata. Am intilnit-o la multi. De ce sinteti asa de siguri ca aia care critica "masina nationala" n-au nici macar permis? In alta ordine de idei, am condus o groaza de masini pina acum, multe inchiriate (sint trimis frecvent de firma peste hotare cu lunile), si desigur ca am inchiriat ceva ieftin peste tot unde am fost (masini gen Aveo, Astra, etc). Vreau sa spun ca masina mai neplacuta (la interior sau la condus) decit Logan nu am intilnit. Sint destule la fel de proaste (imi aduc aminte acum de un Punto sordid inchiriat in Franta), dar mai proaste ca Logan n-am intilnit. Sint de acord ca te duce de la A la B, dar in viata asta cred ca meriti ceva mai mult daca ai banii necesari (ca masina personala).
-
gigi becali, joi, 25.09.2008 14:04
Cazane cu deschizator de bere :))))
-
Kap, joi, 25.09.2008 14:29Vulpile
N-am zis ca Loganul e masina perfecta.Dar e compromisul cel mai bun intre "ce vrei" si "ce poti" pentru tot mai multi oameni. Cei ce-si permit sa cumpere si sa intretina o masina mai buna nu se sinchisesc de subiectul Logan.Si nici nu fac spume impotriva lui. Ultima fraza se refera la ei si nu implica posesia unui Logan.
-
ufx, joi, 25.09.2008 16:36asa
dupa n modele logan acu le facem facelift la toate...mega inteligent
-
XXplo, joi, 25.09.2008 16:39controversat
Nu se pune pb dc ai bani de un bmw nou sa te gandesti sa iei un logan. Ideea este ca la aceeasi bani poti lua o masina sh mult mai buna, net superioara , incomparabila si uite ca cine zice ca o masina sh nu se compara cu un logan nou inseamna ca nu a condus mercedes , bmw, toyota si alte masini care de si au 6 ,7 ani vechime sunt si mai fiabile si mai frumoase si bineinteles muuuuult mai confortabile
-
tony, joi, 25.09.2008 16:43si daca ar fi buna tot proasta ati zice k e
cei de aici care spun k nu e buna ....veniti si cu probe ...am un logan care ma deplasez de la A la B si scot si banii ..in 3 ani 200000 km fara probleme ...am renuntat la garantie dupa prima revizie ...am schimbat o singura data distributia la 88000km, capetele de bara ,un rulment pe spate ,buji ...si am ww jetta care la 68000km am schimbat injector care ma costat 1000euro ...
-
Alex, joi, 25.09.2008 16:45
ce supriza!!!!!mama mia si cred k in primul paragraf aveti un "la" in plus. daca e pana acolo golanul nu e kiar eftin ori la acelasi pret ori la o mica diferenta in plus ai ceva cu mult mai bun si rezonabil, e mai mult o mentalitate si o zgarcenie( altfel nu ii pot zice) romaneasca, mai ales k 80% is luate in leasing nu mai simti max 3000 in plus, da in fine, e clar k cel putin MCV p langa k nu e low-cost e scump
-
D'artagnan, joi, 25.09.2008 19:21Pareri si pareri..
Bre nenea Tony, matale ne pacalesti cu injectorul de 1000 de epuroi si vrei sa punem botu'..Eu unul am avut Logan (3ani)si pot spune ca se mentine demn de luat in seama pana la un anumit nivel de asteptare...Fiecare considera ce vrea, dar de la un anumit nivel in sus nu mai corespunde, tocmai aici apar diferentele de pareri...
