Tupeu sau normalitate? Volkswagen cere schimbarea testelor pentru emisii
Volkswagen se alătură constructorilor care solicită schimbarea testelor de emisii prin corelarea datelor obţinute în laborator cu cele realizate în condiţii reale.
Volkswagen încearcă să profite de apelurile făcute de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) şi de declaraţiile ferme ale celor de la Renault cu privire la modalitatea în care au loc testele pentru emisii.
Astfel, constructorul german solicită o schimbare fundamentală a testelor de emisii cu scopul ca emisiile oficiale din cadrul testelor de laborator să fie corelate cu datele obţinute în condiţii reale. "Discrepanţele majore la nivel de industrie între rezultatele testelor oficiale şi emisiile reale nu mai pot fi tolerate. Noi, industria, trebuie să mergem pe o nouă cale", a explicat Matthias Mueller, CEO-ul grupului Volkswagen.
Muller se referă strict la testele desfausrate în Europa, care urmează să fie modificate în anii următori pentru a reflecta mai bine emisiile motoarelor.
Pe Bătrânul Continent există 8.5 milioane de maşini Volkswagen afectate de scandalul Dieselgate, în timp ce alte 2.5 milioane de maşini au probleme similare la nivel mondial. De altfel, Volkswagen nu a ajuns încă la un acord cu autorităţile de mediu din Statele Unite cu privire la modul în care va rezolva problemele maşinilor care au avut instalat software-ul de păcălire a emisiilor.
Pe lângă apelurile pentru modificarea testelor, Volkswagen s-a angajat să lanseze 20 de modele electrice şi hibride până în anul 2020.
Via Automotive News
-
reqavo, marţi, 26.01.2016 19:56
dracu se pocaieste....
-
john, marţi, 26.01.2016 20:11
A trecut atata timp de cand a izbucnit Dieselgate... trebuiau sa faca declaratiile astea inca de atunci. Ipocriti. Acum ii imita pe altii.
-
Basil, marţi, 26.01.2016 20:25
,,Într-o epocă de minciună universală, să spui adevărul este un act revoluţionar'' Nu fiti naivi ca sa nu zic altfel si sa aveti impresia ca numai cei de la VAG mint, fura si insala si toti ceilalti producatori auto sunt onesti, Traim intr-o era a consumerismului in care pentru marile corporatii principalul scop este profitul imens, Este o chestiune de timp pana vor iesi la iveala si bullshit-urilor altor producatori, sunt intr-o toti si la care voi majoritate stati WOWWWWW Herr M.M are punctul de vdere diferit fata de cum aveau cei dinaintea lui si asta ar trebui sa fie de aprciat.... @mecanicul_vesel- e greu sa_ti accepti conditia mizera de roman, te inteleg .....dar na suntem ROMANI un neam maret, drept, curajos, singura noastra problema e ca ne zbatem in mocirla de pe o parte pe alta de cand ne stim, dar ne vom ridica odata si le vom arata noi hitleristilor......
-
Florin, marţi, 26.01.2016 23:00
Toti faceti atata zarva legat de VW dar uitati de magaria marca Takata cu airbagurile, care afecteaza siguranta in caz de accident. Uitati magaria GM din cauza careia au murit oameni nevinovati. Cine nu stie despre ce vorbesc, sa caute GM ignition switch. Aruncati cu noroi in VW dar uitati de ceilalti producatori care au pus in pericol viata oamenilor MINTIND ca masinile lor sunt sigure. Ce e mai grav? O masina care emite mai mult decat a declarat soferul, sau o masina care te omoara doar pentru ca producatorul a vrut mai mult profit? Ma astept la multe comentarii negative dar acesta este adevarul. Nu sunt fan VW, nici pe departe, ba chiar obisnuiam sa prefer masinile japoneze. Dar apoi am observat ca nici ele nu sunt mai presus decat cele nemtesti. Domnul Basil are dreptate. Toti producatorii MINT doar pentru un profit mai mare.
-
Madalescu_Georgian, miercuri, 27.01.2016 08:38
Cata nesimtire la astia de la VW ei cu musca pe caciula si tot ei incearca sa dea vina pe altii !!! Domnilor ( cu ghilimelele de rigoare ~ Sa fi om e o-ntamplare, sa fi domn e lucru mare ) rezolvati-va problema cu softul, si apoi vb de altii si dati compensatii la posesorii de VW ca masinile nu se ridica la performantele pentru care au fost platite !!
-
john, miercuri, 27.01.2016 09:35
@Florin Hai sa fim mai exacti. Deocamdata Volkswagen ag este SINGURUL concern la care s-a descoperit o asemenea magarie. Nu, ceilalti n-au nascocit un dispozitiv pentru a le permite sa pacaleasca testele! Sau poate esti Mama Omida?
-
S, miercuri, 27.01.2016 10:21
Pai trebuie ca specificatiile sa fie "reactualizate" adica masinile sa ofere cifre reale mult mai poluante si nu sa incerce toata lumea sa ofere in mediu real emisiile actuale deoarece este imposibil. Cu fiecare an ce a trecut, au inceput sa tot taie din emisii imediat ajungeau in era fictiunii, oferind niste cifre imposibil de realizat, iar daca de exemplu peugeot a vazut ca vw a lansat o masina cu emisii foarte putine, ei s-au gandit sa scoata si ei un rival pentru ei tot in aceste conditii si uite asa pana am ajuns in 2015 cand s-au facut descoperiri si a aparut scandalul dieselgate.
-
Madalescu_Georgian, miercuri, 27.01.2016 11:05
@S, Total de acord cu tine. Oricum nesimtirea se pare ca i-au costat. Oricum un lucru e cam dubios .Si nu zic numai eu asta. Fostul CEO al VW Martin Winterhorn se lauda ca stie fiecare piulita de la oricare masina VW si nu a fost macar CURIOS sa stie care a fost SOLUTIA care le-a permis masinilor VW sa intre pe piata SUA?! Noi sa credem asta?! Sau, cum explica el asta?! Minciuni de dimensiuni astronomice! Rusine! Made in Germany inseamna minciuna si inselatorie! Dar macar singura ''consolare'' ramane ''anonimul profesionist'' care se zbate printre comentarii de ciuda ...... imi place cand se zbate :)))))... O lovitura mai mare pt el ca DieselGate nu mai exista.
-
@John, miercuri, 27.01.2016 12:34
Da doar VW a putut sa o faca si pe asta, restul nu au trisat pe fata ci au facut-o voalat.( gen Renault care a recunoscut ca nu a vandut diesel in state ). Oricum si sa faci un soft de genul acela e ceva inginerie ...Cat despre aruncatul cu noroi in VAG , noi posesori de 2.0 tdi avem alte probleme mai mari la motoarele astea decat mizeria asta de scandal nascocit de care ne doare la basca. Noi ne bucuram de confortul maasinilor noastre, de sguranta oferita si de multe altele la care voi doar visati, iar impreuna cu voi respiram acelasi aer poluat :P https://www.youtube.com/watch?v=OhIbkfDCks0 https://www.youtube.com/watch?v=IWzAEPZ760k Asa ca nu va mai dati ecologisti si recunoasteti ca in sinea voastra asta a fost cea mai mare bucurie a anului 2015 pentru voi cei care proslaviti masinile asiatice hidoase si gunoaiele americanilor. Auzi la ei Cruze si Insignia :)) doua bude de masini sa creasca vanzarile GM :)) In afara de Mustang restul e cum zic cei de la TG: https://www.youtube.com/watch?v=YonHWkoxbUo
-
@@John, miercuri, 27.01.2016 12:48
Aberezi. CEO-ul Renault, Carlos Ghosn a spus asa: "Există o mare confuzie în privinţa emisiilor. Prima întrebare este dacă există un dispozitiv pentru a permite constructorului să păcălească testele. În cazul Renault, răspunsul este nu. Nu o spunem doar noi, ci şi guvernul. Aşa că nu puneţi toate companiile în aceeaşi oală. A doua întrebare este dacă maşinile respectă standardele. Standardele sunt oficiale, maşinile sunt certificate, iar răspunsul este că toate maşinile Renault sunt certificate şi respectă standardele" "Controversa priveşte o zonă care nu este standardizată şi ridică întrebarea dacă emisiile depăşesc normele. Întrucât nu există standarde, este foarte dificil de spus ce este corect şi ce nu", a adăugat el.
-
@@John, miercuri, 27.01.2016 12:59
Da exact cum am zis eu, nu sunt in aceeasi oala, sunt in oale diferite pe aceeasi plita.... blablablauri de genu asta sa crezi tu , asta e gargara corporatista sa scape de presiune. Lasa ma cu francezii sa stim cu totii cum procedeaza
-
hm, miercuri, 27.01.2016 13:03
Ba e exact invers. Nu prea te duce capul , nu?