-
blackufo, joi, 25.09.2008 20:18parerea mea.........logan mcv
din 1986 am avut o gramada de trocariciuri pe 4 roti, BMW,OPEL,FIAT, DACIA 1320,OLTCIT,........etc, am ajuns la concluzia ca noua romanilor ne trebuie un fel de 3in 1 , adica si masina de facut piata si masina de mers cu fam. la mare ,si masina de fiecare zi,pai astai masina ,,logan MCV ,,iar vizavi de pret cred ca-i ok,doar daca vrei mai dotata ,atunci plateste.......mucosii care denigreaza cu voie sau fara voie DACIA au uitat ca dacia 1300 nu avea nici servo,nici ABS,nici AC,si ce mandri eram cu ele , vorba reclamei ,, n-ai cu cine , niste TARANI,, toate bune ,sa va tina trocaricele second hand ,macar atat cat ma va tine MCV.......
-
sunshine64sm, vineri, 26.09.2008 09:13Voi cei care glăsuiţi aiurea...
...şi care vorbiţi numai ca să vă aflaţi în treabă, iaca a venit o veste minunată a mult prea iubitei noastre maşinuţe. Dacă noi îi recunoaştem mai puţin meritele, sau chiar aruncăm cu noroi, iată că lumea este interesată, şi chiar mai mult de atîta, mai şi cumpără. Dacă nu aţi înţeles despre ce maşinuţă este vorba, vă spun că Loganul nostru mult iubit este. Criticat şi lăudat, pe bune sau mai puţin pe bune, simpatizat sau antipatizat, să nu uităm totuşi un aspect, care îl consider mult mai important: ţara noastră (mult iubită ?!) este un producător de succes, menţinîndu-se în rîndul producătorilor de maşini. Şi asta e un lucru mare. Evoluţia a fost dupa posibilităţi, "dupa buget...", dar succesul de care a dat dovada Loganul nu poate fi ignorat. Am văzut maşinuţe străine, lăudate şi reclamate (adică li se făcea multă reclamă !!), dar erau nişte jafuri de ţi-era milă de ele. De-a dreptul jenante. Dar erau "străine", şi atunci ochii fraierilor sclipeau de prostie la vederea acelor nenorocite de maşini. Nu dau nume (mărci) că nici măcar atîta nu merită. Aşa că bagă mare Logane şi sparge-i pe toţi. A, şi o perlă simpatică, scăpată fără intenţie... "Partea frontala este xeroxata, asa cum era de asteptat, dupa Logan sedan facelift...", unde aici "xeroxata" parcă nu are ce cauta, pentru ca copia fetei nu o fost făcută cu un copiator (marca) Xerox. Poate Konika-Minolta, sau Canon, sau orice altceva... că doar nu o să spun konikare, sau canonare !!!... Ce să vă mai spun, LOGAN THE BEST !!!
-
Romanul, vineri, 26.09.2008 14:04Asa e romanu prost
Asa e romanu prost, hai sa cumparam rablele altora, in loc sa invartim banii in tara. Daca ar fi niste ragalii as mai zice dar sunt chiar prea bune pentru Romanica asta, cost de intretinere mic, fiabile, probleme 0. Dar nu romanul trebuie sa cumpere Ford, VW, Opel...costuri de intretinere colosale, si pica piesele in draci....o spun din cunostinta de cauza(lucrez intr-un service Pejo)...am mai povestit de problemele mele la Passat nou nout..problema e ca asa sunt toate straine pica piesele in draci, in timp ce Loganurile merg linistite....al tatalui meu are 54000 km, a facut decat reviziile si a schimbat un repartitor de franare in garantie pt ca facea putin zgomot la denivelari, in rest...matura cu Passatul pe jos.