-
vianu, miercuri, 27.01.2016 13:12
of-topic: @@John ok, e prima data cand citesc ca un prorpietar a marcii din articol se vede proprietar si a doua perechi de coaie. Clar nici o marca nu atinge perfectiunea asa cum o face asta iar voi sunteti creme de la creme a societatii
-
aha, miercuri, 27.01.2016 13:21
nu sunt platit de Renault sa le fac propaganda si sa le citez CEO-ul , e bine ca te duce pe tine ,depinde unde te va duce in continuare...tot gargara mi se pare
-
@John, miercuri, 27.01.2016 13:45
departe de mine gandul cititorule "vianu" de a proslavi VAG urile, mai ales motoarele 2.0 tdi care fie vorba deschis au destule probleme si nu sunt fiabile ca alte motoare similare . Tu nu ai inteles nimic din ce am spus eu , mai bine te abtineai!Macar asa de curios ai dat si tu click pe linkuri sa vezi despre ce e vorba?
-
vianu, miercuri, 27.01.2016 14:02
@@John "Noi ne bucuram de confortul maasinilor noastre, de sguranta oferita si de multe altele la care voi doar visati" probabil ca pana la sf comentariului ai uitat ce ai scris. :))
-
@John, miercuri, 27.01.2016 14:24
Ceilalti nu au nascocit un dispozitiv pentru a pacali testele, dar au facut ceva mult mai grav. Au folosit componente de calitate slaba pentru elementele ce tin de siguranta ocupantilor. Ce ti se pare mai grav? Totul a fost premeditat, la fel ca in cazul VW, dar cu urmari mult mai grave ce au dus la decesul unor oameni nevinovati. Nu are rost sa detaliez aici ce au facut respectivele companii, cine doreste are internetul la dispozitie pentru a afla mai multe informatii. Este adevarat, VW a mintit si trebuie sanctionat. Dar sanctiunile sunt mult prea dure.
-
@vianu, miercuri, 27.01.2016 16:07
Ti se pare tie ca asta echivaleaza cu citez "se vede proprietar si a doua perechi de coaie". Dupa ce ca te ai facut de ras prima data folosind un limbaj obscen care dovedeste lipsa educatiei , te ai mai facut da ras si a doua oara fiindu-ti ciuda ca tu nu ai niciuna si nu stiai cine are doua :) parerea mea,: sunteti niste frustrati si penibili cei care comentati aici, mare atentie la statia urmatoare trebuie sa coborati!
-
vianu, joi, 28.01.2016 10:18
da mai, mi-e ciuda...asa e.... :) PS. nu e limbaj obscen e limbaj popular. Termenul il gasesti in DEX.
-
John, joi, 28.01.2016 12:39
Volkswagistule, mie exact asta mi se pare ca faci: gargara si propaganda
-
@ vianu john, joi, 28.01.2016 13:17
si vrei sa mi spui ca te ai uitat in DEX inainte as postezi ? Las-o balta prietene oricum te ai facut de ras cu un limbaj care denota lipsa educatiei ...nu fac propaganda doar v-am spus ce cred eu , e democratie fiecare poate sa si spuna parerea ! Oricum v-am spus : atentie la statia urmatoare trebuie sa coborati! sa nu ratati autocaru /metrou /tramvaiul :))
-
vianu, joi, 28.01.2016 14:43
nu, dar iti sugerez sa te uiti in DEX "e democratie fiecare poate sa si spuna parerea !" inteleg ca acest principu se aplica doar Mariei tale un tip asa modest, educat si atat de... principial? PS n-am inteles de ce folosesti persoana I plural. Unul din voi dicteaza si celalalt scrie? care din voi are motorul 2L? hai sa cresti mare!
-
@vianu, joi, 28.01.2016 21:47
e grea gramatica , intr-adevar nu toti o intelegem. Tu se pare ca stai prost cu limba romana, ti am mai spus, lipsa educatiei, cei 7 ani de acasa.... sa folosesti asemenea cuvinte in postari pe care le citesc zeci de mii de oameni.....cu de astia ca tine mergem inainte se pare si de asta ne merge asa de bine!
-
vianu, joi, 28.01.2016 22:48
@no name de pe care dintre lunile lui Saturn ai cazut?
-
@Basil, joi, 07.04.2016 16:39
Ciocu' mic Basil ! http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-singurii-prinsi-cu-mata-in-sac-niciun-alt-constructor-nu-a-70371.html
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
tupeu de hitleristi ... se vor gasi prosti care vor inventa argumente in apararea lor !