-
gtrazvan, vineri, 26.09.2008 16:23@Romanul
Eu nu am nimic cu Loganul, e o alegere ok pentru un roman linistit, sau pt. cei care habar nu au ce e aia masian (si nu stiu sa-si aleaga un sh care sa merite) si mai ales MCV-ul mi se pare cea mai reusita varianta. Dara pana sa ajung la aneratiile scoase de "Romanul", urat mi-e de astia care abereaza si vorbesc doar ca sa se afle in treaba. Prost esti tu "Romanul", 1.rable iau aia care nu se pricep 2.Dacia nu are cost de intretinere mic (poate cat e in garantie) , pisele costa exorbitant comparativ cu pretul de achizitie al masinii. 3.Costuri de intretinere colosale (Ford, VW. Opel" sunt daca te duci la hoti la reprezentante cu lucrezi tu la Peugeot - pai ce sti tu de costuri de intretinere Ford, VW, daca tu lucrezi la Peugeot (parca poti compara Peugeot sau Renault cu germane sau japoneze) 4."problema e ca asa sunt toate straine pica piesele in draci" invata sa te exprimi mai baiatule si lasa-ne cu aberatiile tale
-
shufang, duminică, 28.09.2008 18:44MCV??
da!....trebuie sa recunoastem ca e cea mai buna varianta de logan de pina acuma...sau poate e cea mai reusita masina facuta de DACIA ....dar pina cind vor reusi sa scoata o masina pt tineret...adica ceva spotr.... o sa mai dureze....mult si bine....
-
cimitir, miercuri, 19.11.2008 11:27....
Frectie la picior de lemn toate comentariile voastre de 2 lei Toata stima... P.S. Japan Rules...
-
NOGHEA VICTOR, joi, 04.12.2008 10:46LOGAN MCV
Am citit comentariile dumneavoastra , prin prisma soferului care a condus pe drumurile patriei si apoi prin Europa ,inclusiv pe A4 ,pana la Torino la vestita fabrica Fiat de pe Corso Giovani Agnieri (Primul patron al firmei)....UN LOGAN BREAK MCV ,CU AJUTORUL CARUIA AM ADUS PIESE PENTRU MASINILE STRAINE DEFECTE ,SH,HARBUITE, SI REPARATE PRIN DIVERSE COMUNI-PRIMITIVE DE MECANICI PRIMITIVI CARE LASAT SAPA SI PLUGUL PE TIMPUL IERNII ,CAND TARANUL ROMAN O FREACA LA RECE ,SI S-AU FACUT MECANICI AUTO PRIN ATELIERE INPROVIZATE DIN SOPROANE SI SOLARE PLINE DE PIESE UZATE SI ARUNCATE DEAVALMA...! Scuzati-mi rabufnirea cu ura asupra unora din bransa celor de mai sus insa ,privind prin prisma subiectiva ,m-am saturat de :masini straine la mana a 10-A, carora li s-a dat o spoiala sa insele cumparatorul a nustiucata oara;de meseriasi carpaci care au preturi mai mari decat la Rolls .LOGANUL MCV este Cea mai Buna Masina a tuturor timpurilor care s-a fabricat in ROMANIA .Am cumparat cu toata increderea si nu-mi pare rau de achizitia facuta. Am avut patru masini inaintea LOGANULUI MCV,Dacia 1100,Fiat 1800,si doua Dacii break . M-a ferit Dumnezeu de accidente si amenzi.Poate va mirati ,nu am avut nici un accident in 30 de ani de cand conduc masini,si nici o amenda. Stiti ce inseamna conducere preventiva? ? ? Ascultati ce va spun si retineti:" SA CONDUCI IN ASA FEL ,CA SI CAND CEILALTI PARTICIPANTI LA TRAFIC NU AR CUNOASTE NICI O REGULA DE CIRCULATIE !!!" CIVILIZATI-VA DAR NU UITATI SA IUBITI ROMANIA SI CREATIA ROMANILOR .NU MAI HULITI LOGANUL FIINDCA ESTE O MASINA DE EXCEPTIE.Va multumesc : Noghea Victor
-
ASA DA, marţi, 06.01.2009 06:57LOGAN-MCV
BRAVO NENE ! Esti cel mai tare si cel mai realist dintre comentatori! Asa da comentariu ,nu ca ala de-si zice CIMITIR si face "frectie la un picior de lemn" ! Saracii EMO ! Sufera-n tacere si lacrimeaza pe tastatura CA N-AU BANI SA-SI CUMPERE LOGAN MCV.....LA MUUUUUNCA MILOGILOR ! Nu la furat din buzunarele si sertarele parintilor si prietenilor ! Nea Victore pentru prietenii mei esti un simbol . De mult nu am citit un comentariu atat de complex si realist ! Poate vor intelege si altii ce inseamna sa traiesti lucid pe pamant si sa te bazezi pe practica.
-
MARIN CERCEL, luni, 09.03.2009 18:39PT. Dn. NOGHEA VICTOR
Domnul Noghea ,tot respectul! Recunosc ai cel mai tare comentariu de pana acum.Nu am obiectii in acest sens, Sunt intrigat de altceva; De acei oameni care ne vand Loganuri si care au impresia romaneasca ca ne-au tras iar inteapa !!! (nu-mi scuzati cacofonia,este cu intentie).Nu se poate ca un Logan in garantie 100000 Km sau 3 ani ,dupa doua luni sa nu-i mai functioneze bateria ,dupa ce ai ascultat la radio exact o ora si patruzeci de minute ,cu volumul moderat spre mic. Dand telefon la firma ,acestia au sarit ca arsi ridicand tonul si incercand sa ma convinga ca bateria electrica a Loganului nu este in garantie! (sic).Mai frateee,am avut masini de cand eram mic,si unora le-am cumparat baterii acumulatoare auto carora toti vanzatorii au OFERIT GARANTII minim doi ani.Eu cu astia din Romania m-am lamurit! Pe langa telefonul dat si tinut de vorba sa fiu taxat gospodareste la impulsuri ,am fost atentionat de tipa de la firma ca deplasarea va costa 30 lei /Km.Iar interventia echipei 110 lei.CLAR! Dupa o ora a venit un bosorog cu o masina platforma care mi-a constatat ceva ce am si anuntat la telefon-bateria descarcata.(SIC).Am intrebat unde este echipa ? A ras! A pus doua fire de la motorul lui ,fara sa efectueze diferenta de potential dintre cele doua masini si mi-a pornit masina! Va costa un milion patrusute !...Stai BAI NENEE ! Ce inseamna astaa? Stiu ce inseamna ! NU MAI CUMPARATI DE LA BRAILA LOGANURI FIINDCA NU AU GARANTIA ACUMULATORILOR AUTO SI SUNTETI TEPUITI ! Am o intrebare : Ce garanteaza real aceste firme care vand LOGANURI IN ROMANIA ! Va zic tot eu ; Va garanteaza ca ramaneti fara bani !!!.....Sa le fie rusine si sa fie desfiintati cat de curand fiindca sunt sub orice critica !
Citeste si
-
PARIS 2008 | vineri, 24 octombrieE oficial: Salonul de la Paris e cel mai vizitat din lumeOrganizatorii Salonului Auto de la Paris au publicat numarul total al vizitatorilor in 2008: 1.5 milioane. Citeste tot
-
PARIS 2008 | marţi, 7 octombriePARIS 2008 LIVE: C4 Picasso repatriaza echipa AutomarketDupa un drum lung si obositor de peste 2500 de kilometri Citroen C4 Picasso a adus echipa Automarket acasa. Citeste tot
-
PARIS 2008 | marţi, 7 octombrieLand Rover Freelander 2 cu sistem start stopLand Rover a dezvaluit la Paris o versiune Freelander 2 echipata cu sistem start-stop. Citeste tot
-
PARIS 2008 | marţi, 7 octombrieVideo: Prezentare Seat ExeoVa prezentam primul clip cu Exeo, un sedan de clasa medie din gama Seat. Citeste tot
-
PARIS 2008 | luni, 6 octombrieCel mai tare concept al anului: Citroen GTCitroen GT e considerat de presa auto conceptul anului. Vezi info si o galerie foto de senzatie cu prototipul francez Citeste tot
sa fie cu folos, strainilor vad ca le-a placut MCV-u , cu cat se vinde mai mult cu atat mai bine ]